$db_last_error = 1713390703; ?> Sint aldegonde plein en om geving
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 02:09:16
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659273 keer)
jochem
Gast
« Antwoord #135 Gepost op: 11-06-2011, 17:49:21 »

ha die pleiners
hoe is het op deze vlaggendag 2011 het zag er vanmorgen niet goed uit met die regen vanmiddag is het toch nog goed gekomen
niet veel pleiners gezien alleen joop de lange die was ook de ronde aan het maken het was niet onwijs druk vond ik maar wel geszellig tijdje op de steiger met de staandwantvissers gezetten en nu weer thuis
ga lekker eten en een beetje voor de buis hangen van avond zie ikwel verder
gr jochem
Gelogd
bert .o
Gast
« Antwoord #136 Gepost op: 12-06-2011, 11:15:57 »

Hallo iedereen,was toch wel weer een leuke vlaggendag,begon een beetje regenachtig,heeft ook zo z'n voordelen was toch een stuk rustiger als voorgaande jaren.
heb in tegenstelling van jochem best wel veel VIP'S (very interesting pleiners) gezien,de ene nog lammer dan de andere.
Heb de complete route afgelegd,keizerstraat,badhuisstraat,ouwe haven tussenstopje bij het zeemanshuis,hierna nieuwe haven en hier
geland om lekker in de zon en uit de wind op het terras van het brouwerscafe te blijven hangen.
Hier ook lekker een hapje gegeten.
Als afsluiting nog ff langs de maatschappij,en ja hoor daar zaten ze Gerrit Knoester,Marcel kuiper,Rob den Heijer en Mike de Jong.
Maar ik denk dat de meeste het niet meer weten dat ze mij gezien hebben.
Toch weer onbegrijpelijk dat op zo'n gezellige dag de ME weer 2 maal moet opkomen dagen om de boel weer te resetten,maar dat zal er allemaal wel weer bijhoren,is een weer ieder jaar terugkomend probleem.
Zo ga nu een dagje uitrusten,weer iets teveel energie verspeelt,dus banken vandaag
iedereen de groetjes uit scheveningen durrep.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #137 Gepost op: 12-06-2011, 17:40:46 »

Hallo beste Pleiners.
Even een berichtje uit Leidschendam.
Was gisteren helaas niet in de gelegenheid naar het verre Scheveningen af te reizen en me te storten in het feestvieren. In plaats daarvan heerlijk in de auto in Noord Holland met hagel, onweer en slagregens.
Ach ja, goed voor de boeren en verdere natuur.
Zoals jullie zien heb ik eigenlijk helemaal niets te melden.
Groeten aan iedereen en voor de geïnteresseerden: Scheveningen 2 is gepromoveerd naarde 1e klasse.

PK
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #138 Gepost op: 13-06-2011, 13:51:41 »

geen feest meer maar nog wel een kraampje met paling in de keizerstraat
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
jochem
Gast
« Antwoord #139 Gepost op: 13-06-2011, 14:06:13 »

goeie middag alle
het regent hier ook pijppestelen maarja het is ook veel telang droog geweest dus we konden het verwachte wat een klote weer
wat de haring betreft nel denk ik dat je gelijk heb de visser mag blij zijn als die 50cent voor een haring krijgt en de visboer de rest altijd zo geweest zal je zegge
net even gekeken of het beter weer gaat worden zo te zien moetten we onze regenjas bij de hand houden na regen komt zonneschijn maar wanneer
gr jochem
Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #140 Gepost op: 13-06-2011, 16:07:08 »

lieve nel de haring is hier 8 voor een tientje dus dat is eetbaar aan de boulevard zijn ze 3 voor 5 euris dus dat is te doen alleen de paling zoveel geld dat eet je er niet aan op
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #141 Gepost op: 15-06-2011, 01:09:46 »

hoi pleiners
wat vertel je nouw nel hatring in stukjes en dan in de frituur dat mot de pan uitspetteren volgen mij zeker een nieuw soort kibbelingen
bedonderd worden we toch altijd zelfs door de grieken nog veel meer als ddoor die handelaren gewoon blijven lachen
was vandaag mooi weer kijkken wat het morgen wordt volgens mij weet het knmi het ook niet meer dus gewoon morgen de gordijnen open en dan zien we het wel de groetjes
jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #142 Gepost op: 16-06-2011, 13:24:27 »

ze verzinne steeds wat nieuws dat moet zal je zeggen anders wordt er niks verdient maar je heb gelijk nel haring moet van het plankie afkomen
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #143 Gepost op: 19-06-2011, 16:14:02 »

Hallo beste Pleiners uit een somber en winderig Leidschendam.
Niks te melden behalve dat het vandaag dus Vaderdag was.
Vader mocht lekker uitslapen en pas om 8:30 uur de hond uit  laten.
Vader heeft mooie cadeaus gehad in een fles en ook om aan te trekken (geen sokken).
Alle Vaders van het Plein nog een fijne dag toegewenst.

Groeten
PK
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #144 Gepost op: 19-06-2011, 20:52:08 »

Hallo Nel.

Je hebt er geloof ik wat wetenschappelijk onderzoek tegenaan gegooid?
Volgens mij is Vaderdag en Moederdag gewoon een uitvinding van de middenstand om zoveel mogelijk rommel te kunnen verkopen. Maar ja dat zal ik wel verkeerd zien.
De cadeaus die ik kan aantrekken zijn twee overhemden, altijd makkelijk als je naar je werk moet.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #145 Gepost op: 20-06-2011, 21:00:09 »

hoi jongens en meisjes
dat was weer een lekker weekendje een hoop nattigheid vandaag viel het gelukkig mee zag weel een donkere lucht maar het dreef lekker over
je weet in iedergeval wat je volgend jaar voor moederdag moet geven  peet een strijkijzer kan moeders je overhemd strijken doe er dan gelijk een pak omo bij voor de was
wat die dagen betreft heb je gelijk geldklopperij anders niet koop er liever een drankje voor en ik niet alleen denk ik
ga effe douche net getraint de groetjes
jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #146 Gepost op: 26-06-2011, 18:27:29 »

Hallo Pleiners

Rare dag vandaag, bewolking en zon en als die zon er door komt is het gelijk 25 graden.
Morgen wordt het dus bloedheet 30+. Maakt mij niet uit ik ben morgen lekker vrij en ga in de schaduw zitten.
Aan alle Pleiners die moeten werken sterkte toegewenst.
Nel boft maar weer in Friesland want daar is het altijd een paar graden koeler, of niet Nel.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #147 Gepost op: 28-06-2011, 00:08:59 »

hoi pleinershet was een hete maandag nu nog een hete nacht morgenavond weer hagel zeggen ze van het ene naar het andere kan ook alleen maar in nederland denk ik slapen we weer goed
welterust allemaal
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #148 Gepost op: 28-06-2011, 18:03:00 »

Hallo Nel
Hier in Leidschendam is het nu 34 graden.
Ik dacht dat de hitte verdreven zou worden maar volgens mij is het nog warmer dan gisteren.
Vanochtend wel wat regen gehad en een enkele donderklap.
Het trekt hier nu wel dicht maar of de temperatuur zakt wil ik nog zien.
We gaan in ieder geval wel lekker buiten eten.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #149 Gepost op: 28-06-2011, 21:54:15 »

hoi allemaal
 het noodweer valt wel mee hier misschien dat het in het binnenland heftig is maar hiier nog niet een paar dupjes en voor de rest niks noppes nada
gr jochem
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!