Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 20:51:11
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Drilling Offshore Site
| | |-+  Berging en sleepvaart Offshore
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omlaag Print
Auteur Topic: Berging en sleepvaart Offshore  (gelezen 90645 keer)
Voorloper
Volmatroos
***
Berichten: 69


Bekijk profiel
« Antwoord #60 Gepost op: 11-04-2023, 14:55:00 »

Ahoy Karel,

Jazeker. Bij Smit werd hij Jacob den Heijer genoemd. Ik heb twee keer met hem gevaren. Hij was toen eerste stuurman en ik tweede stuurman. In Scheveningen gingen wij nogal eens klaverjassen bij Witte Aai.

Kees
Gelogd
JohanH
Hooploper
*
Berichten: 8


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #61 Gepost op: 12-04-2023, 06:08:13 »

Volgens mij is een ex collega van mij ,piet sinke,een tijdje kaptein geweest op de smit maassluis.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1816



Bekijk profiel
« Antwoord #62 Gepost op: 12-04-2023, 10:13:30 »

Ahoy Karel,

Jazeker. Bij Smit werd hij Jacob den Heijer genoemd. Ik heb twee keer met hem gevaren. Hij was toen eerste stuurman en ik tweede stuurman. In Scheveningen gingen wij nogal eens klaverjassen bij Witte Aai.

Kees

Typisch dat Joop onder die naam bij Smit bekend was, want zijn tweelingbroer heet Jaap.  Grin Grin Grin

Karel
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
Voorloper
Volmatroos
***
Berichten: 69


Bekijk profiel
« Antwoord #63 Gepost op: 17-04-2023, 14:37:23 »

Dat klopt, heeft hij mij verteld. Maar hij had nu eenmaal die naam daar en daar had hij geen moeite mee. In Scheveningen noemde ik hem dan ook Joop. Aan boord stuurman, ik was 2e stuurman bij hem. Toen waren er nog rangen en standen aan boord. Politie
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!