Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 12:21:54
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 656800 keer)
bert .o
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: 19-05-2011, 12:21:23 »

goeden morgen dames en heren.
ik denk ga weer eens kijken hoe het op het pleintje gaat
ik zie dat Leo Altijd sjaggerijnig ook een poging gaat wagen ,om een goed gesprek te voeren
nou leo succes
Heb wel zo af en toe wat berichtjes gelezen,maar er waren er nog maar enkele aanwezig die ook niet alteveel
te melden hadden .
alleen nel jochem en pk waren er regelmatig.
En oja joop was er zo af en toe ,kan je je hand/arm weer gebruiken .
Ik wist het zeker dat pk zijn hond in de vliet uitliet,daarom loopt pk altijd alle haring party's af,alleen om zijn hondje
eten te geven.
ja en dan bert de hond van jochem.dat een baas zo op zijn hond is gaan lijken zowel lichamelijk als geestelijk ,
ik heb nog nooit zo een leipe hond gezien,gaathier voor me deur staan janken als er een ambulance lang rijd.
maar ja wat wil je met zo'n baas.
nou weer genoeg gezegd ik zal mij weer wat vaker laten zien ,hoewel we de vakantie periode weer ingaan.
mensen de garoeten.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #76 Gepost op: 19-05-2011, 14:10:03 »

Beste Pleiners het wordt weer lekker druk hier.
Even onder werktijd wat onzin hier neerzetten.
Moet kunnen toch een beetje internetten onder werktijd.
Welkom terug Bert O. Ik heb die hond van Jochem nog nooit gezien maar als hij echt op Jochem lijkt dan kan het geen rashond zijn Grin. op de foto zit hij ook naar iemand op de 1e etage te kijken, vraag me af wie dat is? Jochem weet jij het?
Zaterdag weet Scheveningen wie het in de nacompetitie treft, ik hoop op Quick Boys!
Hopelijk weet Joop de Lange dan ook de weg naar Houtrust te vinden.
Pleiners ter land ter zee en in de lucht (en in Friesland Nel) een fijne dag toegewenst.

PK
« Laatste verandering: 19-05-2011, 14:17:25 door PK » Gelogd
peter.rog
Gast
« Antwoord #77 Gepost op: 19-05-2011, 19:37:08 »

goed zo piet maar jij kwam tochaltijd bij kapper de haas in de burg v werf straat of op de hoek van de nieuwe laantjes .
........

sorry jochem, dat ik je zo lang heb laten wachten op een antwoord, maar uh.... ik wist mijn eigen kapper niet meer! Cry Cry Cry
moet niet gekker worden, met mij! Undecided
gelukkig kreeg ik ineens de juiste inval en wist ik het dus weer! Cheesy
en is het voor jou/jullie een vraag en voor mij een weet!
weet je wat?........... ik maak er een raadseltje van! veel St.A-pleiners zullen het wel weten.......
op weg van de maststraat naar "het plein" kom ik er langs en
heb ik voldoende tijd gehad om na te denken of ik daar een boekje (Readers Digist) ga lezen of een sex-blad (de Lach) ga inkijken.


* route.JPG (132.96 KB, 1012x413 - bekeken 1247 keer.)
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: 19-05-2011, 20:19:06 »

hoi pleiners
eris weer leven op de site
leo hiergaat alles ook goedmaar het kan beter zoals altijd
het leipe van mijn hond zit niet inde baas maar in de naam bert dus er is namelijk een bert die begon in de kroeg spontaan te janken als andre v duin met het nmmer als je huilt werd gedraaid geef niet een paar neuten om hem rustig te krijgen en een jas met knopen op de rug en een paar dagen rust was alles weer verbij
pk de hond van mij is een rotweiler raszuiver en die tapijtenzeiker van jouw wat is dat
je heb gelijk nel het is nooit goe maar dat geeft ik weet wie het zegt
die kapper van jouw piet ik denk frans hage of rog zatten vlak bij elkaar op de westduinweg de groetjes allemaal
jochem
Gelogd
peter.rog
Gast
« Antwoord #79 Gepost op: 19-05-2011, 20:31:09 »

   
die kapper van jouw piet ik denk frans hage of rog

nou Jochem, dat is helemaal goed hoor... 't was Rog, mijn achteroom
zo hielden we toch nog het geld in de famielje!
maar natuurlijk kon ik er alleen Reader's Digest en De Spiegel lezen,
het soort wereldse blaadjes als "de Lach", daar kon natuulijk nóóit een zegen op liggen en die lagen er dus niet.
groeten, Piet (ik ga nu weekend vieren)
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #80 Gepost op: 22-05-2011, 15:08:05 »

Hallo Jochem

Die tapijtenzeiker van mij is wel een top Westhighland White terrier en hij heet Inchkeith Luckey Boy.
Hij heeft een eigen e-mail adres en ook wel eens een kookboek gewonnen met een prijsvraag.
Dus wel een beetje respect voor mijn hond want het is echt een hond van stand Grin.
Scheveningen dinsdagavond tegen Quick Boys voor de nacompetitie.
Wordt nog spannend.
Groeten aan alle pleiners uit een winderig Leidschendam.

PK


* Luckey.jpg (66.54 KB, 520x355 - bekeken 997 keer.)
« Laatste verandering: 22-05-2011, 15:15:42 door PK » Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #81 Gepost op: 22-05-2011, 15:47:33 »

hoi allemaal
 is dat niet een beetje lange naam voor zo'n hondje peet fifi was makkelijker te onthouden en uit te spreken geweest
succes dinsdag tegen die kattekkers lgeef ze in de rust jenever in plaats van thee krijgen ze lood in der poten hoeven ze het niet te jate
die kappers zijn wel een hele tijd geleden piet heb je nog wat terug gezien van al dat geld wat je in dat familiebedrijf heb gepompt geintje
het waait aardi in scheveningen het zouw ook gaan regenen maar dat valt tot nu toe wel mee morgen  weer zonig als je de weerberichten moet geloven ga nu even verder met het opruimen van mijn 3 sterenbungalow en dan zie ik wel verder nel ben je al terug van je wereldreis of zit je nog in het wilde westen de groetjes allemaal
jochem
Gelogd
Aai de Faai
Gast
« Antwoord #82 Gepost op: 22-05-2011, 17:53:57 »

Hallo pleiners,
Wat een honden verhalen! daar kan ik met m,n geloof ik niet zo heel loupe zuivere labrador met ADHD niet aan tippen, maar weet een van jullie nog hoe het ijs-snoepwinkeltje heette op het plein? Ik heb nog een mooi groot blik staan waar oude wijven tranen (je weet wel van die groene mintsnoepjes met suiker erop) in hebben gezeten uit het winkeltje, mijn zus hielp nog wel eens een handje daar.
Wij woonden in de Kenaustraat en het winkeltje zat ook aan die kant.
Groetjes
Mieke
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #83 Gepost op: 22-05-2011, 18:30:00 »

Hallo Nel, Jochem en Aai.
Ja die lange naam voor de hond is zijn naam op de stamboom, we noemen het gewoon Luckey Grin
Hij is 12 jaar nu en bijna stokdoof maar wel een heel lief dier met een fantastisch karakter.
Ik heb altijd veel plezier met hem beleefd.
Nel, heel erg om te horen hoe het met je moeder is. Dat zijn dingen die aan je vreten en waar je een naar gevoel van hebt. Helaas dat is het leven. Als mijn hond op is en zijn kwaliteit van het leven is over laat ik hem inslapen hoe erg het ook is. Met mensen ligt dat, en terrecht trouwens, een stuk moeilijker.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #84 Gepost op: 22-05-2011, 21:38:09 »

hoi pleiners
ja dat zijn rotdingen nel sterkte ermee
ja peet je kan en de dieren heel veel plezier hebben en ook heel veel zorgen dat moet je er ook bij nemen dat weet je
aai de faai dat winkeltje was dat niet van loon de ijsboer bijgenaamd klontieijsdie arme man heeft wat afgereden op zijn bakfiets heel scheveningen en den haag misschien ook
voor de rest weet ik niet veel meer de groetten
jochem
Gelogd
Aai de Faai
Gast
« Antwoord #85 Gepost op: 22-05-2011, 22:07:32 »

Even mijn excuus aan bieden! Sorry Nel, nu ik mijn berichtje terug lees na m,n eten en een bakkie lijkt het net of ik helemaal voorbij ga aan jouw berichtje en het trieste verhaal van je moeder. Dat is dus echt niet zo hoor, ik denk dat ik gewoon een beetje te gretig was met mijn vraagje bij de pleiners neer te leggen. Ik wens je heel veel sterkte! Ik was al heel jong mijn ouders en de vader van mijn kinderen kwijt en ik kan je wel vertellen dat het altijd te vroeg is! Je wilt ze gewoon niet kwijt toch? Zelfs al zijn ze 97!
Groetjes
Mieke

PS Bedankt Jochem! Dat was hem! van Loon!
« Laatste verandering: 22-05-2011, 22:09:08 door Aai de Faai » Gelogd
Leo V
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: 23-05-2011, 14:42:00 »

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik ook Nel sterkte toewensen.

Ben een paar dagen er tussen uit geweest naar het oosten in de bossen.
Even "bijtanken" zodat we er weer tegen aankunnen.
Ook altijd weer lekker als je terugkomt de wind! de zee en het strand.


Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #87 Gepost op: 23-05-2011, 17:35:36 »

hoi allemaal
het is weer weekend geweesten net als nel zegt we gaan maar gewoon weer met de dagelijkse dingen aan de gang
leo ook weer terug uit het oosten en met een noodgang langs de boulevaar gereden om te kijkken of die bak met water er nog lag ja we moeten water zien niet te veel want ik kwam een schilderij tegen van heel lang geleden daar ligt scheveningen nog een heel end zee in zal kijkken of ik het kan plaatsen de groetjes
jochem


* voor1570.jpg (53.36 KB, 570x352 - bekeken 1077 keer.)
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #88 Gepost op: 23-05-2011, 20:54:13 »

Hallo Jochem en andere pleiners.
Mooi schilderij van het strand Jochem maar zo te zien was het toen ook al een zooitje.
Ik zie trouwens geen strandpaviloens, is zeker in de winter geschilderd.
Lijn 11 zie ik ook niet.
Al met al was het wel beter dan nu want ik vind het momenteel een drama.
Blijf wel lekker in tuin in Leidschendam.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #89 Gepost op: 24-05-2011, 00:50:33 »

hoi peet dat is een schilderij an voor de allerheiligenvloed van 1570 dus toen waren er nog geen strandtenten en lat staan trams als je kijkt dan zie je ook dat het dorp veel meer zee inligt de kerk stond midden in het dorp het halve dorp is toen weggespoeld ik heb die prent gevonden op internet
groet jochem
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!