Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-03-2024, 10:39:19
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Herinneringen deel 3
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 Omlaag Print
Auteur Topic: Herinneringen deel 3  (gelezen 679441 keer)
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1500 Gepost op: 06-04-2021, 20:02:59 »

Ja voor mijn had die het ook mogen worden,maar ik denk die het eerste er uit gaat.
D66 is er enkeld maar bij om hem de wind uit de zeilen te halen,ik denk arib gewoon blijft zitten want bij de tweede ronden zullen er een hoop stemmers van bergkamp weer op arib stemmen en kan d66 zegge zo brand gebust,maar dan weten we ook meteen dat de vriendjes politiek nog steeds aan wezig is.
Ik vond het wel mooi dat wilders kaag goed op de kast had en hij sprak tog gewoon de waarheid vanmiddag.
« Laatste verandering: 07-04-2021, 19:05:31 door zier » Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1501 Gepost op: 06-04-2021, 21:49:42 »

Ja voor mijn had die het ook mogen worden,maar ik denk die het eerste er uit gaat.
D66 is er enkeld maar bij om hem de wind uit de zeilen te halen,ik denk arib gewoon blijft zitten want bij de tweede ronden zullen er een hoop stemmers van bergkamp weer op arib stemmen en kan d66 zegge zo brand gebust,maar dan weten we ook meteen dat de vriendjes politie nog steeds aan wezig is.
Ik vond het wel mooi dat wilders kaag goed op de kast had en hij sprak tog gewoon de waarheid vanmiddag.
Ja ze werd effe goed pissig,weet ze wat er te wachten staat Cheesy.
 Woensdag 7 april van 10.15 tot 12.00 uur verkiezingen voor zitter 2e kamer ik ben benieuwd Grin.
Gr
Ad.
Gelogd

Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #1502 Gepost op: 07-04-2021, 01:09:34 »

Beste webmaster
Naar aanleiding van de laatste discussie over de toestanden in de 2e kamer heb ik hier ook een bericht geplaatst. Naar mijn mening niks schokkends.
Blijkt dat mijn bericht verdwenen is. Dan ga je twijfelen van heb ik wel op de verzendknop gedrukt.
Opnieuw het bericht geplaatst en wederom is het bericht verdwenen.
Als er nu censuur wordt toegepast; prima, maar geef dan even in een persoonlijk bericht aan wat je niet bevalt. Zou wel zo netjes zijn.
Een andere optie zou zijn om de gehele discussie te verwijderen.
Nodigt mij ook niet uit om verder nog iets op deze site te posten, aangezien deze site toch al zo goed als dood is.

K
« Laatste verandering: 07-04-2021, 01:17:02 door Knorhaan » Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
machinist
Webmaster
Opper-stuurman
*****
Berichten: 143


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1503 Gepost op: 07-04-2021, 07:45:06 »

Hallo Knorhaan,
Ik weet dat Rinus liever geen politiek of geloof wilt.
Omdat je er vaak meer ruzie van krijgt dan dat het wat toevoegt.
Op dat vlak ben ik het met hem eens.
Vandaar ik een toen een nieuw forum bent gestart 'mijn mening' naar aanleiding van de vernieuwing van de boulevard.
Waarvan ik dacht dat die eenrichting een ramp zou gaan worden voor het dorp er achter.
Het forum stierf langzaam, omdat er geen protest werd geplaatst, iedereen vond het wel goed zo.
Dus heb ik me er ook maar bij neergelegd maar met de huidige werkzaamheden in het dorp, had het een zegen geweest als je er nog omheen had kunnen rijden.

Ik zelf geef op af en toe op even mopperen een mening, van wat er in mijn ogen beter kan.
Heb 20 jaar ervaring. En mijn moto is toerisme graag, maar met zo weinig mogelijk overlast.

Er zitten er bij de gemeente mensen die graag al het blik van de straat af wille hebben en hun zin doordrukken. Terwijl de massa wilt rijden. Wij leven in een democratisch land maar op dat vlak effe niet.
Zij realiseren zich niet dat elke voetganger, fietser en openbaarvervoerder, geld kost en dat de auto geld oplevert. De trend is nu dat parkeerplaatsen worden opgeheven om Scooters te plaatsen en langzaam dempt de gemeente hun inkomsten. Dit had niet gelukt als ze niet onbeperkt geld kunnen bijdrukken want dan had de uitgaven weggestreept moeten worden met de inkomsten. Maar die tijd komt weer terug en dan moet er veel worden rechtgezet.

Als er behoefte is om toch politiek er bij te betrekking dan wil ik graag jullie mening horen.
Ik zelf heb een aparte mening over de politiek.  Heb zelf op de LP gestemd,  dus dan weet je het wel
Het probleem is dat ze alles en en doen in laats van of dit of dat. Dat gaat fout aflopen helaas.
Met andere worden die topic gaat geen probleem oplossen, maar lucht wel op als je effe je mening kunt geven. Aan de andere kant moeten we ook de politiek niet de kans geven om verdeeldheid bij ons te zaaien. Mijn vrouw heeft op Rutte gestemd. Hoe verdeeld zijn wij al. Kijk je veel main steam media, waar de politiek jou een mening vormt, of zoek je uit hoe het werkelijk zit. Die twee staan haaks op elkaar.





Ps ik heb het bericht niet verwijderd


« Laatste verandering: 07-04-2021, 10:35:41 door machinist » Gelogd

Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1504 Gepost op: 07-04-2021, 09:48:23 »

en ik ook niet hoor en heb het bericht van je ook niet gezien karel maar wat johan zegt is wel waar hier liever geen geloof en politiek
dank u
gr rinus
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
uitkijk
Schipper
*****
Berichten: 197


Bekijk profiel
« Antwoord #1505 Gepost op: 07-04-2021, 16:17:55 »

Ha lezers,
inderdaad de combinatie van geloof en politiek veroorzaken en veroorzaakten in het verleden, al veel oorlogen. Kan je dus beter niet over hebben op een forum als dit, over omstandigheden nu en herinneringen aan het verleden van Scheveningen. We zijn overgeleverd aan de politiek. Je kan gaan stemmen en verder moet je je bij de beslissingen neerleggen. (of niet?)  Scheveningen is veranderd en volgens mij niet ten goede. Hoe zuur het ook is. Toerisme is nu belangrijker als de visserij.. Klederdracht, visserij, gewoontes en saamhorigheid verdwijnen. Ieder heeft zijn eigen oordeel en eigen gedachten over zoals het nu is en gaat. Voor mijzelf?  Ook ik voel me slachtoffer, nu ik niet meer vrij en blij kan rondrijden op mijn Puch's (1955 en 1973) door gemeente Den Haag en op Scheveningen. Tenzij ik een ontheffing aanvraag tegen betaling, voor mijn vervuilende 2-takten en dan wel bepaalde dagen mag rondrijden en wel de lucht mag vervuilen. Maar dat is maar een kleine, vervelende bijkomstigheid voor dit individu.
ps. dit is geen stemadvies voor de volgende verkiezingen.
Groet van Gerrit en aan allen een gezonde, mooie lente en zomer gewenst.
en blijven lachen
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1506 Gepost op: 07-04-2021, 17:14:36 »

 Cheesy
Ha lezers,
inderdaad de combinatie van geloof en politiek veroorzaken en veroorzaakten in het verleden, al veel oorlogen. Kan je dus beter niet over hebben op een forum als dit, over omstandigheden nu en herinneringen aan het verleden van Scheveningen. We zijn overgeleverd aan de politiek. Je kan gaan stemmen en verder moet je je bij de beslissingen neerleggen. (of niet?)  Scheveningen is veranderd en volgens mij niet ten goede. Hoe zuur het ook is. Toerisme is nu belangrijker als de visserij.. Klederdracht, visserij, gewoontes en saamhorigheid verdwijnen. Ieder heeft zijn eigen oordeel en eigen gedachten over zoals het nu is en gaat. Voor mijzelf?  Ook ik voel me slachtoffer, nu ik niet meer vrij en blij kan rondrijden op mijn Puch's (1955 en 1973) door gemeente Den Haag en op Scheveningen. Tenzij ik een ontheffing aanvraag tegen betaling, voor mijn vervuilende 2-takten en dan wel bepaalde dagen mag rondrijden en wel de lucht mag vervuilen. Maar dat is maar een kleine, vervelende bijkomstigheid voor dit individu.
ps. dit is geen stemadvies voor de volgende verkiezingen.
Groet van Gerrit en aan allen een gezonde, mooie lente en zomer gewenst.
en blijven lachen
Cheesy Cheesy Cheesy,Volgens mij,ben jij er 1 van boven de 50,daterende uit de tijd van,(good times and Rock and Roll),gewoon lekker blijven tuffen met je 2 takt,want 1000 puchies,wegen niet op,tegen het starten van 1 vliegtuig motor,go on and enyoy youre puch rides Grin.
Gelogd

J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1507 Gepost op: 07-04-2021, 17:50:45 »

Boven de 50 ? , je moest 16 jaar zijn voor zo'n brommer en hij had dat ding in 1955 dus is hij zeker van voor de oorlog Ad, hij is uit de tijd van de Wiener Waltz.  Dance
Gr.
Jan.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1508 Gepost op: 07-04-2021, 19:03:45 »

Boven de 50 ? , je moest 16 jaar zijn voor zo'n brommer en hij had dat ding in 1955 dus is hij zeker van voor de oorlog Ad, hij is uit de tijd van de Wiener Waltz.  Dance
Gr.
Jan.
Klopt niet Jan,die puchs kwamen pas in 1967/69 in omloop,ik denk,dat hij met 1955 z n geboortejaar bedoelde dan zou hij nu 66jaar zijn wat wel overeen komt met een puch uit 1973.
gr.
Ad.
Gelogd

J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2212


Bekijk profiel
« Antwoord #1509 Gepost op: 07-04-2021, 19:22:39 »

Hallo Ad.
Misschien wil Uitkijk zelf wat zeggen over zijn Puch's , het schijnt dat hij nog steeds rond tuft op zo'n brommer.
Dan kunnen we weer terug naar de "Orde van de dag ". Huh
Gr.
jan.
« Laatste verandering: 07-04-2021, 19:35:02 door J.H. » Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1510 Gepost op: 07-04-2021, 19:31:32 »

Hallo Ad.
Misschien wil Uitkijk zelf wat zeggen over zijn Puch's , het schijnt dat hij nog steeds rond tuft op zo'n brommer.
Dan kunnen we weer verder met de "Orde van de dag ". Huh
Gr.
jan.

Groot gelijk Jan,indien vooradig,zet er maar weer een interesant verhaal op,en dwalen we niet af,van het geen waar deze site voor bedoeld is.
B.V. Dank.
gr.
Ad.
Gelogd

Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #1511 Gepost op: 07-04-2021, 19:39:36 »

Mooie goeie oude tijd, had inderdaad een Puch, maar niet lang, daarna een Zundap Dance
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1512 Gepost op: 07-04-2021, 19:41:14 »

Goede avond.

Rinus ik zou maar een topic openen voor politiek weet zeker dat het storm loopt.
Want ik denk de onvrede groot is.
Ik ben ook tegen politiek en geloof samen,en daarom hebben we het niet over geloof maar over politiek.
De tweede kamer of tewel ( pury emmer) heeft der stemmen uitgebracht,en het is wat niet gunnen aardig uitgekomen want de vriendjes politiek is nog steeds aanwezig.
Dus moeten ze met mijn niet komen van neutraal stemmen,want sommige bekjes spreeken al voor zich zelf.
En wilders wist weer de vinger op de zeere plek te leggen bij kaag.
Dan heb ik nog een vraag,is er nog een hetero aanwezig in de kamer,homos en lesbies transgenders zijn er wel,het lijk wel een trend tegenwoordig om van de verkeerdekant te wezen.
En voor de machinist heb ik een vraag,je heb het over de lp is dat een nieuwe partij want die ken ik niet.
En je mag gerust weten waar ik op gestemd heb,dat is de oudste persoon in de kamer,leek me een rustig persoon.

Maar nu kunnen we af en toe nog genieten van bosma,als die die zwarte trol en die nieuwe van denk op de korel neemt.
Gelogd
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #1513 Gepost op: 07-04-2021, 19:47:03 »

Ja klopt Zier, die haalde net geen zetel. Minder ambtenaren, dus dan begrijp je het wel. kwaad
We hebben een miljoen ambtenaren, maar dat is blijkbaar nodig, terwijl Brussel het voor het zeggen heeft. Boos Grin 
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1514 Gepost op: 07-04-2021, 19:47:24 »

Mooie goeie oude tijd, had inderdaad een Puch, maar niet lang, daarna een Zundap Dance
Had van jou toch wel een Kreidler verwacht Grin.
Gelogd

Pagina's: 1 ... 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!