Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 07:39:22
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  ik heb een vraag
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 ... 112 Omlaag Print
Auteur Topic: ik heb een vraag  (gelezen 1266853 keer)
aat taal
Schipper
*****
Berichten: 261


Bekijk profiel
« Antwoord #675 Gepost op: 31-01-2013, 11:04:38 »

Zier, het zit zo in elkaar.
De korting die je nu ziet betreft een hogere belastinginhouding  en dat komt omdat het tarief in de laagste belastingschijf verhoogd is van 15,2% naar 19,1% dus bijna 4% hoger. Er vindt nu nog geen korting plaats op het pensioen of AOW. Dat komt nog in de loop van dit jaar of volgend jaar. Maak je borst maar nat.

aat taal
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #676 Gepost op: 31-01-2013, 11:37:04 »

en hogere zieken fonds bijdragen wat bij werkende door baas word vergoed en wij dit zelf moeten betalen
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
aat taal
Schipper
*****
Berichten: 261


Bekijk profiel
« Antwoord #677 Gepost op: 31-01-2013, 11:55:36 »

inderdaad rinus dat komt er ook nog bij

aat taal
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #678 Gepost op: 31-01-2013, 13:50:17 »

Nee heren daar heb ik het niet over ,ik heb het over waarom via het pensioen en niet via de aow ,wat me noormaal lijkt.
En aat ik geloof tog dat ik je wakker moet schudden,want jij heb het over wat er van het jaar of volgend jaar gaat gebeuren,maar dat is al gebeurd kijk maar naar je afrekeningen.
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #679 Gepost op: 31-01-2013, 14:08:47 »

Zier de bedragen waar we het over hebben zijn van je pensoein in gehouden als het goed is ,is je aow verhoogt daar dit gelijk loopt met het mimium loon
 en je bruto pensoen is gelijk gebleven als je bij een fonds zit dat niet hoeft te korten
 
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
aat taal
Schipper
*****
Berichten: 261


Bekijk profiel
« Antwoord #680 Gepost op: 31-01-2013, 14:32:51 »

zier, ik ben al wakker. Ik wil je alleen waarschuwen dat het nog veel erger gaat worden als de bruto uitkeringen worden gekort, Wat je nu minder krijgt heeft te maken met hogere inhoudingen aan loonbelasting en zorgpremies (fase 1). De bruto uitkeringen zijn nog gelijkgebleven. Als de bruto uitkeringen lager gaan worden hou je nog minder over (fase 2).

aat taal
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #681 Gepost op: 31-01-2013, 14:38:31 »

Rinus ik heb netto 50,78 euro minder van het pensioen terwijl het bruto het zelfde is.
En aow heb ik 2,62 minder.
Dus we schieten al aardig op ,nog ff en we kunnen ook naar de voedselbank,alleen wij zullen het lopend moeten doen en de meesten van nu zie ik het met de auto doen,dus hebben ze weer gelijk als ze zeggen als je iets wil moet je maken dat je een van de eerste ben want als je de laatste ben ben je meestal de lul.


                                           Voedselbank?HuhHuh??

Men nek haren gaan overeind staan bij dat woord,de goede niet te na gesproken,maar arm land wat wil je tog bedonderd worden.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #682 Gepost op: 31-01-2013, 14:46:00 »

Maar de vraag is nog steeds niet beantwoord,waarom via het pensioen en niet via het aow .

Zo der zit tog weer een beetje leven in de brouwerij,ik mis enkeld die schar nog ,ik zel dalijk is kikke of die soms an het roken is in zen tuin.
Gelogd
aat taal
Schipper
*****
Berichten: 261


Bekijk profiel
« Antwoord #683 Gepost op: 31-01-2013, 15:19:42 »

Zier, dat komt omdat over een gedeelte van de AOW geen belasting inhouden wordt en over het pensioen wordt volledig belast (was in voorgaande jaren ook het geval). Het gevolg is dat de belastsingverhoging het hardst aankomt op het volledig belast inkomen dus het pensioen. Ik hoop dat het nu duidelijk is.

aat taal
Gelogd
A.Oosterbaan
Gast
« Antwoord #684 Gepost op: 31-01-2013, 16:03:24 »

Beste Zier
Je hebt toch ook schrijven gehad van het pensioen fonds waterbouw dat het tarief loonheffing van 3,9 % naar 19,1% is gegaan en de zorgverzekeringswet van 5% naar 5,65% is gegaan heb je te danken aan jouw partij de PvdA is zo voor de arbeiders.En in April hebben wij geen last van gaan er eewn heleboel pensioen fondsen korte maar je hoort de oudjes niet .Griekenland gaan wij op hoesten dus maak je borst maar nat.
Je Vriend
Gelogd
A.Oosterbaan
Gast
« Antwoord #685 Gepost op: 31-01-2013, 16:07:19 »

En over de AOW dus van jouw gaat er €50  af van je pensioen bij de aow komt er €2 bij en zo gaat het door dat je geen pensioen meer hebt alleen AOW.
Groetjes
Gelogd
A.Oosterbaan
Gast
« Antwoord #686 Gepost op: 31-01-2013, 16:20:45 »

Wat is loonheffing?
 De werkgever houdt op het bruto inkomen bepaalde heffingen in die afgedragen moeten worden. Hetgeen resteert is het nettoloon. Loonheffing is ingesteld om te voorkomen dat de belastingplichtige in één keer een grote heffing moet betalen over het inkomen, of dat ze zelf de premies voor de volksverzekering moeten afdragen.
Gelogd
Maart
Schipper
*****
Berichten: 753


mijn worstelaers staen in de zije


Bekijk profiel
« Antwoord #687 Gepost op: 31-01-2013, 17:31:34 »

Maar de vraag is nog steeds niet beantwoord,waarom via het pensioen en niet via het aow .

Zo der zit tog weer een beetje leven in de brouwerij,ik mis enkeld die schar nog ,ik zel dalijk is kikke of die soms an het roken is in zen tuin.
Ben blij dat ik uit dat gal land ben hier zitten ze ook te klooie maar valt wel mee en vandaag niet roke Zier ik leg op de wind

Maart
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #688 Gepost op: 31-01-2013, 18:02:32 »

Het gevolg is dat de belastsingverhoging het hardst aankomt op het volledig belast inkomen dus het pensioen.

=====================================================================n nou aat dus gaan we enkeld die personen pakken die pensioen trekken.....dat is discremenatie want als je oer geluiden maakt in een stadion wordt je al gepakt.........maar dit mag wel.

o..... ja dan hebben we nog mensen die werken ..........die moeten we ook nog pakken,dan kunnen we de rest met rust laten.......want anders snijden we in ons eigen vlees. ( pvda )

want ook de gene die werken worden via der pensioen gepakt,meer betaalen maar later niet meer vangen ,dus betallen ze nu belasting op gebakken lucht.
dus de slotsom is je pakt de gene die werken want die laat pensioen premie in.
en je pakt de gene die gewerkt hebben die pensioen trekken.

dan laat je de gene met rust die niet werken ,dus de beroeps steuntrekker en wie zijn dat HuhHuh??

en we hebben nog een groep die nooit een slag werk gedaan hebben,want die hebben geen pensioen opgebouwd dus die hebben er dan ook geen last van,dus is dit vakundig in elkaar gezet door de pvda je moet die A voor arbeid wel omzetten voor alochtonen.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #689 Gepost op: 31-01-2013, 18:09:06 »

heb je te danken aan jouw partij de PvdA is zo voor de arbeiders
================================================
jezus jij maak fouten arie,als er 1 partij is die ik de hel in wenst is het die wel.

dat is tog die partij die liep te juigen van we gaan niveleeren,die speklap.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 ... 112 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!