Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-04-2024, 16:57:21
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  De facelift van Duindorp
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 Omlaag Print
Auteur Topic: De facelift van Duindorp  (gelezen 93773 keer)
Metser
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: 20-03-2010, 19:10:02 »

Megalomanie: grootheidswaan.
Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #76 Gepost op: 20-03-2010, 20:42:28 »

ik volg je metser blijf van onze piet af want hij heeft in een teen nagel meer verstand van scheveningen als jij(u)in uw hele lijf ik blijf je vriend maar dat moest ik ff kwijt groet henk de spienet
Gelogd
Metser
Gast
« Antwoord #77 Gepost op: 20-03-2010, 22:00:58 »

Henk,

Ik volg je even niet. Ik kom nergens aan. Ik moest het woord opzoeken en zette de betekenis er even op.

Ik heb trouwens last van kalknagels, dus daar zit niet veel meer in. Smiley

Groet,

Je vriend Maart.

("je" natuurlijk; ik ben toch zekers geen megalomaan)
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #78 Gepost op: 21-03-2010, 16:48:59 »

Op verzoek van Aad kom ik even terug.

Nogmaals wil ik Piet heel hartelijk bedanken, ook omdat hij het stukje uit het Scheveningertje hier geplaatst heeft. We hoeven hier niet uit teleggen dat Piet met zijn kennis  heel veel voor ons  maar nog veel meer voor ons nageslacht betekent. Zijn kennis mogen we niet verloren laten gaan en moeten we met beide handen vasthouden en respecteren dat hij dit wil delen met ons.

Piet heel hartelijk bedankt dat je hier gereageerd hebt.

Aad 
Gelogd
Wybe-M2
Gast
« Antwoord #79 Gepost op: 22-03-2010, 18:35:12 »

Ik heb een zekere waardering voor het werk van Piet Spaans. Hij heeft wel rare trekjes.

Zo is hij is de enige die ik ken die op de Internetencyclopedie nl.wikipedia.org een fraai verhaal over zichzelf plaatst: http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_Spaans
Ook een vorm van megalomanie.

Een zekere dame aan het hof maakte slechts kleine veranderingen aan haar profiel op nl.wikipedia.org.  Zij  en haar prins zijn daarover in de pers zwaar onder vuur genomen. Piets bijdrage aan zijn image-building via nl.wiki is ietsjepietsie groter.
Gelogd
Metser
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: 23-03-2010, 00:20:53 »

Hij heeft wel rare trekjes.

Sapristie, dat wordt hommeles.....
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #81 Gepost op: 23-03-2010, 10:42:35 »

zou je denken.??
zier
Gelogd
schubbereet
Gast
« Antwoord #82 Gepost op: 23-03-2010, 15:15:11 »

Zo is hij is de enige die ik ken die op de Internetencyclopedie nl.wikipedia.org een fraai verhaal over zichzelf plaatst

Ik heb even op de site gekeken, wat er staat klopt allemaal, waarom zou je van jezelf geen pagina mogen plaatsen bij Wiki.
Dat kan je beter zelf doen dan iemand anders, dan krijg je hele en halve waarheden, en nu staat het er zoals het is, niets meer en niets minder.
Het is in Nederland zo, als je kop iets boven het maaiveld uitkomt, maaien ze hem er af en zo is het hier op het dorp precies hetzelfde.
De een loopt weg met Piet Spaans en de ander moet niks van hem hebben.
Persoonlijk vind ik, als je iets hebt aan te merken over het werk van Piet Spaans, moet je dat kunnen melden, maar je moet het niet op de persoon spelen.
Ik denk dat we hier jou bijdrage over het reddingswezen weten te waarderen, maar als we het gaan hebben over die lange baard van je, of het feit dat je gek bent op bokking, dan heeft dat niets meer te maken met jou gewaardeerde bijdrage aan dit forum.


Schub
« Laatste verandering: 23-03-2010, 20:01:35 door Schub » Gelogd
C. Bal
Gast
« Antwoord #83 Gepost op: 24-03-2010, 08:20:17 »

Heren op deze topic gaat het over De facelift van Duindorp, en volgens mij heeft Piet Spaans geen facelift  gehad.  Grin Grin
Gelogd
vreemdeling
Schipper
*****
Berichten: 1860


Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: 24-03-2010, 10:40:42 »

In een der reacties staat..........

Heren, in deze topic gaat het over "De face-lift van Duindorp "

Laat ik nu in het artikel "Verloochening "d.d. 20-03-2010 gelezen hebben dat het hier gaat over gebouw Zeerust , wat is/was gevestigd op hoek Keizerstraat -Boulevard.

Hoorde bij deze face-lift ook een annexatie van een groot deel van het dorp Scheveningen t.b.v. Duindorp ?

Cor
Gelogd
garrent
Opper-stuurman
****
Berichten: 140


Bekijk profiel
« Antwoord #85 Gepost op: 24-03-2010, 10:59:03 »

Onze Piet is even met de benaming de fout in gegaan Belle Mare staat Zeeruststraat?Zeekant en Zeerust heet nu residentie Zeerust.www.residentiezeerust.nl en dat staat Zeekant/Keizerstraat.

Karel
Gelogd
Metser
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: 24-03-2010, 11:07:56 »

De een loopt weg met Piet Spaans en de ander moet niks van hem hebben.

Allebei kan ook. Zo ken ik iemand die heel goed kan voetballen en ik geniet dan ook van zijn spel. Maar ik zal beslist geen biertje met hem gaan drinken want als mens vind ik hem naargeestig. Laten we het op dit forum dus over voetballen hebben en niet over met wie je geen bier drinkt. Vanzelfsprekend geldt dat dan ook voor die voetballer.
Gelogd
Wybe-M2
Gast
« Antwoord #87 Gepost op: 24-03-2010, 12:01:39 »

Ach ......, een beetje weglaveren van de topics is zo ook eeen van de charmes van dit forum.
Maar ik heb er geen behoefte aan een apart 'Piet S.'-topic te openen.
En Piet hoeft van mij ook verder hier niet gefileerd te worden. Ik ben mijn ei wel kwijt.
Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #88 Gepost op: 24-03-2010, 12:53:38 »

t,was een leuke topic zonde shorty groet
Gelogd
Metser
Gast
« Antwoord #89 Gepost op: 24-03-2010, 13:58:00 »

t,was een leuke topic zonde shorty groet

Biertje Henk?
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!