Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-04-2024, 23:42:44
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 660144 keer)
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #360 Gepost op: 01-05-2012, 20:21:21 »

Hallo Jochem.
Hoe is het met Bertje, is'tie al zindelijk?

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #361 Gepost op: 01-05-2012, 23:10:12 »

hoi allemaal
het gaat goed peet hij heeft nog wel is een ongelukie als hij aan het spelen is maar als die hoge nood heeft dan maakt hij mij midden in de nacht wakker dan loop ik om 5 uur buiten liever dat dan dweilen vanmiddag even met hem naar de dierenarts geweest die was ook tevreden dus het is een gezond hondje hij weegt 14 kilo en is 4 maanden dus hij zal wel een 30\40 kilo gaan wegen dus moet ik weer naar de sportschool anders wordt ik uitgelaten
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #362 Gepost op: 15-05-2012, 20:51:29 »

Hallo Pleiners

Weinig te beleven hier tegenwoordig.
Wil wel even vermelden dat Scheveningen kampioen is geworden en volgend jaar in de Top Klasse speelt.
Niet slecht toch.
Groeten aan alle Pleiners en honden van de Pleiners.

PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #363 Gepost op: 15-05-2012, 22:30:12 »

hoi pleiners
gefeliciteerd met je ploeg peet ze hadden de sterkste opstelling  zeker pk aan de baca bij  de middelijn het is inderdaad stil ik denk dat de pleiners al op zomervakantie zijn en nel weer naar die heimat
heb ook niet veel te melden en het wil ook niet echt mooi weer worden dus weinig te beleven welterusten allemaal tot de volgende mail
jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #364 Gepost op: 15-05-2012, 22:50:11 »

Goedenavond allemaal.
Jochem, ik zit niet in die Heimat,Juni weer. Peter Gefeliciteerd! en wij waren druk bezig met de tuin nog een paar oneffenheden en dan is hij klaar, en als jullie de zon bestellen kunnen wij van de tuin genieten. ik heb weinig te melden, er is ook geen nieuwe aanwas, wij zijn de drie der Mohikanen.De rest leest. Welterusten of voor morgen een fijne dag. liefs Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #365 Gepost op: 16-05-2012, 12:27:03 »

net wat je zegt nel wij zijn de laatste der mohikanen zal een beetje zon voor je bestellen en een moie zomer
gr jochen
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #366 Gepost op: 18-05-2012, 19:31:25 »

Goedenavond aan de laatste der Mohanikanen.
Dat waren trouwens Indianen en geen Pleiners.
Na de zomer (zomer?) komt het wel weer goed hier want dan hebben de Pleiners veel praatjes!!

Groeten
PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #367 Gepost op: 18-05-2012, 22:26:46 »

Even herstellen, Hallo pleiners.
Die Mohanikanen  heb ik dat fout? Goh!  Maar je begrijpt wat ik bedoel. En zou er echt stof tot schrijven zijn in en na de zomer, ik denk het niet. dit forum ligt op z`n gat. Jochem, Peter en ik houden het nog een beetje bij en voor de rest hoor of schrijf er toch niemand! misschien ook een beetje angst om wat neer te schrijven, ik zou er geen moeite mee hebben , over het pleintje is weinig meer te vertellen, ik heb altijd wat te vertellen mijn man zegt wel eens je had schrijfster moeten worden, maar dat gaat niet met 5 klassen lagere school.
O! als ik nu jong zou zijn bleef het niet met 5 klassen, wat heeft de jeugd toch een kansen. ik zou zeggen grijp die kans! Zo dat was Oma weer. allemaal een fijn weekend , lieve groet nel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #368 Gepost op: 21-05-2012, 21:36:09 »

Een Avond Nel, en andere pleiners

Tja het is rustig over de hele linie ik weet ook niet wat het is. Het lijkt wel of iedereen op voorjaars vakantie is en pas terug komen in September. Ja en steeds weer iets ter sprake brengen als er geen inbreng is wordt ook steeds moelijker. Op een gegeven moment kom je bij die oliefant die het verhaal uit blaast. Op de topic van Duindorp ook veel nieuwe leden maar weinig te vertellen. En de schepen liggen binnen dus valt er ook weinig te filmen alhoewel ik toch nog wat heb weten te brengen. Moet dus maar eens in m'n archief gaan duiken en kijken of ik nog iets heb. Maar we laten de moed niet zakken na regen komt zonneschijn.

Gr.  Aad
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #369 Gepost op: 21-05-2012, 22:12:56 »

Beste Pleiners. (misschien helpt dat)
Aad, wat leuk dat jij reageert. Het is jammer dat er niet meer zijn die wat te vertellen hebben, Je film heb ik nog niet gezien.Sorry!Maar dat komt heus wel een keer. Nog gelezen/of je broer in de boeken van Scheveningen?
Ik heb nog eens in de berging  gekeken maar niets meer gevonden. Morgen zijn wij weer even in den Haag en gaan bij Simonis vis eten  , even een Fredje en dan weer naar huis. Dat is mijn nieuws. lieve groet Nel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #370 Gepost op: 21-05-2012, 23:15:42 »

Lieve Nel,

Zoals ik al zei het is overal rustig zal wel een oorzaak hebben maar na regen komt zonneschijn. M'n broer leest met tussenpoze's uit de boeken. Zelf ben ik erg druk met werk, filmen, vrijwilligerswerk en zingen in het Shantykoor Scheveningen. Het filmen ben ik ook nog aan het uitbreiden men heeft mij gevraagd om voor ook weer een vrijwilligers organisatie te komen filmen. Dus ik ben lekker van de straat. Fijne dag morgen. 
Knip oog   
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #371 Gepost op: 22-05-2012, 17:50:26 »

goedemiddag pleiners en niet pleiners.
Jochem, wij reden  de vissershaven weg op en keek naar links daar zie ik een straat vol Oranje!! ik geloof dat jij daar in de buurt woont, zijn jullie zo Oranje gezind? Wij hebben  heerlijk gegeten bij Simonis, het Fredje hebben wij laten lopen wij zouden de file voor zijn, en wat een geluk het werd vanaf Lisse snikheet in de auto 29 gr.( Ouderwetse auto geen airco) dat is zo gebleven tot Zaandam en op de dijk werd het 23 gr. dat is niet leuk om te rijden.je zal met die hitte in de file staan Poeh! Koos ligt gevloerd op de bank, er wordt niet gegeten wij zijn nog vol.Voorlopig zijn wij thuis tot Juni een Weekend Setterich en dan is het voorlopig over tot Juli dan worden er 2 achterkleinkinderen geboren  gaan wij weer richting den Haag en Voorburg, de familie wordt zo aardig groot en steeds meer verjaardagen, kan het niet meer bijhouden met mijn oude hoofdje. Kom ik ga koffie zetten (lekker ouderwets) met gekookte melk. Allemaal een fijne avond! liefs Nel.PS. Nou Aad, jij bent ook een druk mannetje als ik dat allemaal lees , jij verveelt je niet.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #372 Gepost op: 22-05-2012, 18:43:03 »

hoi allemaal
 ja nerl ik woon in de hoogaaarstrat en die straat die je zag was de rudelareepstraat bij mij in de straat hangen geen vlaggen ben ook niet oranje gezind neem een lekker bakkie met gekookte melk mag misschien ouderwets zijn maar hget lekkerste bakkie
gr jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #373 Gepost op: 22-05-2012, 19:09:38 »

Jochem,
 weet je dat wij aan de overkant hebben gewoond in de Jacob Pronkstraat hoek Jan kistenstraat, ik ben daar geboren  en tot 1943 gewoond. die huizen zijn einde oorlog gesloopt, was een grijs/ wit blokje met sousterrein  wij woonden op 218, mijn  Opa en opoe op 220 en mijn vriendinnetje Nellie den Heijer  op 222. Op de Hoek woonden een familie de Vreugd dat is mij altijd bij gebleven omdat daar de gelukkigste kinder jaren liggen, dat geluk heeft geduurd tot 1943 en toen was alles over.Bah! wat een sentimenteel gedoe. De koffie was weer heerlijk. doei!!
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #374 Gepost op: 23-05-2012, 00:38:13 »

hoi nel
mijn moeder woonde op de hoek kolenwagenslag ook in die tijd misschien ken je haar lenie den heijer ben zelf op de kolenwagenslag geboren heb bij opa en oma ingewoond tot ik 4 was en toen verhuisd naar de egmondstraat dus zo zie je maar hebben weer eeen buurt waar we allebei gewoond hebben
gr jochem
Gelogd
Pagina's: 1 ... 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!