Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 08:47:30
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Dagje varen oud vissers.
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 ... 99 Omlaag Print
Auteur Topic: Dagje varen oud vissers.  (gelezen 1118978 keer)
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #870 Gepost op: 07-03-2013, 19:38:54 »

Het is een grof schandaal dat er nu voor woningbouw is gekozen. Waar gebeurde dat ook al weer meer?


Zou toch niet zo gauw weten waar je bedoelt.  Denk dat ik dat in de loop der tijden ben vergeten. Dat heb je met oude mannetjes die vergeten veel.  Knip oog Cheesy Roll Eyes Roll Eyes
Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #871 Gepost op: 07-03-2013, 21:55:09 »

Beste Wijbe,
voor op gesteld ga je al helemaal de mist in met de visie dat wij twee ouwe lullen zijn die met de nodige ondersteuning naar dat puiste gat waar een of andere doodgewone zeildag wordt gehouden zouden af reizen om ergens aanboord getakeld te moeten worden.
Fout ....... helemaal fout!!!    Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Huh Huh Huh Cry Cry Boos Boos Boos Boos
Laat ons gewoon op een normale manier weten dat je niet over de capaciteiten beschikt om met jouw invloedenrijkheid ter plaatsen voor ons een plek op een of ander schip (anders dan en niet zijnde de veerboot naar Texel) te laten meevaren.  Grin Grin Grin
B@rtW.

En die kleine bokkum kan je wel vergeten!!!!!       Sad Sad
« Laatste verandering: 07-03-2013, 22:06:07 door B@rtW. » Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
Wybe-M2
Gast
« Antwoord #872 Gepost op: 07-03-2013, 23:07:16 »

  Roll Eyes  Shocked   Sad   Undecided  Cry  Knip oog
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #873 Gepost op: 08-03-2013, 22:01:02 »

Beste Bart ik denk wij beter onze verdienste hier op Scheveningen kunnen beleggen. Laat die Nieuwe Diepers maar, ten eerste zijn ze al niet honk vast verhuizen v/d kust naar het binnenland. Ze hebben geen binding zoals wij Scheveningers met ons dorp.  

Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #874 Gepost op: 09-03-2013, 02:00:23 »

Aan antwoord 899 te zien houd tie voorlopig z'n kwek, Aad! Grin Grin Grin
Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
Wybe-M2
Gast
« Antwoord #875 Gepost op: 12-03-2013, 11:24:51 »

Helemaal gelijk Bart.
Ik ben druk met andere serieuze zaken.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #876 Gepost op: 22-03-2013, 17:53:00 »

Jaahaa Afhouwers, Reepschieters, Jongste , Matrozen 7/8 , Matrozen  en matrozen met de wet v. uitwijking Stuurmannen en oud Schippers en natuurlijk ook de Monteurs niet vergeten. Maar ook de wal losploeg, Kuipers en Haring inleggers  en etc. . Nog 69 nachtjes slapen En als ik zo tel heb ik vorig keer een tel fout gemaakt vele hebben het gelezen maar niet het niet gezien, tja nu ik het zeg hebben we het allemaal gezien.   
Nou ik ga ervoor ik heb er zin van.  


  "  HEEE  SCHEVENININGEN LEEFT "

EN IK : 


" IK HOU VAN SCHEVENINGEN  "
« Laatste verandering: 06-04-2013, 20:49:16 door witkwast » Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #877 Gepost op: 06-04-2013, 20:53:14 »

Jaahaa Afhouwers, Reepschieters, Jongste , Matrozen 7/8 , Matrozen  en matrozen met de wet v. uitwijking Stuurmannen en oud Schippers en natuurlijk ook de Monteurs niet vergeten. Maar ook de wal losploeg, Kuipers en Haring inleggers  en etc. . O ja  hebbe we allemael ons monsterbookje klaer legge. Nog 69 nachtjes slapen. En als ik zo tel heb ik vorig keer een tel fout gemaakt vele hebben het gelezen maar niet het niet gezien, tja nu ik het zeg hebben we het allemaal gezien.   
Nou ik ga ervoor ik heb er zin van.   


  "  HEEE  SCHEVENININGEN LEEFT "

EN IK : 


" IK HOU VAN SCHEVENINGEN  "
« Laatste verandering: 22-04-2013, 14:44:26 door witkwast » Gelogd
Bert van der Toorn
Schipper
*****
Berichten: 169



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #878 Gepost op: 07-04-2013, 15:28:22 »

Beste mensen,
 Ik ben op zoek naar de foto uit - ik meen 2011- toen tijdens de vaartocht burgemeester van Aartsen op de reddingboot een 'douw' water kreeg en tot z'n 'darreme toe' nat was. Ik meen dat de foto van Bart Westerduin was. Ik zou de foto graag in de goede resolutie willen hebben als dat mag. Als er mee gepubliceerd gaat worden dan laat ik dat tevoren weten.
Als de foto opduikt dan heel graag via mijn pb vanwege de gewenste resolutie.

vr.groet
Bert v.d. Toorn
===
Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #879 Gepost op: 09-04-2013, 21:16:26 »

Hallo Bert, in 2009 zijn de foto's gemaakt en het speelde naar ik meen bij de Maria af. Of Hans de bewuste foto heeft gemaakt weet ik niet maar wel dat hij evenzo nat was. Even later kwam de reddingsboot bij de Fortuna langs en zagen we hoe de burgervader maar ook Henk Grootveld na de klap water het er vanaf hadden gebracht.

B@rtW.
« Laatste verandering: 09-04-2013, 21:20:06 door B@rtW. » Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #880 Gepost op: 22-04-2013, 14:50:53 »

Jaahaa Afhouwers, Reepschieters, Jongste , Matrozen 7/8 , Matrozen  en matrozen met de wet v. uitwijking Stuurmannen en oud Schippers en natuurlijk ook de Monteurs niet vergeten. Maar ook de wal losploeg, Kuipers en Haring inleggers  en etc.  Reed ik afgelopen zaterdag langs de haven zag ik me daar toch een drukte. Alles wat binne legt wordt klaar gemaakt voor Vlaggetjesdag maar ook natuurlijk voor Oud Vissersdag. Jaa je kon wel zien dat alles in gereedheid wordt gemaakt.  Zorg dat je niet hoeft te zoeken naar je  monsterbookje zorg dat ie klaer legt. Nog 45 nachtjes slapen.
   
Nou ik ga ervoor ik heb er zin van.   


  "  HEEE  SCHEVENININGEN LEEFT "

EN IK : 


" IK HOU VAN SCHEVENINGEN  "
Gelogd
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #881 Gepost op: 22-04-2013, 20:55:26 »

1 dag mooi weer en hij komt uit ze holletje gekropen Grin Grin
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Bert van der Toorn
Schipper
*****
Berichten: 169



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #882 Gepost op: 23-04-2013, 00:57:41 »

Hallo Bert, in 2009 zijn de foto's gemaakt en het speelde naar ik meen bij de Maria af. Of Hans de bewuste foto heeft gemaakt weet ik niet maar wel dat hij evenzo nat was. Even later kwam de reddingsboot bij de Fortuna langs en zagen we hoe de burgervader maar ook Henk Grootveld na de klap water het er vanaf hadden gebracht.

B@rtW.

Beste Bart (en anderen)

Van wie is nou deze foto ? Als dat niet is te achterhalen dan kan ik hier helaas niet aan bronvermelding doen ! Het spijt me zeer maar gebruikt wordt tie !

vr. groet
Bert v.d. Toorn
===


* Oud_vissers1.JPG (72.23 KB, 800x600 - bekeken 937 keer.)
Gelogd
Post Boy
Schipper
*****
Berichten: 1317



Bekijk profiel
« Antwoord #883 Gepost op: 23-04-2013, 17:38:56 »

Bert v.d.Toorn heeft al contact gehad met Hans.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #884 Gepost op: 24-04-2013, 13:33:46 »

Ja,  ja !  Het is bijna zover. Ga gauw allemaal het Scheveningertje in huis halen ! Voor de boot vol is!  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes 


* Scannen0004_B.jpg (241.22 KB, 475x583 - bekeken 973 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 ... 99 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!