Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-04-2024, 02:41:50
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 660169 keer)
jochem
Gast
« Antwoord #405 Gepost op: 09-06-2012, 12:29:12 »

hoi pleiners
allemaal klaar voor vlaggedag heb nog geen haring op misschien vandaag
net wat je zegt nel het blijft maar waaien  aan het weer is niet veel aan als het binnen maar gezelig is fijne dag verder allemaal
gr jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #406 Gepost op: 09-06-2012, 13:40:35 »

Hallo allemaal.
Jochem, weet je dat wij de verwarming een graadje hoger hebben je waait je huis uit met al dat moderne gedoe van schuif luikjes boven in de ramen, af zuigers in de keuken en douche ,ook een klepje naar buiten van de afzuiger boven het fornuis je wordt gestoord van dat geklepper.Zijn even boodschappen gaan doen kledder nat, het is maar goed dat er voetbal is lekker met een pilsje en hapje en benen omhoog, ik niets van dat alles, maar voor hen die daar van houden gezellig toch! Dus wens ik jullie een fijne voetbal avond, ik doe wel een spelletje op de PC. en een fijne Zondag.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #407 Gepost op: 10-06-2012, 13:27:34 »

hoi allemaal
zoals ik al zei gisteren een haringkie wezen happe niet op het rijswijkseplein maar aan onze haven was er weer gfauw vanaf ook ben toen effe door de keizerstraat heen gegaan kwam daar een aantal pleiners tegen ben toen naar huis gegaan en de voetbal maar aangezet als je zoveel kansen krijgt en nog niet wint verdien je het niet ook en het gelul we hade een penalty moeten hebben ze dachten natuurlijk we walsen over die denen heen ze moetten woensdag echt aan de bak het kan nog steeds natuurlijk makkelijkis anders maar onmogelijk niet dus jongens het zouw mooi zijn als we die moffen pakken in 88 was het ook zo
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #408 Gepost op: 10-06-2012, 15:41:08 »

Hallo beste Pleiners

Ja dat was geen weer voor Vlaggetjesdag gisteren.
Ben lekker thuis gebleven. Beetje lezen, drankje erbij op de juiste temperatuur dan kan het haast niet misgaan. Wel even een paar nieuwe haringen gehaald bij "De Garnaal" in de Stevinstraat. Kan niet anders zeggen dat ze prima smaakten. Mijn hond vond ze ook prima en die kan het weten want hij heeft een stamboom. En nu niet gaan lachen want die hond is een echte haringkenner. Als het troep is moet'ie het niet.
Vandaag was het best wel lekker weer hier in Leidschendam maar voor juni is het natuurlijk nog steeds uien!!
Vanavond nog even kijken naar de EK wedstrijden en als het niks is ga ik lekker vroeg mijn mandje in, komt weer een drukke week aan.

Groeten aan alle Pleiners
PK
Gelogd
jenny
Gast
« Antwoord #409 Gepost op: 10-06-2012, 21:41:42 »

Hoi pleiners,

PK waar zit de Garnaal in de Stevinstraat, ik woon in een zijstraat maar heb geen idee waar deze viszaak zit.
Wij halen onze haring altijd bij Zoutenbier op de Groot Hertoginnelaan, altijd goede kwaliteit.
Gister even aan de haven geweest, gekeken naar een optreden van Dyonne, dochter van onze Dirk, gaf een optreden met haar dansgroep.
Zelfde dansgroep waar ik ook aan Zumba doen, alleen nu even niet.
Ben een beetje kwakkelend, vandaar ook mijn afwezigheid op dit forum
Zoonlief afgelopen maandag geopereerd, dus de familie Overduin zit een beetje in de lappenmand.
Maar ik ben nog wel steeds van het meelezen, dus hou me op de hoogte.

Jochem gaat het goed met Bertje of is het ondertussen Bert??

Groeten,

Jenny
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #410 Gepost op: 10-06-2012, 22:08:51 »

Beste Pleiner het is zekers afzien met dit weer.
Oud Vissersdag al een hevige wind maar we waren al gelukkig buiten gaats. Nou en over Vlaggetjesdag hoef ik maar weinig te zeggen tjonge jonge wat is dat in de soep gelopen. We moesten met het Shanykoor Scheveningen opteden maar alleen in de visafslag was het publiek voltallig aanwezig. Op de terugweg naar huis was ook schraal met het publiek op de havens , wel jammer v/d organisatie.

Ik las vanmorgen op teletekst dat er een grote sterfte onder de haring larven is ! Dat zou komen door de opwarming v/d aarde , nou ik weet niet waar die fantast die onzin vandaan haalt het zeewater is ± 6 º  te koud heb thuis de verwarming weer aangezet en ga met een wollen pyjama naar bed. 
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #411 Gepost op: 11-06-2012, 17:31:09 »

hallo allemaal
onze bertje begint al een aardige bert te worden jen hij weegt inmidels 25 kilo's en hij is bijna 6 maanden dus er komt nog wel een kilotje of 20 bij denk zal weer is een keer een foto er op zette
weet ook niet waar ze die onzin vandaan halen witkwast je heb helemaal gelijk vond het de afgelopen zomers echt niet warm waarschijnlijk op een ander planeet gezeten de groetjes allemaal
jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #412 Gepost op: 11-06-2012, 18:06:30 »

Hallo Allemaal.
Jochem, 25 kilo en 20 kilo erbij wat een gewicht voor een hond.Kijk maar uit straks moet hij naar de Weight Wachers voor het afvallen. (grapje) ik lees dat vlaggetjesdag het succes er van  ver te zoeken was, nou was het natuurlijk vreselijk weer en dat bederft het plezier. Jenny, Beterschap met alles en iedereen, in de hoop dat ALS.... het mooie weer er aankomt(en dat komt!) je daar  van kunt genieten. Voor de rest weet ik niks, ik weet een heleboel maar niet voor hier.lieve groet Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #413 Gepost op: 11-06-2012, 19:07:18 »

Hallo Jenny, je hebt helemaal gelijk. De Garnaal zit in de Theriastraat. Is zo'n ouderwetse viskraam maar met prima produkten. Ja als je zoals ik zolang niet meer op Scheveningen woont dan ga je fouten maken Grin.

PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #414 Gepost op: 16-06-2012, 12:17:26 »

hoi pleiners
ik denk dat ik dan samen met me hond naar de weight watchers ken nel maar vind alles veel te lekker
 zoals beloft jen een fototje van bert
gr jochem


* cid_DCD0AD3CD1A74B84A218383D9122716FjochemPC.jpg (95.61 KB, 644x484 - bekeken 626 keer.)
Gelogd
jenny
Gast
« Antwoord #415 Gepost op: 17-06-2012, 21:41:11 »

Hoi pleiners,

Jochem wat een mooierd is het toch, een en al kracht!!

Nu even op adem komen in de rust van de wedstrijd, maar ik heb er weinig vertrouwen in!!!

Groetjes,
Jenny
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #416 Gepost op: 18-06-2012, 11:58:17 »

hoi jenny en andere
allemaal de kater van het voetbal aan het verwerken volgende keer beter
hij is zeker mooi jen en hij is best wel rustig voor een pup alleen hij is gek op sokke en krante dus het valt mee
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #417 Gepost op: 18-06-2012, 20:27:08 »

Hallo Pleiners

Jochem ik heb geen kater van dat EK. We konden gewoon niet beter. Is niet zo bijzonder. Is Duitsland, Engeland, Italie, Frankrijk etc ook al eens eerder overkomen.
Jammer dan. Heb liever dat het wat beter weer wordt want dit is uien.
Bertje is een mooie hond let een beetje goed op hem of is het andersom en let Bertje op jou Grin.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #418 Gepost op: 19-06-2012, 17:28:58 »

hoi allemaal
het is zo weer vergeten peet wat het weerbetreft heb je helemaal gelijk overmorgen hebben we de langste dag dus zomer hopen dat het weer beter wordt kunnen we eindelijk is naar het strand
ben bertje aan het leren de weg van de kroeg nar huis altijd makkelijk kom je er altijd met een dronken geleidehond het gaat best goed met hem is al goed waaks en is een allemansvriend speelt met de kinderen in de straat en is zinnelijk dus een leuk beest hoe is die met jouw hond gaat het daar nog goed mee?
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #419 Gepost op: 19-06-2012, 22:20:14 »

Hallo Jochem

Onze Luckey wordt volgende maand 13.
Hij is doof en heeft beginnende nier problemen. Drinkt veel en moet er dan 's nachts om een uurtje of 3-4 uit.
Dat moet dan maar. Voor de rest nog een fantastische hond en ik zou hem geen dag willen missen.
We hebben nog steeds veel lol met hem.

Groeten
PK


* rsz_img_0045_640x609.jpg (44.46 KB, 320x304 - bekeken 623 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!