Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 11:27:36
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 656876 keer)
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #270 Gepost op: 29-12-2011, 23:39:46 »

Zoals jezelf weet was de jeugd vroeger ook hard tegen elkaar. Huh Huh Huh

Zijn het vandaag de dag dan allemaal van die lievertjes voor elkaar ??

Als er één het lef heeft op school om geen nike schoenen te dragen, of zo'n verwend nest is niet in het bezit is van een Blackberry, dan heeft hij/zij geen leven meer en valt buiten de boot.

K

« Laatste verandering: 30-12-2011, 02:21:34 door Knorhaan » Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
jan oosterbaan
Gast
« Antwoord #271 Gepost op: 31-12-2011, 07:32:43 »

Goede morgen alle pleiners ook ik was 15 toen ik ging vater en vaar nog steeds ik zie aan de jonge gasten dat ze nog steeds verziekt zijn vroeger hadden we alleen een klein hand radio in het achterin daar waren we al blij mee nu lopen ze met laptops en spel computers en lopen al te ouwehoeren als er geen internet verbinding is ze moeten een voorbeeld nemen aan de oudere generatie voor de rest alle pleiners een heel gelukkig en gezond 2012

Groeten Jan oosterbaan
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #272 Gepost op: 31-12-2011, 14:24:35 »

hoi allemaal
jamer dat je er niet bij was jan maar niet anders volgend jaar beter of niet
appelflappe en oliebollen haal ik niet nel dat voer ik dan een paar dagen later aan de meeuwen dat is zonde ken vanavond toch niet weg want die hond wordt nu al gek heb een drankje in huis als er iemand komt en als ze niet komen het bederft toch niet
knal het  jaar allemaal uit in gepaste dronkenschap en een goed en gezond 2012
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #273 Gepost op: 31-12-2011, 17:20:22 »

Lieve Nel  Ik heb geen Oliebollen maar veel andere lekkere dingen dus dat gaat best lukken.  Op de andere topics staan wat foto's van onze scheveningse vreugde vuren.  Nel, Ik wens jouw en jouw dierbare daar in 't Friesse een fijne jaarwisseling toe en tot volgend jaar

Aad
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #274 Gepost op: 01-01-2012, 15:03:05 »

hoi pleiners en andere lezers
allemaal de kater aan het verdrinken een gezond en gelukkig 2012
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #275 Gepost op: 06-01-2012, 17:04:52 »

Hallo beste Pleiners.

Misschien een beetje laat maar ook van mijn kant allemaal de beste wensen voor 2012 in een goede gezondheid en voorspoed.
Het nieuwe jaar in het noorden is goed begonnen met de storm en wateroverlast.
Ik hoop dat Nel het een beetje droog kan houden!!
Voor de rest heb ik niks te melden behalve dat Gerrit Knoester een rollade heeft gewonnen in de Nieuwjaarsloterij van Scheveningen.
Ik weet niet met wie Gerrit die rollade gaat opeten want die is natuurlijk veel te groot voor hem alleen.

Gr
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #276 Gepost op: 06-01-2012, 17:59:44 »

hoi allemaal
het was zeker een woei op de hoek van de boetz en w de zwijgerlaan is een boom afgebroken  en geen klein boompje de top er af en eeen tak ze hebben vandaag alles er afgezaagd
peet ik weet niet wanneer gerrit die rollade heb gewonnen maat ik denk dat die hem al op heeft want ik heb niets gezien of gehoord misschien heb die hem wel verkocht voor een joet
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #277 Gepost op: 23-01-2012, 21:03:11 »

Alle Pleiners de schaatsen uit het vet en voldoende erwtensoep in huis?
Gaat goed vriezen volgende week.

Groeten
PK
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #278 Gepost op: 23-01-2012, 22:31:37 »

Hallo Nel.
In Leidschendam is het wit van de hagel.
Vanavond ook een paar keer een donderslag.
De kou komt eraan.
Gelukkig heb ik mijn groene lange onderbroeken nog uit mijn militaire diensttijd.
Ik houd mijn gereedschap lekker warm Grin.

PK
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #279 Gepost op: 24-01-2012, 07:22:18 »

Hai Pleiners,

Eindelijk uit de winterslaap? Peter als de kou echt in aantocht is ga ik mij voorbereiden op de elf pleinen tocht.

Groet,

Joop
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #280 Gepost op: 24-01-2012, 12:26:31 »

hoi allemaal
wat een drukte opeens zit te twijfelen of ik me schaatsen uit het vet moet halen of me zwembroek mot gaan zoeken daar is het nog wel heel vroeg voor maar ik denk dat het wel mee gaat vallen we zouden in oktober november al winter krijgen nog niks gezien we kenne ook een elf kroegen tocht houden joop die pleinen leggen zo ver uit elkaar kost zoveel aan taxi's
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #281 Gepost op: 24-01-2012, 20:54:14 »

Goed plan Jochem die 11 kroegentocht.
Altijd warm in de kroeg en je hoeft niet bang te zijn dat je dorst krijgt.

PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #282 Gepost op: 25-01-2012, 00:05:07 »

hoi allemaal
ja peet honger is erg maar dorst is nog veel erger
ik stel voor om in de jutter te beginnenhet eerste rondje van nel die heb net opslag gehad van daar uit naar de renbaan vuurtoren maatschappij willy's refil zaroutz boetzelaar heet nu anders weet niet hoe maar het is nog een kroeg jazz in de groninger  en als eindstation de switch  vlakbij het plein mooier kan het toch niet iedere crimineel keert terug naar de plats van misdaad en wij naar het plein als er iemand een andere route heeft er kan altijd over gesproken worden
gr jochem
Gelogd
garrent
Opper-stuurman
****
Berichten: 140


Bekijk profiel
« Antwoord #283 Gepost op: 25-01-2012, 13:12:53 »

Konecaan

Je hebt geen cent verhoging van je pensioen maar er is een belasting maatregel waardoor je netto meer ontvangt.

Karel
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #284 Gepost op: 27-01-2012, 21:41:39 »

hoi nel en andere
zoals ik de weer berichten ziet inde nacht een paar graden onder de nul en overdag rond het vriespunt ja een beetje kouwer maar om gelijk te beginnen over schaatsen op natuurijs moet je toch wel een paar weken hebben denk ik maar het is weer stil ja het is vrijdag misschien zijn ze op kroegetocht ik weet het niet
gr jochem
Gelogd
Pagina's: 1 ... 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!