Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 23:16:52
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  ik heb een vraag
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 106 107 108 109 [110] 111 112 Omlaag Print
Auteur Topic: ik heb een vraag  (gelezen 1266708 keer)
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1635 Gepost op: 30-12-2020, 17:07:54 »

BRITSE VISSERS BOOS OMDAT ZE ACHTER HRT NET VISSEN BIJ BREXIT-DEAL.

Daar komen ze dan vlug achter,de kotters gaan gewoon weer vrolijk daar vissen waar ze willen zonder beperkingen.
Want die 25% betreft bijna geheel de pelagiese visserij,dus kan ik gewoon vrijdags men verse kibeling blijven halen en hoeven we niet over te schakelen op diepvries kibeling.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1636 Gepost op: 31-12-2020, 01:29:54 »

 Het zijn de Kleine jongens die het overleven Zier.
  Voor Moderne grote kotters,word de spoeling dunner,maar zij,die nog een ouderwets kottertje hebben,zoals in de noord,hebben meer kans om te overleven,omdat ze lagere kosten hebben.
Wat die Pelagiesche jongens betreft:de helft is al omgevlagd,en als het nodig is,vlaggen ze om,naar een niet Europeesland,want de oceaan is vrij om te bevissen.
Wens ik je nog een prettige jaarwisseling toe,en een Corona vrij 2021.
All the Best.
Adje.
Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1637 Gepost op: 31-12-2020, 13:08:04 »

Het zijn de Kleine jongens die het overleven Zier.
  Voor Moderne grote kotters,word de spoeling dunner,maar zij,die nog een ouderwets kottertje hebben,zoals in de noord,hebben meer kans om te overleven,omdat ze lagere kosten hebben.
Wat die Pelagiesche jongens betreft:de helft is al omgevlagd,en als het nodig is,vlaggen ze om,naar een niet Europeesland,want de oceaan is vrij om te bevissen.
Wens ik je nog een prettige jaarwisseling toe,en een Corona vrij 2021.
All the Best.
Adje.

Ja dat klopt ad want ik zie dat de cornelis vrolijk  de flag van namibie voert en in walvisbay lig,hoelang die er al zit dat weet ik niet.
De flipper 9 de gewezen sch 333 die leeft ook nog en die zit er al een aantal jaren.
Ik vraag me af waar ze op vissen is dat sardien of op stokvis,maar het lijk me dat ze niet op stokvis ingericht zijn,maar het zal wel goed wezen ,of niet.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1638 Gepost op: 31-12-2020, 16:36:13 »

Het zijn de Kleine jongens die het overleven Zier.
  Voor Moderne grote kotters,word de spoeling dunner,maar zij,die nog een ouderwets kottertje hebben,zoals in de noord,hebben meer kans om te overleven,omdat ze lagere kosten hebben.
Wat die Pelagiesche jongens betreft:de helft is al omgevlagd,en als het nodig is,vlaggen ze om,naar een niet Europeesland,want de oceaan is vrij om te bevissen.
Wens ik je nog een prettige jaarwisseling toe,en een Corona vrij 2021.
All the Best.
Adje.

Ja dat klopt ad want ik zie dat de cornelis vrolijk  de flag van namibie voert en in walvisbay lig,hoelang die er al zit dat weet ik niet.
De flipper 9 de gewezen sch 333 die leeft ook nog en die zit er al een aantal jaren.
Ik vraag me af waar ze op vissen is dat sardien of op stokvis,maar het lijk me dat ze niet op stokvis ingericht zijn,maar het zal wel goed wezen ,of niet.
Dat zullen dan wel Sardientjes zijn,ik weet niet,of er in die warmere wateren ook nog vis rond zwemt om er stokvis van te maken.
Hg.
Gelogd

J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1639 Gepost op: 31-12-2020, 22:41:55 »

Na de Brexit. Grin
Het is het oude pand, waarschijnlijk het eerste,  van Corn. Vrolijk te IJmuiden.


* Visserij_Mij_Corn_Vrolijk_B.V_in_IJmuiden-a.jpg (112.23 KB, 900x586 - bekeken 445 keer.)
« Laatste verandering: 31-12-2020, 22:49:17 door J.H. » Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1640 Gepost op: 01-01-2021, 11:06:59 »

mooie foto
gr rinus
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1641 Gepost op: 02-01-2021, 06:44:43 »

Ja, vond ik zelf ook Rinus, ben benieuwd waar dat gebouw stond in IJmuiden, het zal na de foto wel snel zijn gesloopt, althans zo ziet het er wel naar uit.
Gr,
Jan.
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1642 Gepost op: 02-01-2021, 10:53:10 »

ja het is al dicht getimmert
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1643 Gepost op: 02-01-2021, 12:31:20 »

 Volgens mij aan de trawlerkade,en heeft de ijmuiden stores  Staalkabels etc etc er jaren in gezeten.
« Laatste verandering: 02-01-2021, 12:45:38 door dekzwabber » Gelogd

J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1644 Gepost op: 02-01-2021, 13:29:21 »

https://www.groene.nl/artikel/nederlandse-visgigant-duikt-op-in-internationaal-corruptieschandaal
« Laatste verandering: 02-01-2021, 13:34:41 door J.H. » Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1645 Gepost op: 02-01-2021, 14:12:06 »

Op www.visserijnieuws.nl staat een leuk stukje over de oude en huidige Sch 63.
Bron www.visserijnieuws.nl
Gelogd

J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1646 Gepost op: 03-01-2021, 01:32:22 »

Hallo Adje.
Ze hadden sinds 1938 een pand aan de Middenhavenstraat, weet niet of het degene op de foto is , het is in ieder geval vlakbij de Trawlerkade.
Gr.
Jan
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1647 Gepost op: 03-01-2021, 02:35:53 »

Hallo Adje.
Ze hadden sinds 1938 een pand aan de Middenhavenstraat, weet niet of het degene op de foto is , het is in ieder geval vlakbij de Trawlerkade.
Gr.
Jan
Hallo Jan.
 Dat is dan het pand aan de Middenhavenstraat.
Ik heb fff gegoogled op IJmuiden Stores Holland,maar dat pand ziet er heel anders uit.
Hg
Adje.
« Laatste verandering: 03-01-2021, 02:40:30 door dekzwabber » Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1648 Gepost op: 03-01-2021, 17:02:18 »


Nou jan ik heb dat door gelezen maar daar wordt je wel stil van.
Dit is een groote oplichtersbende,en dat speelt zen eigen allemaal af in walvisbay,je kan het ook wel zien want al die hekboten die in de bay voor anker liggen zijn alemaal van twijfelachtige nationaliteit.

Als arie tuit en evert van urk dit zouden lezen zouden ze zich omdraaien in der graf.

Ik ben zo beetje de hele midag aan het vogelen geweest met namen om de schepen te zoeken.

Waar PP nu in zit heeft 3 schepen:
De saga is nu de vasiliy-filippon ligd binnen in las palmas,durft waarschijnlijk niet terug naar walvis bay.
Demediva star - de geweze sch 27 - scombrus
Cavema star isde geweze flipper 9 of te wel sch 333 oceaan 7.
En dan hebben we nog de cornelis vrolijk zen nummer weet ik niet maar schijnt er al een tijd te zitten.
En dan maken ze der eigen hier druk om een kilo schol.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1649 Gepost op: 03-01-2021, 17:35:21 »


Nou jan ik heb dat door gelezen maar daar wordt je wel stil van.
Dit is een groote oplichtersbende,en dat speelt zen eigen allemaal af in walvisbay,je kan het ook wel zien want al die hekboten die in de bay voor anker liggen zijn alemaal van twijfelachtige nationaliteit.

Als arie tuit en evert van urk dit zouden lezen zouden ze zich omdraaien in der graf.

Ik ben zo beetje de hele midag aan het vogelen geweest met namen om de schepen te zoeken.

Waar PP nu in zit heeft 3 schepen:
De saga is nu de vasiliy-filippon ligd binnen in las palmas,durft waarschijnlijk niet terug naar walvis bay.
Demediva star - de geweze sch 27 - scombrus
Cavema star isde geweze flipper 9 of te wel sch 333 oceaan 7.
En dan hebben we nog de cornelis vrolijk zen nummer weet ik niet maar schijnt er al een tijd te zitten.
En dan maken ze der eigen hier druk om een kilo schol.
Ik volg die pp vloot al vanaf zaterdag op de a.i.s,en wat mij opvalt is dat,eerst 4,maar nu 3 v.d 4 schepen,de boel weer aan het stofzuigen zijn tussen de nl kust en de boeienroute,met een gemiddelde v 12 mijl,allen de maartje thea dora zit nou in de richting v Lerwick,wel vreemd,dat er nu 3 liggen,terwijl,de rest v/d schev vloot al dik en breed op de Oceaan aan het vissen zijn.
Wel frapant omdat ze hier op de kust blijven.
Vraag ik me eigen af:ben ik nou getikt,of is de A.I.S. in de war
« Laatste verandering: 03-01-2021, 17:38:12 door dekzwabber » Gelogd

Pagina's: 1 ... 106 107 108 109 [110] 111 112 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!