Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26-04-2024, 17:15:24
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659933 keer)
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #390 Gepost op: 27-05-2012, 23:00:27 »

Nou Jochem en Peter jullie heben vanavond niet te klagen over activiteit al deden jullie er niet aan mee Nel, Karel en ik hebben lekker zitten kleppen.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1816



Bekijk profiel
« Antwoord #391 Gepost op: 27-05-2012, 23:06:13 »

ben ik toch weer, Knorhaan,waar is de Molenijserstraat?

Schuin tegenover de oude kerk

K


* molenijserstraat.JPG (140.94 KB, 497x548 - bekeken 814 keer.)
« Laatste verandering: 27-05-2012, 23:09:51 door Knorhaan » Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
kootje
Gast
« Antwoord #392 Gepost op: 28-05-2012, 16:15:01 »

goedemiddag allemaal.
Ik ben in het verleden wel tig keren dat straatje voorbij gelopenen en nooit naar de naam gekeken. had mijn ogen denk ik ergens anders opgericht. Nel
« Laatste verandering: 28-05-2012, 16:26:21 door konecaan » Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #393 Gepost op: 28-05-2012, 19:33:03 »

Is dat schrikken zoveel reacties hier.
Voordat ik verder ga met onzin schrijven moet ik even Witkwast gelijk geven over de gerookte paling.
Wij gingen vroeger ook met Pinksteren paling halen in de Keizerstraat of op de Kolenwagenslag maar al een aantal jaren doe ik dat niet meer.
Ik haal ze ook in Burgerveen bij Evelijns. Ik wilde nooit geloven dat je gerookte paling in het binnenland moet halen maar bij de gebroeders Evelijns (het zijn twee rokerijen naast elkaar) in Burgerveen is het echt perfect. Ook niet die kleine palingen nemen maar gewoon die van 100-150 gram, smaken perfect.
Vandaag wat weer betreft een rare dag. Ik was bij mijn moeder in Scheveningen, volop mist en ik stierf van de kou in mijn overhemmetje. Mist uit zee (zeevlam volgens de radio!). Hier in Leidschendam de hele dag heerlijk weer en zojuist buiten gegeten in het zonnetje.
Dit waren voorlopig de laatste feestdagen, pas met Kerst mag je weer van je baas thuisblijven (als dat tenminste nog niet door de regering is afgeschaft want er moet geld worden verdiend voor Zuid-Europa).

Groeten
PK
« Laatste verandering: 28-05-2012, 19:37:58 door PK » Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #394 Gepost op: 28-05-2012, 19:50:52 »

als dat tenminste nog niet door de regering is afgeschaft

Hopelijk zit er tegen die tijd een linkse regering. Rechtse partijen in de regering is altijd slecht voor de arbeider.  Als iedereen maar naar de stembus gaat. Over 2 - 3 maanden staan ze allemaal weer met standjes gouden  beloftes te doen.  
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #395 Gepost op: 29-05-2012, 14:36:02 »

ha die pleiners
zo zie je maar witkwast er wordt niet veel gesproken over vlaggetjesdag maar het leeft toch nog onder de pleiners weet ook precies wie je ben je woont naast hans spaans of niet soms
peet die palingboer is dat daar langs die vaart richting hoogmade of zo daar zat ook een palingrokerij volgens mij?
nel doe ze de groetten in de heimat we zien je vanzelf weer
gr jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #396 Gepost op: 29-05-2012, 15:57:35 »

Hallo Allemaal.
Jochem wij zijn er nog , ik had mij in de datum vergist het wordt een week later. het is hier lekker weer Zon, windje en niet zo warm. komen net uit Hardegarijp/Leeuwarden en dan is het warm in de Auto. Het is jaren geleden dat ik vlaggetjesdag heb gezien, Ach, wie weet,  Ik wordt honderd dus nog tijd zat om naar scheveningen te komen. groetjes nel.
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #397 Gepost op: 29-05-2012, 21:21:02 »

Hai allen,

Voor de gene die vlaggetjesdag bezoeken, Zarautz is erg gezellig, mischien tot dan.

Groet,

Joop
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #398 Gepost op: 30-05-2012, 08:57:54 »

Goedemorgen!
Als vlaggetjesdag voorbij is en U verveelt zich kunt U eens kijken op www.pietvankekem.nl ziet U heel veel van Harlingen, de havens,boten , oude huizen van 16 en 1700, U kunt ook nog de Betuwe en buitenland bezoeken.
Veel kijk plezier en een fijne dag. liefs Nel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #399 Gepost op: 03-06-2012, 16:28:02 »

peet die palingboer is dat daar langs die vaart richting hoogmade of zo daar zat ook een palingrokerij volgens mij?


Ik zal maar even antwoord geven. de vraag is nu welke vaart je bedoelt er zijn zoveel vaarten maar die paling boeren die wij bedoelen zitten in Burgerveen. Als je links de rokerijen hebt zie je vanzelf de leefnetten in het water hangen. 
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #400 Gepost op: 03-06-2012, 16:30:20 »

Zo nu een ander hoofdstuk de eerste Hollandse Nieuwe zijn van middag aangekomen in Scheveningen. De beide Wirons brachten beide 2 pallets Hollandse Nieuwe aan. Deze gingen gelijk bij Den Dulk de Vriezer in.
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #401 Gepost op: 03-06-2012, 16:38:19 »

ze waren al voor gegaan door vrachtauto,s hoor
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #402 Gepost op: 03-06-2012, 23:33:14 »

ze waren al voor gegaan door vrachtauto,s hoor

Stond ook raar tekijken Rinus van beide schepen 2 pallets en daarna schlloes stond al helemaal klaar om de volgende lading te filmen en toen was het over. Maar volgens ingewijden schijnen ze erg lekker tezijn  zelf heb ik nog niets geproefd. Jij soms wel ?  ( zonder uien  Knip oog  )

Tijdens het binnen stomen vond ik ze ook al erg hoog liggen misschien 1 à 2 trekjes gedaan, want ze zijn maar zeer kort weggeweest. 
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #403 Gepost op: 08-06-2012, 20:36:38 »

Non dieu,  zeg moeten we de pleiners ook al gaan optrekken. Kom pleiners zet wat neer, ben je afgelopen weekend lekker naar de camping geweest of iest dergelijks. Heb je al lekkere haring gegeten van goede kwaliteit zeg maar.

Oh Nel,  ik wil je niet plagen daar i/h noorden maar ik heb vanmiddag een haringkie gehad als zalm zo zacht hoefde niet eens te bijten. 
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #404 Gepost op: 08-06-2012, 21:19:52 »

Hallo Pleiners en niet pleiners.
mijn man heeft 2 haringkjes gekocht voor mij (hij lust ze niet) bij de Urker in Harlingen en waren lekker, nu moet ik ze gaan proeven in scheveningen , zouden ze lekkerder zijn ?dat moet ik proberen, maar tegen die tijd zijn ze belegen.Wat een storm hebben wij hier, de grote tuinparasols liggen plat ondanks dat er straattegels op de voet lagen, de planten van de tafel gewaait, de esdoorn takjes van geknakt, zonde hoor.En voor de rest knap ik op. ben door mijn rug gegaan, Nel moest zo nodig de gordijnen er af halen en wassen, en dat is mijn straf (grapje) ze zijn weer schoon, ik kan weer zitten en op 1 zij liggen dus het schiet lekker op, met de kerst is het over. fijne Voetbalavond, dagen, weken, ik kijk wel film. lieve groet Nel.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!