$db_last_error = 1713390703; ?> Sint aldegonde plein en om geving
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 05:46:10
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659283 keer)
kootje
Gast
« Antwoord #465 Gepost op: 15-07-2012, 21:01:24 »

Peter , de reis naar Terschelling duurt  plus/ minus anderhalf uur. je kunt ook de snelboot nemen de concurent van de firma Doeksen. die zeereis maak je alvast mee, en neem je zuidwester mee. Doei!!!
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #466 Gepost op: 17-07-2012, 20:48:25 »

goedenavond allen.
Peter, in de Harlinger krant staat dat er veel zuiplappen op Terschelling zijn gearresteerd, dat ze met drank flessen lopen te zwaaien, drugs ,overlast veroorzaken, het is een zooitje.en zo gaat ook dat eiland ten onder aan de uitspattingen van de jeugd.En wat heeft het voor nut Huh Waarom moet er altijd zo gezopen worden als je met vakantie bent? Kan de jeugd zich niet meer gewoon vermaken. ik schrijf dit omdat ik daar BOOS om wordt. dus ga je als nog in het Najaar zorg dan dat er geen vakantie`s zijn ,ook geen duitse school vakantie`s. Wij zijn Zaterdag voor de 2de keer Overgrootouders geworden van een achterkleindochter Julie. Eind van de maand richting Voorburg. Fijne Avond allemaal . liefs Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #467 Gepost op: 18-07-2012, 12:58:40 »

hoi allemaal
nel gefeliciteers met je achterkleinkind dat als eerste
in zeeland was het ook altijd een zooi met het toerisme dus het is overal het zelfde als de nederlandse jeugd naar spanje gaat zijn het ook geen heiligen dus niet boos om worden
gr jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #468 Gepost op: 18-07-2012, 14:33:18 »

Hallo allemaal.
Jochem ,Dank je wel voor de Felicitatie.Dat van Spanje Turkije en waar ook in het buitenland weet ik . Mijn Moeder zei altijd..... Wie kent mijn gat, in een andere stad.en zo is het ook, zal met die buitenlanse toeristen precies het zelfde zijn. ik vraag mij altijd maar weer af.. Waarom?Huh??
liefs Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #469 Gepost op: 18-07-2012, 21:28:42 »

Hallo Nel. Ook felicitaties vanuit Leidschendam.
Het is momenteel 14 graden en bewolkt. Niet gek voor november maar het is juli!
Maar dit weekend gaat het gebeuren volgens Piet P en komt de zomer eraan.
Ben benieuwd.
Trouwens bedankt voor de tips over de Waddeneilanden.
Daar ga ik nog wel een keer naar toe als ik een jaar of 80 ben nu nog maar even niet.

Groeten
PK
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #470 Gepost op: 18-07-2012, 22:23:54 »

Nel,

Van harte gefeliciteerd en dat je er maar volop van mag genieten.

Aad
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #471 Gepost op: 18-07-2012, 23:04:56 »

Het heeft hier de hele Godganse dag geregend en gestormd wat een Po...weer.Heb de bijverwarming aan en dat in Juli, en Piet P geloof ik niet.het is een gezellige ouderwetse avond kachel aan, schemerlampjes aan, geen TV lekker de radio aan WDR 4 heerlijke muziek!breiwerkje  een vestje voor de nieuweling.Dank U allen voor de Felicitatie `s. Over 2 weken komt er nog eentje bij dat wordt dan de 4de Generatie van de Kalsbeken, en als de naam dan  ook Koos is dan is het helemaal goed. mijn schoonvader was koos, mijn wederhelft is Koos, onze zoon is Koos, en zijn zoon is ook Koos weet je als iemand riep KOOS! dat je van alle kanten hoorde Ja! Of, riep je Ma. Nee joh! ik moet je vader hebben. Peter wat denk jij ik ga maar naar de eilanden als ik tachtig ben en stokdoof. Welterusten. groetjes Nel
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #472 Gepost op: 19-07-2012, 07:28:45 »

Hai Nel,

Beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd, geniet van de nieuwe aanwinst in de familie.

Groet,

Joop
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #473 Gepost op: 26-07-2012, 12:55:45 »

Hai allen,

Als het slecht weer zijn de klaagliederen niet van de lucht, nu is het mooi en hoor je niemand.

P.K. is de baco op de juiste temperatuur?
Jenny staat de bessen koud.
Nel hoe is het met de temperatuur van de Berenburg
Jochem laat Bertje goed drinken hé.

Groet,

Joop
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #474 Gepost op: 26-07-2012, 16:37:51 »

Goedemiddag Allemaal.
Joop, ik heb wel gemopperd op het mooie weer, 3 grote en 1 minder grote Parasols in de tuin en te heet om in de tuin te zitten, ik heb gesmeekt A.U.B een paar graden minder!!!Het is ook nooit goed een mens moet mopperen. Gisteren hadden wij oude Buurtjes van 50 jaar geleden op visite en daar werden de herinneringen opgehaald, moet ik even vertellen. Onze zoon had vanaf zijn 10de  jaar een duiventil op dak,(door mijn schoonvader) in de school pauze moesten de duiven even vliegen, maar de school pauze naderde het einde en er moest nog een doffer binnen gehaald worden, hij had geen tijd meer  dan was het..... Ma! ik ga naar school   die doffer is nog niet binnen wil jij hem binnen halen, En daar ging Nel het dak op, aan de overkant waren ook duivenmelkers en toen die mij zagen klimmen riep er 1...... Buurvrouw we krijgen toch geen concurrentie?! Een lach van mij en Nel de til in, Oeh! Oeh!Oeh! Het duurde wel even maar Nel kreeg hem binnen. Dat heb ik maar 1 keer gedaan mijn man verklaarde mij voor GEK! en mocht het niet meer doen. Zo zie je dat je zo iets wat  grappig is nooit vergeet en dat werd gisteren weer even opgehaald door de buurtjes.Zo jullie hebben wat te lezen. liefs Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #475 Gepost op: 26-07-2012, 16:37:56 »

hoi allemaal
hoe is het met de nazaten van marnix van st aldegonde ja joop het is stil maar dar komt omdat de pleiners van het mooie weer genieten het is te mooi om thuis te blijven zitten staat hier een lekker fris windje en bertje heb weinig zin om weg te gaan ligt leker in de schaduw op de plaats nog effe genieten van het weer tot eind september hoop ik maar dat zal wel niet
gr jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #476 Gepost op: 26-07-2012, 16:41:17 »

nel als je in scheveningen komt wonen dan ken je de concuretie aan met joop dat is ook een ouwe duivenmelker
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #477 Gepost op: 27-07-2012, 17:50:31 »

Hallo beste Pleiners

Na een week mooi weer is het eindelijk weekend en kom je thuis en dan komt het met bakken naar beneden.
Het blijft toch Nederland, geen pijl op het weer te trekken.
Jammer maar helaas.
Fijn weekend gewenst aan een ieder!

PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #478 Gepost op: 27-07-2012, 19:41:12 »

Hallo allemaal. Ja, het is zeker jammer als de hele week gewerkt hebt  het zonnige weer voorbij is. Maar wie weet volgen er nog vele mooie weekenden. Hier hebben wij een buitje gehad het is weer droog , wel lekker afgekoeld. Misschien dat het vannacht nog gaat regenen. allemaal een fijn Weekend! groetjes nel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #479 Gepost op: 27-07-2012, 23:29:41 »

Sorry Nel met deze late reactie maar vakantie in het hoog seizoen is waar je ook komt hetzelfde, en als je school gaande kinderen hebt dan zit je aan een bepaalde periode vast.  Dat is best wel jammer want na  die periode  van jeugd komt een er een ander rustige periode aan die wij graag  beleven .  Het is jammer dat de ongunstige tijd gelijk een negative stempel op iets drukken.   
Gelogd
Pagina's: 1 ... 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!