Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24-04-2024, 10:03:59
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659648 keer)
Leo V
Gast
« Antwoord #90 Gepost op: 24-05-2011, 14:17:35 »

Hoi allemaal,

Ik moest daarnet even in de Keizerstraat zijn en ben ook de boulevard op geweest, maar er stond een stevig windje.
Gelukkig maar wat dan waait er een hoop wind weg. Grin
Wel is het een zooitje daar met die verbouwing of dat ooit wat gaat worden ben benieuwd.

Gelogd
bert .o
Gast
« Antwoord #91 Gepost op: 24-05-2011, 15:08:13 »

lekker schilderijtje, mense benne groter dan de scheepie's en mijn huisje staat er ook niet op.
maar we waren nog wel lekker los van die stinkstad om ons heen.
nou heren vanavond allemaal naar houtrust om de plaatselijke svv te steunen,en mochten er mensen niet gaan,hou dan uw dakgoten in de gaten,want voor je 't weet hebben die kattukers al je lood gestolen. Cheesy Cheesy
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: 24-05-2011, 17:05:41 »

hoi pleiners
die boulevaar wordt best mooi ik denk allen dat er geen mensen meer komen in 2020 is het wel klaar
ze wilde alleen mooie huizen op dat schilderij hebben bert en als ze vanavond allemaal naar scheveningen gaan jat ik het lood wel en geef de kattekers de schuld
die oostblokkers zijn de nieuwe kattekers nel verre familie van die rakkers die effe benoorden ons wonen
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #93 Gepost op: 25-05-2011, 21:51:38 »

Hallo beste Pleiners

Scheveningen helaas verloren gisteren, beetje pech, scheidsrechter zeker niet voor de SVV gefloten maar het zei zo. Volgende week dinsdag nog een wedstrijd tegen Young Boys in Haarlem dus wie weet?
Voor de rest weinig te melden.
Maar voor Nel als je het nog niet weet Bill Clinton (ja die president was van de VS) komt dit weekend naar Friesland. Ik wilde het eerst ook niet geloven maar het is echt waar.
Dus dit weekend is Friesland wereldnieuws.
Ik ben ervan overtuigd dat je zo trots bent als een pauw Nel!!
Doe je Bill de groeten van de familie Keus uit Leidschendam?

Groeten
PK
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #94 Gepost op: 25-05-2011, 22:22:24 »

Morgenavond krijg je meer regen dan je lief is Nel.
Wordt ook een stuk kouder.
Dus kunnen we met zijn allen in het weekend weer lekker mopperen dat het slecht weer is!!

Ik kan het weten want ik heb een weerstation aan de muur en het mannetje is weg er staat nu een vrouwtje met een paraplu Grin.

PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: 26-05-2011, 19:20:11 »

inderdaad veel wind en weinig regen wat niet is kan nog komen het waait wel weg vannacht ktijgen we minder wind zeggen ze van mij mag het waaide van mme scooter af fietsen ben ik vandaag naar niet aan begonnen verder weinig te melden dus de groetjes allemaal
jochem
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #96 Gepost op: 27-05-2011, 12:28:48 »

Hai allen,

Eindelijk het gips eraf, zal dus meer aan wezig zijn op deze topic.

Groet,

Joop
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: 27-05-2011, 21:11:26 »

hoi pleiners
lekker voor je joop als je vleugellam ben is ook niks wel rustig aan met die ijzerwinkel in je pols
ben maar niet wezen fietsen nel met de hond naar de dierenarts beest heb atrose is ook al 8 geweesst dus de probleempjes gaan komen
heb je genoeg in huis want ze kene wel stoppen bij van der valk maar er blijft natuurlijk een heleboel lekere trek
weet niks meer te liegen dus mensen de groetjes
jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #98 Gepost op: 29-05-2011, 17:59:20 »

Hallo beste Pleiners
Het weekend zit er helaas weer bijna op, maar er komt een korte werkweek aan.
Donderdag hemelvaartsdag dus lekker vrij.
Het weer was vandaag niet om over naar huis te schrijven maar momemteel schijnt het zonnetje in Leidschendam en is het toch 20 graden. Morgen nog warmer.
En nog even dan is de nieuwe haring er weer!!

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #99 Gepost op: 29-05-2011, 18:18:50 »

hoi pleiners
het weer is inderdaad niet om naar huis te schrijven peet hier nog een heleboel woei morgen wordt het warm zeggen ze  en geen wind dat is ook lekker
wat de haring betreft die is er al mag alleen nog niet verkocht worden hoorde dat het nog schaal was de haring zullen ze niet zeggen er zal wel weer in de krant staan nog malser en nog vetter dat stukje hebben ze in de kast liggen dat weten wij als schollekopen wel
11juni vlaggetjesdagals het dan ook mooiweer is kunnen we een heleboel pleiners tegekomen aan de haven  keizerstraat en zo dus tot ziens
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #100 Gepost op: 29-05-2011, 18:26:07 »

Ja Jochem, ik heb ook gehoord dat de haring nog niet best is.
Op Vlaggetjesdag ben ik er niet want ik heb een reisje geboekt naar de maan.

PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: 29-05-2011, 20:17:04 »

hallo allemaal
klopt nel dan begon de haringrace die wordt al jaren niet meer gehouden de laatste haringrace werd gewoneen door de sch 54 in de jaren 80 als ik het goed heb tegenwoordig zitten er niet veel nederlands  schepen op de haring de meeste zijn uit denemarken de haring dus zij net zo lekker
peet neem een maansteen voor me mee en een marsmannetje als je die tegn komt
gr jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #102 Gepost op: 29-05-2011, 22:27:37 »

HOOOOOOOO nel stop is effe maar je heb gelijk laat ze maar een vrouwtje sturen foutje  bedankt
gr jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #103 Gepost op: 30-05-2011, 21:43:00 »

zo erg is dat niet nel vondt het wel een scherpe opmerking kon er wel om lachen zelf zeg il ook weleens dingen die op dit kijken dus geen probleem
gr jochem
Gelogd
Leo V
Gast
« Antwoord #104 Gepost op: 31-05-2011, 15:41:13 »

Ik heb net een paar haringkies gegeten ze smaakten me heerlijk.
Kom misschien ook omdat ik wat flauw was aangezien het gisteren  laat was geworden ;

groeten
Leo
Gelogd
Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!