Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 00:29:40
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  ik heb een vraag
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 107 108 109 110 [111] 112 Omlaag Print
Auteur Topic: ik heb een vraag  (gelezen 1266720 keer)
J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1650 Gepost op: 05-01-2021, 01:10:05 »

Eigenwijs, ik zei toch dat de Aarde plat is.!! Zie maar dat je hier afkomt, een helikopter wil wel deugd doen.


* FB_IMG_1597510319650.jpg (97.02 KB, 800x534 - bekeken 649 keer.)
« Laatste verandering: 05-01-2021, 20:09:40 door J.H. » Gelogd
J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1651 Gepost op: 06-01-2021, 08:10:48 »


Nou jan ik heb dat door gelezen maar daar wordt je wel stil van.
Dit is een groote oplichtersbende,en dat speelt zen eigen allemaal af in walvisbay,je kan het ook wel zien want al die hekboten die in de bay voor anker liggen zijn alemaal van twijfelachtige nationaliteit.

Als arie tuit en evert van urk dit zouden lezen zouden ze zich omdraaien in der graf.

Ik ben zo beetje de hele midag aan het vogelen geweest met namen om de schepen te zoeken.

Hallo Zier.
Ja, dat verwacht je niet zo gauw, voor verzachtende omstandigheden heeft die IJslander 1 schip verkocht aan Namibie maar hij houdt zelf het grootste aandeel in dat schip, maar ja, Zier ,die regeringen geven ze daar de lengte voor en hun buiten dat uit, as simple as that.
Die Evert van Urk is toch dezelfde die toen met de Sch-55 Meeuw 1 is weggegaan.
Gr.
Jan.


Waar PP nu in zit heeft 3 schepen:
De saga is nu de vasiliy-filippon ligd binnen in las palmas,durft waarschijnlijk niet terug naar walvis bay.
Demediva star - de geweze sch 27 - scombrus
Cavema star isde geweze flipper 9 of te wel sch 333 oceaan 7.
En dan hebben we nog de cornelis vrolijk zen nummer weet ik niet maar schijnt er al een tijd te zitten.
En dan maken ze der eigen hier druk om een kilo schol.
« Laatste verandering: 06-01-2021, 08:14:57 door J.H. » Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1652 Gepost op: 06-01-2021, 15:24:22 »

Ja dat klopt jan die 2 zijn achtergebleven in walvisbay.
Nou atlantex bestaat zoals ik het kan zien  uit de mediva star- cavema star- en dan de cornelis vrolijk en die zullen ze binnen kort ook wel een andere naam geven om de deur dicht te trekken.
Want wat ik er uit lees zit die cornelis vrolijk er al een jaar.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1653 Gepost op: 08-01-2021, 00:51:51 »

Interesant stukje op www.visserijnieuws.nl De Breksit doet z,n in trede,al vanaf maandag,moet elke omgevlagde kotter,eerst z,n kisten vis laten wegen,alvorens ze op de de Afslag kunnen om te mijnen,ben benieuwd,of de Kotters met een Nl nationale registratie dat ook moeten.
Bron www.visserijnieuws.nl
Gelogd

dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1654 Gepost op: 09-01-2021, 00:08:11 »

 Ik zit net effe te surrrfen op de a.i.s op zaterdag morgen 000 uur,en zie dat er 3 Ieren(krabben vissers) richting Eemshaven gaan,vraag ik me af.Huh,moeten die hun kisten met Krabben ook eerst laten wegen???.


















/
« Laatste verandering: 09-01-2021, 00:17:46 door dekzwabber » Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1655 Gepost op: 09-01-2021, 09:30:12 »

Ad je eerste vraag zal wel wezen voor,als er 50 kisten de wagen in gaan moeten er ook 50 uit komen en geen 25,en nu doen ze het nog iets nouwkuriger dus tjeken ze de kilos.
De aid heeft zen les wel geleerd,en de eu zal de voledige stand van engeland bij moeten houden want het is buitenlands cuotum,en je zet weer een paar amtenaren aan het werk dus wordt de vis weer duurder.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1656 Gepost op: 09-01-2021, 15:19:55 »

Ad je eerste vraag zal wel wezen voor,als er 50 kisten de wagen in gaan moeten er ook 50 uit komen en geen 25,en nu doen ze het nog iets nouwkuriger dus tjeken ze de kilos.
De aid heeft zen les wel geleerd,en de eu zal de voledige stand van engeland bij moeten houden want het is buitenlands cuotum,en je zet weer een paar amtenaren aan het werk dus wordt de vis weer duurder.
Ja Zier,van uit die hoek,had ik het niet bekeken,wat er ingaat,moet er ook weer uitkomen.
Dan ben ik toch benieuwd,hoe ze dat met die grote jongens gaan doen,want ook die hebben een quotem,en lossen meestal in holland,als dat zo is,zal het wegen wel per pallet gaan denk ik?.
Hg.Adje.


Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1657 Gepost op: 10-01-2021, 12:15:41 »

Ad ik zou je maar niet ongerust maken over die hekboten,want van PP zijn ze bijna alemaal omgevlagd en vrolijk schiet ook al aardig op en jacson wat eigenlijk vrolijk is heeft waarschijnlijk een ruim cuantum.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1658 Gepost op: 10-01-2021, 14:30:48 »

Ad ik zou je maar niet ongerust maken over die hekboten,want van PP zijn ze bijna alemaal omgevlagd en vrolijk schiet ook al aardig op en jacson wat eigenlijk vrolijk is heeft waarschijnlijk een ruim cuantum.
Dan zouden alleen de wirons te klos zijn,want die zijn engels.maar die en andere zullen hun gevangen tonnage op moeten geven,wat dan weer van het quantum afgetrokken word denk ik.
Gelogd

dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1659 Gepost op: 12-01-2021, 16:28:05 »

De Wirons 5en 6 allebei op de Ankerplaats voor Scheveningen,met een lege scheveningse kade,volgens de A.I.S.,wordt de Wiron 5,morgen 13-1-2021 om 21:29 in ijmuiden verwacht,waar ze anders nooit komen,je zal er maar op varen,en je dorp zien liggen,en niet naar huis  Sad.

Gelogd

J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1660 Gepost op: 12-01-2021, 20:45:47 »

More days, more dollars. Muziek man
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1661 Gepost op: 13-01-2021, 08:26:33 »

Misschien liggen ze te vriezen.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1662 Gepost op: 13-01-2021, 13:13:59 »

Misschien liggen ze te vriezen.
Kan ook nog een optie zijn zier,maar van af maandagavond tot nu is wel erg lang,de W6,heeft maandagavond nog effe voor kattuk liggen dartelen,en ankerde naderhand ook,maar die heeft bestemming scheveningen.
Het blijft giswerk voor ons,maar er is een kleine theorie:De Green Maloy,heeft vorigeweek liggen laden in scheveningen,maar is daar niet helemaal vol vertrokken,en moest de rest ophalen in Amsterdam,met naderhand bestemming Lagos in Portugal,wat naderhand weer veranderd is in Laspalmas.
Nu weet ik niet of de rederijen gezamelijk een scheeps lading vis versturen of ieder apart,dat zou kunnen betekenen,als ze hetgezamelijkdoen,de vangsten van vorig jaar nu onderweg zijn naar Laspalmas,en de pakhuizen leeg zijn,dus ruimte genoeg zou ik zeggen.
Een andere optie is:De Green Bodo,is onderweg van Laspalmasnaar Ijmuiden,maar had eerst de bestemming Fallmout.maar wordt nu de 15e verwacht in Ijmuiden,misschien,dat er nog een gaatje over is op de Green bodo,nog een andere optie is:De Wirons zijn pas een dag of 10 weg,en hebben ze beide ladingen,in de W5 geladen,en gaat deze vanavond naar Ijmuiden en arriveert daar om 21:29 uur,en rechtstreeks de 15e in de Green Bodo gaat lossen,maar het blijft giswerk natuurlijk.
En wat Jan zei:More days more money,die mannen varen toch nog steeds voor een deel v/d besomming van 1/8 tot 7/8?
Hg Adje.

Gelogd

dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1663 Gepost op: 13-01-2021, 16:49:34 »

Misschien liggen ze te vriezen.
Kan ook nog een optie zijn zier,maar van af maandagavond tot nu is wel erg lang,de W6,heeft maandagavond nog effe voor kattuk liggen dartelen,en ankerde naderhand ook,maar die heeft bestemming scheveningen.
Het blijft giswerk voor ons,maar er is een kleine theorie:De Green Maloy,heeft vorigeweek liggen laden in scheveningen,maar is daar niet helemaal vol vertrokken,en moest de rest ophalen in Amsterdam,met naderhand bestemming Lagos in Portugal,wat naderhand weer veranderd is in Laspalmas.
Nu weet ik niet of de rederijen gezamelijk een scheeps lading vis versturen of ieder apart,dat zou kunnen betekenen,als ze hetgezamelijkdoen,de vangsten van vorig jaar nu onderweg zijn naar Laspalmas,en de pakhuizen leeg zijn,dus ruimte genoeg zou ik zeggen.
Een andere optie is:De Green Bodo,is onderweg van Laspalmasnaar Ijmuiden,maar had eerst de bestemming Fallmout.maar wordt nu de 15e verwacht in Ijmuiden,misschien,dat er nog een gaatje over is op de Green bodo,nog een andere optie is:De Wirons zijn pas een dag of 10 weg,en hebben ze beide ladingen,in de W5 geladen,en gaat deze vanavond naar Ijmuiden en arriveert daar om 21:29 uur,en rechtstreeks de 15e in de Green Bodo gaat lossen,maar het blijft giswerk natuurlijk.
En wat Jan zei:More days more money,die mannen varen toch nog steeds voor een deel v/d besomming van 1/8 tot 7/8?
Hg Adje.
 

Laatstenieuws om trent de Wirons :Beide zijn v/d ankerplaats vertrokken,met een vaartje van W5 12mijl en de W6 13 mijl,ze zullen toch niet effe gaan stofzuigen in deze ondiepe wateren?,maar alles is mogelijk Grin
Gelogd

dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1664 Gepost op: 13-01-2021, 19:58:57 »

Misschien liggen ze te vriezen.
Kan ook nog een optie zijn zier,maar van af maandagavond tot nu is wel erg lang,de W6,heeft maandagavond nog effe voor kattuk liggen dartelen,en ankerde naderhand ook,maar die heeft bestemming scheveningen.
Het blijft giswerk voor ons,maar er is een kleine theorie:De Green Maloy,heeft vorigeweek liggen laden in scheveningen,maar is daar niet helemaal vol vertrokken,en moest de rest ophalen in Amsterdam,met naderhand bestemming Lagos in Portugal,wat naderhand weer veranderd is in Laspalmas.
Nu weet ik niet of de rederijen gezamelijk een scheeps lading vis versturen of ieder apart,dat zou kunnen betekenen,als ze hetgezamelijkdoen,de vangsten van vorig jaar nu onderweg zijn naar Laspalmas,en de pakhuizen leeg zijn,dus ruimte genoeg zou ik zeggen.
Een andere optie is:De Green Bodo,is onderweg van Laspalmasnaar Ijmuiden,maar had eerst de bestemming Fallmout.maar wordt nu de 15e verwacht in Ijmuiden,misschien,dat er nog een gaatje over is op de Green bodo,nog een andere optie is:De Wirons zijn pas een dag of 10 weg,en hebben ze beide ladingen,in de W5 geladen,en gaat deze vanavond naar Ijmuiden en arriveert daar om 21:29 uur,en rechtstreeks de 15e in de Green Bodo gaat lossen,maar het blijft giswerk natuurlijk.
En wat Jan zei:More days more money,die mannen varen toch nog steeds voor een deel v/d besomming van 1/8 tot 7/8?
Hg Adje.
 

Laatstenieuws om trent de Wirons :Beide zijn v/d ankerplaats vertrokken,met een vaartje van W5 12mijl en de W6 13 mijl,ze zullen toch niet effe gaan stofzuigen in deze ondiepe wateren?,maar alles is mogelijk Grin
Vroeger dan verwacht:Beide Wirons nu in ijmuiden liggend op de kop v/d trawlerkade,dus vroeger dan verwacht,let maar op,op de 15e ligt de Green Bodo op die plaats Grin.
« Laatste verandering: 13-01-2021, 20:01:21 door dekzwabber » Gelogd

Pagina's: 1 ... 107 108 109 110 [111] 112 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!