Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 18:06:55
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Eiland Vlook " van GZV
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 ... 39 Omlaag Print
Auteur Topic: Eiland Vlook " van GZV  (gelezen 470562 keer)
schubbereet
Gast
« Antwoord #420 Gepost op: 03-03-2012, 22:25:12 »

Beste Gerritten. Hopelijk kunnen jullie het geografisch problem oplossen het zou triest zijn als Fireman zich eindelijk na jaren gevonden geboorte grond niet kan plaatsen laten we hem helpen waar hij destijds gewoond zou hebben. Hem de helpende hand toe steken zou vanuit ons forum wel zo hoffelijk zijn. En Gerrit jij als oud  Eiland bewoner kan dat volgens mij als de beste  Knip oog 

Amen Grin
Gelogd
fireman
Gast
« Antwoord #421 Gepost op: 04-03-2012, 02:11:19 »

Beste allen
Mijn excuus voor de verkeerde uitleg van de locatie aan de achterzijde, ik zie dat ik me vergist het in de straat.
De ingang aan de achterzijde was gelegen tegenover de sleephelling aan de zeesluisweg (verkeerd gekeken op de kaart)
Hopelijk heb ik nu wat meer duidelijkheid heb gegeven over de plaats aanduiding waar ik aan de achterzijde bij onze woning kwam.
Groeten Gerrit 
Gelogd
dicky
Gast
« Antwoord #422 Gepost op: 04-03-2012, 12:13:56 »

Hoi Maart deze foto heb ik van Maart de Niet geleend  Grin  Maart staat links boven met zijn handen in zijn zij.

Cor het tweede foutje,de jongen linksboven met handen in zijn zij is Krijn v d Plas

Gerard heeft het goed wat de onderste rij betreft...de laatste r.o is Sjors v d Aardweg

de derde l.b is Jan bosman uit de Boeistr.

Voor Prudentie,de foto staat op pagina 25 antwoord 368.
Gelogd
G.Z.V.
Schipper
*****
Berichten: 517


Een "Eilander" blijf je voor altijd.


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #423 Gepost op: 04-03-2012, 17:09:40 »

Beste Gerritten. Hopelijk kunnen jullie het geografisch problem oplossen het zou triest zijn als Fireman zich eindelijk na jaren gevonden geboorte grond niet kan plaatsen laten we hem helpen waar hij destijds gewoond zou hebben. Hem de helpende hand toe steken zou vanuit ons forum wel zo hoffelijk zijn. En Gerrit jij als oud  Eiland bewoner kan dat volgens mij als de beste  Knip oog 

Amen Grin

Beste allemaal
Ik wil niemand op het verkeerde been zetten hoe dan ook ,
en zeker niemand ontmoedigen die eindelijk onze site over het  " Eiland "  heeft gevonden,
De plattegrond van het " Eiland " heb ik er alleen op gezet voor duidelijkheid.
En om zijn of haar herinnering te bevestigen, wat een ieder zich van ons " Eiland  "  herinnerd
is zijn of haar persoonlijke belevenis.

( om met Schub te eindigen Amen )
                                                                    gzv
                       Shocked    Grin   Roll Eyes
 
« Laatste verandering: 04-03-2012, 17:12:06 door G.Z.V. » Gelogd

IVMVEBWL
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #424 Gepost op: 04-03-2012, 17:29:00 »

Beste Gerrit, ( GZV )


Ik ben ervan overtuigd dat jij niemand op een verkeerd been zal zetten en zekers met jouw kennis en achtergrond v/h Eiland ben jij waardevol voor ons allen.

Aad
Gelogd
Ben.turfboer
Gast
« Antwoord #425 Gepost op: 04-03-2012, 22:48:17 »

De man die mank liep was dat niet die jaren later het houten gebouwtje naast het Delfland beheerde en ik weet niet heette maar misschien weet gerard wel hoe hij heet.
hij moet dan ongeveer 2 deuren van Gerard kuiper gewoond hebben,

Groet Ben
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #426 Gepost op: 04-03-2012, 22:55:52 »

Beste Ben, zelf ben ik geen Eilander maar een Duindorper. Maar alles is en heeft op deze Site c.q. topic te maken met Scheveningen. Deze topic is dan wel gerelitaseerd aan het Eiland maar vele eilanders zitten ook op de andere topics mee te kijken en die reageren vanzelf wel.
Gelogd
fireman
Gast
« Antwoord #427 Gepost op: 05-03-2012, 00:58:02 »

Beste allemaal
Ik ben blij met met de berichten van de eiland bewoners, de geplaatste topics hebben mij duidelijkheid gegeven om de plaatsaanduiding van de woning duidelijker te omschrijven.
Ik zelf kan mij de manke buurman niet voor mijn geest halen, het enige wat ik weet van mijn vader dat ik een ondernemend jongetje was ( ik moet dan ongeveer 2 jaar geweest zijn) en dat deze man mij uit de dakgoot had gevist na dat ik uit het dakraam was geklommen.
Met deze gegevens kon ik een aanduiding geven dat dit een van de buren was.
Voor mij is het weer eens leuk om oude dingen op halen waar ik nog steeds warme gevoelens over heb en scheveningse gebondenheid te laten spreken.
groeten aan allen die hier weer aan mee gewerkt hebben
Gelogd
schubbereet
Gast
« Antwoord #428 Gepost op: 09-03-2012, 21:20:03 »

Deze heb ik ook geplaatst op de topic over de 2e haven.


* SCAN00154.JPG (117.08 KB, 600x798 - bekeken 2402 keer.)
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #429 Gepost op: 20-06-2012, 23:27:19 »

Beste allemaal als jullie nog een laatste glimp van het voormalige eiland willen hebben of een foto of zo dan moeten jullie nu snel zijn want de bouw gaat starten.   Cry  Cry
Gelogd
jacobus
Gast
« Antwoord #430 Gepost op: 20-06-2012, 23:43:13 »

witkwast als ik het goed gelezen heb 2016 dan kan het volk nog van alles ondernemen. gr jac Knip oog
Gelogd
toetjes
Gast
« Antwoord #431 Gepost op: 26-01-2013, 14:24:59 »

Hallo ik ben Johan Toet en al woonde ik toen die tijd in Den Haag maar ik ben toen ik klein was heel wat keren op het eiland geweest . Er woonde een oom en tante van me op het eiland ik weet nu nog alleen maar hoe mn tante hete tante Pie fam van me moeder  die oom had ze eigen opgehangen die gezellige .Later toen ik ben gaan varen op de vleetlogger 236 in 1965 kreeg ik een beetje verkering met Fia Platje  en kwam ik veel op het eiland kon ook een Kokkie  Paling die daar woonde.En voor de rest kwam ik daar veel omdat ik het er altijd gezellig vond.groetjes Johan  Toet
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #432 Gepost op: 26-01-2013, 16:02:14 »

Johan, Cok vd Zwan (paling ) leeft niet meer
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
toetjes
Gast
« Antwoord #433 Gepost op: 26-01-2013, 16:54:04 »

Ik had al zoiets gehoord een tijdje geleden hij was een paar jaar ouder als ,ik kon meer mensen van het eiland waar ik de namen van ben vergeten ,t is allemaal zo lang geleden maar wel leuk om al die verhalen te lezen .Als ik foto s van loggers zie en de verhalen leest dan ruik ik de teer en de verf gewoon ProostProostProost
« Laatste verandering: 26-01-2013, 16:56:16 door Rinus.N » Gelogd
C. Bal
Gast
« Antwoord #434 Gepost op: 27-01-2013, 09:42:25 »

Hallo ik ben Johan Toet en al woonde ik toen die tijd in Den Haag maar ik ben toen ik klein was heel wat keren op het eiland geweest . Er woonde een oom en tante van me op het eiland ik weet nu nog alleen maar hoe mn tante hete tante Pie fam van me moeder  die oom had ze eigen opgehangen die gezellige .Later toen ik ben gaan varen op de vleetlogger 236 in 1965 kreeg ik een beetje verkering met Fia Platje  en kwam ik veel op het eiland kon ook een Kokkie  Paling die daar woonde.En voor de rest kwam ik daar veel omdat ik het er altijd gezellig vond.groetjes Johan  Toet
Was jou moeders achternaam Groen
Gelogd
Pagina's: 1 ... 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 ... 39 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!