|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #770 Gepost op: 28-10-2013, 22:28:43 » |
|
hoi nel zoals ik al eerder zei de ouwe teske woonde beneden in het huis waar nu hans spaans woont en zijn zoon had een bovenhuis er vlakbij nr19\21 of effe verder gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #773 Gepost op: 29-10-2013, 00:48:08 » |
|
juist nel ouwe teske spaarde altijd ouwe kranten voor holland sport dat heeft hij jaren gedaan en eens in de tijd zag je een auto met een belgisch kenteken dat was waarschijnlijk ziij dochter zoals jij al zei weet dat ouwe teske dik 90 was toen hij overleed die man had nu denk ik 130 geweest of zoiets dat was in de jaren 60 70 en half de jaren 80 is buurman teske overleden gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #775 Gepost op: 02-11-2013, 12:47:24 » |
|
hoi allemaal wat een franse knip en een bonkie al niet kan doen en de oude buurtbewoner bracht een heleboel leven in de brouwerij op naar de volgende kan mij herrineren dat tegenover bram v deursen een groentewinkel van de kok zat in de v hoornestraat als ik het goed begrepen heb zat daar een bakker in welke tijd was dat nel de jaren 50 of was het op een andere plek gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jacobus
Gast
|
 |
« Antwoord #778 Gepost op: 02-11-2013, 21:01:28 » |
|
hoi pleiners, toen ik nog in die buurt woonde eind jaren 70 toen had je een winkel van jamin ik meen om de hoek v egmond/burgemeester v der werfstraat, en je had een slagerij hoek v boetselerlaan/v egmondstraat. Bij bram senior ging ik altijd petrolium halen voor de 3 pits stel, om vlees te sudderen en of vis te bakken. En bij rob v deursen voor de racefiets kopen/onderhoud kranenburgerweg. Deze winkels zijn allemaal verdwenen rob is dit jaar overleden was fietsenmaker.
groet ex bewoner.
|
|
« Laatste verandering: 02-11-2013, 21:05:36 door jacobus »
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #779 Gepost op: 02-11-2013, 23:40:02 » |
|
het manufactuurwinkel hete krimpevoort en die kapperszaak hete jj geloof ik niet verwaren met die rederij hij was van anneke brandt om iederre hoek van de straat had je toen wel een winkel zitten gr jochem
|
|
|
|
|
|
|