Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20-04-2024, 00:55:44
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  E?n grote Scheveningse stamboom.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: E?n grote Scheveningse stamboom.  (gelezen 1545 keer)
tgaeko
Gast
« Gepost op: 14-09-2021, 19:47:17 »

Hebben jullie er wel eens aan gedacht om alle stamboomgegevens van Scheveningse families bij elkaar te voegen tot een grote stamboom (??n digitaal bestand)? Volgens mij beschikken jullie over heel veel informatie. Het zou een geweldig en uniek project zijn. Zeker omdat er omheen ook veel persoonlijke verhalen, afbeeldingen en dergelijke beschikbaar is.
Gelogd
jdctoorn
Schipper
*****
Berichten: 475


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 15-09-2021, 09:54:21 »

Theo,

Het antwoord is naturrlijk: ja. Binnen de HGVS is men gestart met een project om dat te bereiken. Ik weet niet wat de status daarvan is. Onafhankelijk daarvan zijn er natuurlijk mensen, zoal ik, die genealogie als hobby hebben en daar dagelijks veel plezier beleven, mede dankzij dit forum.  Ik ben al behoorlijk gevorderd met die grote stamboom waar jij het over hebt en ik ben zeker niet de enige. Het punt waar het bij mij om draait is dat ik kan doen waar ik zin en plezier in heb, Daar past een project zoals jij waarschijnlijk in gedachten hebt vooralsnog helaas niet. Ik heb geen moeite met het delen van mijn gegevens of om na te denken over stukjes van de puzzle, maar dat doe ik het liefst via dit forum,

Jaap
« Laatste verandering: 15-09-2021, 16:19:51 door jdctoorn » Gelogd
reiger
Schipper
*****
Berichten: 2145


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 15-09-2021, 15:50:38 »

Geen belangstelling!

Jaap
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!