Nu kan jij dat jongetje toch helpen, die zich JTN noemt.
Reiger (of moet ik mijnheer B. zeggen of ??n van de andere eerder gebruikte namen?)
Als u een item plaatst met incomplete of foute gegevens is het lastig voor anderen om een zinnig / kloppend antwoord te geven.
Als u na het plaatsen van een item niet binnen een kwartier een oplossend antwoord hebt ontvangen dan plaatst u zelf al meerdere gegevens die eerder niet waren gegeven of u reageert onvriendelijk.
U noemde mij op 19-12-2025 een wijsneus. Waarom weet ik niet maar daar had en heeft u wel volkomen gelijk in. En dat streelt mij nog steeds.
Dat u op 22-12-2025 aangeeft dat u de 70 jr. al was gepasseerd is enkel een eigen gedachte die volgens mij zeker 10 jr. te rooskleurig is.
Het probleem met Aldfaer 8 geeft overduidelijk aan dat u dingen doet op uw pc / laptop die ondoordacht en voor dit en andere software programma's zeer ongewenst zijn.
En de suggestie die u nu doet om "dat jongetje" te helpen wordt door mij (zich JTN noemende) afgedaan als een wat dommige kreet.
Zelf ben ik al meerdere uren de 15 jr. gepasseerd.

. Maar ik gedraag mij gelukkig niet zo als u al een tijdje doet op deze
openbare site.
Dat u steeds maar weer om aandacht vraagt kan ik, gezien de door u zelf geschetste situatie, begrijpen en dat is voor u en uw naasten zeer frustrerend en lastig. Maar leden op deze site kunnen daar totaal niets aan doen; laat staan veranderen.
Maar een persoon als u, met uw huidige uitlatingen en gedragingen is volgens mij niet meer te helpen.
En een nieuweling als ik in deze materie kan een zich zelf benoemde kampioen der kampioen toch niet verbeteren.
Gedraag u op deze site zoals de makers van deze site dit voorstaan en laat andere leden in hun waarden.
Anderen helpen hoort en is prima. Dat moet ook in 2026 zo blijven.
jtn