Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 11:43:37
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  ik heb een vraag
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 ... 112 Omlaag Print
Auteur Topic: ik heb een vraag  (gelezen 1266929 keer)
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #1545 Gepost op: 18-07-2017, 16:42:30 »

Zier

Dezelfde duwcombinatie heb ik vorig jaar ook al eens voorbij zien komen vanuit Maasvlakte 2.
Ook toen al ging het gevaarte achteruit door het toen nog smalle breeddiep.
Als hij met die lengte de 160 gr bocht had moeten maken op de Waterweg was hij in de Berghaven terecht gekomen. Grin Grin Grin

K
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1546 Gepost op: 19-07-2017, 12:45:11 »

Karel is die bui over julie heen gekomen??.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #1547 Gepost op: 19-07-2017, 16:52:28 »

Karel is die bui over julie heen gekomen??.

Ja, was een lekker buitje  Grin Grin

K
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1548 Gepost op: 22-07-2017, 16:36:44 »

hier het eerste geladen koppelverband opweg naar beneden,zal net tijdens de kentering beneden wezen.


* esperanza.JPG (31.56 KB, 730x569 - bekeken 840 keer.)
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1549 Gepost op: 22-07-2017, 16:55:17 »

is kop voor door het breediep gegaan,bestaat net als de camaro uit 3 delen ,kan best begreipe dat ze in koppel willen varen want hij komt boven bonn vandaan.


* esperanto.JPG (42.05 KB, 585x499 - bekeken 900 keer.)
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1550 Gepost op: 23-07-2017, 12:18:53 »

vanmorgen ff gekeken of die al vertrokken was.
hij heeft ze'n rondje gedaan door de europoort gelost en geladen.gisteravond om 20.30 was die klaar en heeft die hem op de palen achterin de missisipiehaven neer gelegen en om 05.30 vanmorgen is die via het hartelkanaal weer vertrokken naar ottmarsheim.
hij is nu net uit de dordsekil vandaan.


* esperanto_1.JPG (70.02 KB, 792x530 - bekeken 911 keer.)
« Laatste verandering: 23-07-2017, 13:52:52 door zier » Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1551 Gepost op: 23-07-2017, 13:51:30 »

en toen ging die SB uit inplaats van BB hij is nu net door de volkeraksluis op weg richting antwerpen.
volgens mijn heb die geen vastelijn maar soort wilde vaart,zo van waar je hem raakt doe je hem zeer ze vervoeren alles containers steenkool ijzererts slaken.
dat 3/4 wil niet zege driekwart maar de eene het schip en de ander de kopel,de totale lengte 183 meter.
je heb ook de 1/2 die is 190 meter.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1552 Gepost op: 25-07-2017, 12:45:20 »

ik heb weer een vraag.
beiden is van prices, beiden is ansjovis,beiden liggen in de olijfolie,wat is dan het verschil?HuhHuhHuh?.


* princes.JPG (61.24 KB, 781x676 - bekeken 873 keer.)
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #1553 Gepost op: 25-07-2017, 16:58:55 »

Het verschil op de verpakking is het keurmerk voor duurzame visserij (Voor wat het waard is) Grin Grin
Of er verschil zit in de inhoud; dat betwijfel ik.

K


* keurmerk.JPG (12.73 KB, 210x86 - bekeken 788 keer.)
« Laatste verandering: 25-07-2017, 17:00:48 door Knorhaan » Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1554 Gepost op: 25-07-2017, 17:06:53 »

 Volkomen met knorhaan eens,de consument let niet op de verschillende verpakkingen,waar wel opgelet wordt,is de prijs,en die zal dan wel verschillend zijn,omdat op de ene verpakking duurzaam staat en op de andere niet,onder het deksel zit dezelfde vis.
misschien een optie om ze allebei te kopen,en de producten eens nader te bestuderen kwa smaak?
Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1555 Gepost op: 25-07-2017, 18:26:03 »

Kijk dat bedoel ik nou,het eerste blikje is dan visserij en het tweede blikje is dan duurzaame visserij.
Wie kan me een goede devinitie geven van het woord duurzaam,want tot nu toe kan ik maar enkeld constateeren dat het woord inhoud oplichterij.
Want de inhoud is precies het zelvde en de smaak is ook het zelvde en de hoeveelheid is ook het zelvde,alleen de prijs is niet het zelvde.
Het eerste blikje is 0,98 en het duurzame blikje is 1,77
Dus moet ik constateeren dat dat MSC een groote oplichtersbende is om nog meer geld uit je zak te kloppen.
Je moet er eens kijken naar die pakjes zalm daar kan zo een paar euro af zonder MSC of je het nu bij de lidel of bij apie der zit geen verschil tussen,die prijs loop gewoon de spuigaaten uit.
Het zal er wel hier op neer komen dat er is weer een nieuw luchtkasteel ontworpen waar een paar duisteren figuren der zakken kunnen vullen.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1556 Gepost op: 25-07-2017, 19:37:48 »

Kijk dat bedoel ik nou,het eerste blikje is dan visserij en het tweede blikje is dan duurzaame visserij.
Wie kan me een goede devinitie geven van het woord duurzaam,want tot nu toe kan ik maar enkeld constateeren dat het woord inhoud oplichterij.
Want de inhoud is precies het zelvde en de smaak is ook het zelvde en de hoeveelheid is ook het zelvde,alleen de prijs is niet het zelvde.
Het eerste blikje is 0,98 en het duurzame blikje is 1,77
Dus moet ik constateeren dat dat MSC een groote oplichtersbende is om nog meer geld uit je zak te kloppen.
Je moet er eens kijken naar die pakjes zalm daar kan zo een paar euro af zonder MSC of je het nu bij de lidel of bij apie der zit geen verschil tussen,die prijs loop gewoon de spuigaaten uit.
Het zal er wel hier op neer komen dat er is weer een nieuw luchtkasteel ontworpen waar een paar duisteren figuren der zakken kunnen vullen.
Niet over opwinden Zier,gewoon de goedkoopste nemen,het gros moet bij de massa vandaan komen,en er zitten altijd onkundige mensen tussen die denken hun steentje bij te dragen aan het millieu,doch die weten niet(het gros)waar abraham de mosterd van daan haalt,dus gewoon de goedkoopste(op dit gebied)kopen,geld ook voor artikelen die onderin de schappen liggen(niks mis mee)wel de prijs,en die is stukken goed koper dan het handels/naams merk,m.u.v de exclusieve dingen die in de koeling liggen.
Gelogd

Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1557 Gepost op: 26-07-2017, 15:13:51 »

Kijk dat bedoel ik nou,het eerste blikje is dan visserij en het tweede blikje is dan duurzaame visserij.
Wie kan me een goede devinitie geven van het woord duurzaam,want tot nu toe kan ik maar enkeld constateeren dat het woord inhoud oplichterij.
Want de inhoud is precies het zelvde en de smaak is ook het zelvde en de hoeveelheid is ook het zelvde,alleen de prijs is niet het zelvde.
Het eerste blikje is 0,98 en het duurzame blikje is 1,77
Dus moet ik constateeren dat dat MSC een groote oplichtersbende is om nog meer geld uit je zak te kloppen.
Je moet er eens kijken naar die pakjes zalm daar kan zo een paar euro af zonder MSC of je het nu bij de lidel of bij apie der zit geen verschil tussen,die prijs loop gewoon de spuigaaten uit.
Het zal er wel hier op neer komen dat er is weer een nieuw luchtkasteel ontworpen waar een paar duisteren figuren der zakken kunnen vullen.


ben bang dat je gelijk hebt zier
gr rinus
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #1558 Gepost op: 26-07-2017, 16:31:04 »

Duurzaam is wat ze vroeger maakte, dat ging veel langer mee. Nu heet het duurzaam alleen gaat het veel korter mee. Maar als je twee zonnecellen op je dak plaats mag je ineens duurzaam op je product plaatsen. Dus die tonijn uit zal denk ik met een zeilboot zijn gevangen of zo Grin  reinste flauwekul, Hoewel er hangt een ander prijskaartje aan.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1559 Gepost op: 26-07-2017, 20:09:59 »

Nou daarnet kwam de rook weer uit men oren vandaan.
Achter het nieuws had het over duurzaam en vis en gecertifieseert,in brabant staat een bedrijf dat meervalen kweekt,nu zit ik niet te wachten op meerval.
Dat bedrijf zit met der vis in der maag want ze willen het niet certifiseeren,nu is daar niets verkeert aan want dan kan je het goedkoper verkopen,dus gaat de vis naar duitsland.
Maar het mooiste is dat de supermarkten leggen het niet in de schappen omdat het niet gecertifiseert is.
Wil je een beter bewijs hebben van onder 1 hoedje te spelen als dit.
Dit is nou het zelvde als dat de dief moet nog gaan stelen maar hij heb al een afspraak gemaakt met de heler.
Het is een heel gemakelijke rekensom MSC en apie delen de meerprijs.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 ... 112 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!