Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25-04-2024, 07:18:16
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659733 keer)
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #810 Gepost op: 20-01-2014, 07:41:04 »

Wat een leuke foto van Brand. Als het slecht weer was mochten wij in zijn ford transit kaarten.
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #811 Gepost op: 20-01-2014, 11:51:23 »

en veel bier

en dat is belangrijk, niet dan, Rinus?
grtzz, pete

 zeker pete
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
jochem
Gast
« Antwoord #812 Gepost op: 21-01-2014, 22:05:42 »

de bier nog in houten krate dat is al heel oud bier
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #813 Gepost op: 22-01-2014, 15:31:30 »

de bier nog in houten krate dat is al heel oud bier
gr jochem

Als het maar al die tijd donker en onder de 8° heeft gestaan ( gerust )  dan kan ze nog bijzonder lekker zijn. Dan is ze net als wij oud en vol smaak.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #814 Gepost op: 25-01-2014, 15:41:37 »

Het plein ondergaat eerdaags weer een metamorfose.  Ben benieuwt.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #815 Gepost op: 25-01-2014, 20:57:58 »

 Naast dat het plein een metamorfose ondergaat, is men met het aanpassen van het kruispunt v. Boets/ Willem de Zwijgerlaan. Maar je mag je afvragen wie het verkeers plan tijdens de werkzaamheden heeft onderzocht. Ik weet niet wat er allemaal bij de overheid werkt maar de  afsluitingen en de wegomleidingen zijn niet juist ingevuld, bijv. v. Boetzerlerlaan richting Houtrustbrug is af gesloten op TV West zegt men het tegenover gestelde. De wegbeheerder en de wijk agent waren net als de bewoners nergens van op de hoogte. De v. Egmondstraat lijkt de A12 wel,  gisteren 20 min. met een vrachtwagen zitten ploeteren om die beste man de v. Egmondstraat in te helpen draaien. En iedereen rijd in een rondje omdat het niet goed aan geduid is waar je heen moet. Vrachtwagens rijden de v. Boets. op en moeten dan de v. Egmond. indraaien. Om vervolgens vie de Duindorp brug weer terug te rijden.  Tja daar heeft de lokale overheid dus goed over nagedeacht.
« Laatste verandering: 25-01-2014, 20:59:38 door witkwast » Gelogd
kootje33
Scheepsjongen
**
Berichten: 20



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #816 Gepost op: 15-02-2014, 16:43:54 »

Goedemiddag allemaal.
Een vraagje, heeft er in de keizerstraat een bakkerij gezeten van Heemskerk? en zijn daar foto`s van? Ik vraag dat omdat een vriendin van onze dochter haar schoonouder daar 30 jaar een zaak Heemskerk hebben gehad. En heer Witkwast Boetz al klaar, Wat gaan ze met het plein doen? huizen bouwen? Ze verzinnen tegenwoordig  de gekste dingen. Fijne Zondag allen . groetjes van Nel.
Gelogd
jacobcramer
Schipper
*****
Berichten: 1246


bijna


Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #817 Gepost op: 15-02-2014, 22:59:53 »

dit schreef meneer witkwast vorig jaar tante koot
dus hij weet er van  Grin
__________________________________________________________________________________

Misschien nog bij die bakker in de Badhuisstraat zal m'n licht ereens opgooien. Zij hebben die zaak overgenomen v/d Lange.
Heemskerk i/d Keizerstraat had ook lekker brood toen ik in de stad woondde ging ik zatersdag op de fiets daar m'n brood halen maar ook die is weg. 
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #818 Gepost op: 16-02-2014, 10:58:32 »

ja er heeft een bakker heemskerk in de keizerstraat gezeten nu onder de naam hofje van noman en daar heeft een neef van mij gewerekt Henk Biever
gr rinus
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #819 Gepost op: 16-02-2014, 14:17:15 »

Ja beste Nel, er heeft een bakker Heemskerk in de Keizerstraat gezeten Rinus heeft het ook al beaamt. Meestal haalde ik daar mijn brood vond het brood van hem lekkerder dan van bakkerij Groen.
Het kruispunt v. Boetserlerlaan / Willem de Zwijgerlaan wordt hellemaal gerenoveerd, dit mede door de vele aanrijdingen en verkeers ongelukken.  De tussendoor gangen Frankenslag en Sonoystraat worden agesloten.
De tramhaltes worden in dit process ook gelijk meegenomen en gelijkverplaatst daar de nieuwe rijtuigen breder dan de huidige tramstellen zijn moesten de perrons aangepast worden.
Zo op het oog krijgt het een goed uitzien alleen zal de rijsnelheid op de Boets moeten worden aangepast.       
Gelogd
kootje33
Scheepsjongen
**
Berichten: 20



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #820 Gepost op: 20-02-2014, 18:52:02 »

Beste allemaal.
Rinus, Witkwast, bedankt . Ik zal vragen of die Schoondochter van Heemskerik ene Biever kent, helaas kunnen wij  het Fred Heemskerk (de zoon) het niet meer vragen is verleden jaar plotseling overleden.En Witkwast (ik vind het toch een gekke alias) wanneer moet het bouw werk klaar zijn ? dan moeten wij even gaan kijken als het weer beter is en lichter dus zomer haha! groet van nel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #821 Gepost op: 20-02-2014, 21:50:36 »

Beste Nel,

Het kruispunt zou in april gereed komen. maar dan is volgens mij de v. Boetserlerlaan nog niet helemaal vrij want ze zijn met het laatste gedeelte vanaf de W. de Zwijgerlaan t/a de Cranenburgweg bezig met het riool. Het eerste deel vanaf de Statenlaan tot aan de W. de Zwijgerlaan is eenpaar jaar geleden gedaan.
Gelogd
gerrit k
Gast
« Antwoord #822 Gepost op: 29-03-2014, 19:55:57 »

Het SA pleintje wordt weer eens verbouwd, de werkzaamheden zijn begonnen!!!
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #823 Gepost op: 29-03-2014, 20:01:54 »

Ja G. dat  stond ook in de planning de bewoners in het Geuzenkwartier zijn daarvan op de hoogte gesteld.
Gelogd
gerrit k
Gast
« Antwoord #824 Gepost op: 02-04-2014, 14:10:39 »

de plattegrond


* plattegrond_SA_plein.jpg (61.22 KB, 800x581 - bekeken 986 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!