Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
27-04-2024, 23:48:39
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 660025 keer)
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #315 Gepost op: 21-02-2012, 21:31:41 »

Hallo beste Pleiners.
Het is inderdaad stil hier.
Ik heb ook geen nieuws te melden, ja vandaag over vier weken begint de lente.
De Nijlganzen hier bij de vijver hebben al negen kuikens.
Jochem ik hoop dat ze je netjes hebben gehecht want die littekens vind ik toch wel zo lelijk.
En die blijven pijn doen de rest van je leven vooral als het koud is.
Zaterdag hopelijk weer voetbal kan Scheveningen weer aan de bak.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #316 Gepost op: 23-02-2012, 12:36:51 »

goeie middag
zo gisteren de hechtingkies er uit en het is best nretjes gebeurd  daar zie je over een tijdje niks meer van moet alleen nog effe rustig aan doen mag nog niet te zwaar gaan tilen dus dat is ook weer in orde
het zouw vandaag regenen geloof ik maar het valt op het ogen blik nog wel mee gelukkig maar de wind is ook wat minder dus gauw naar de lente ga leker de haven langs en boulevaard en dan zien we wel wat de dag brengt
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #317 Gepost op: 23-02-2012, 21:36:26 »

Jochem van harte gefeliciteerd met het feit dat je hechtingen eruit zijn.
Ik hoop dat al je vlees aan elkaar blijft zitten.
Het ziet er zo slordig uit als je een spleet hebt in je vlees.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #318 Gepost op: 26-02-2012, 12:14:18 »

zo daar ben ik weer  peet en nel we zij toch maar met zijn drietjes de rest laat het afweten nel ook weer in de running pk zijn kuikens aan het voeren dus de gewone gang van zaken
voor de rest eigenlijk weinig te melden  het zonnetje wil gaan schijnen maar komt er nog niet erg door ga me bungolow maar effe opruimen en is kijken of ze op de boulevaard al opschieten het eerste en tweede gedeelte had deze maand klaar moeten zijn dan hebben ze nog 3 dagen geloof niet dat ze dat halen van mijn part blijft he zo leker rustig
gr jochem
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #319 Gepost op: 27-02-2012, 11:16:38 »

ja hoor rechts zijn ze ook bezig als het weer mee zit gaat dat stuk in maart gedeeltelijk weer open
kijk hier voor de foto,s

http://www.scheveningen-centrum.nl/yabbse/index.php?topic=2098.0
« Laatste verandering: 11-12-2012, 18:51:14 door Hans » Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
gerrit k
Gast
« Antwoord #320 Gepost op: 28-02-2012, 19:47:29 »

Mede pleiners hebben jullie de petitie al ondertekend tegen de plannen van wethouder Norder, dit kan via de link http://petities.nl/petitie/.
Of dit via dit topic werkt weet ik niet, maar probeer in ieder geval je stem te laten horen, zodat we niet over een paar jaar opgezadeld zijn met 2 torenfats aan de haven en de wethouder met de Norderzon is vertrokken

Groeten; Gerrit.

P.S. laat Norder eerst is die oude, vervallen,vol met betonrot en gedeeltelijk door brand verwoeste pier afbreken.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #321 Gepost op: 28-02-2012, 21:32:53 »

Hallo Gerrit

Blij wat vanje te horen!!
Ik heb de petitie inmiddels ondertekend na een verzoek van Maarten den Heijer. Oud voorzitter van de SVV Scheveningen maar nu voorzitter van de PPS. Of het zal helpen waag ik te betwijfelen. De gemeente walst over alles heen zeker als het Scheveningen betreft.
Vanaf deze kant ook aan alle Pleiners het verzoek de petitie te ondertekenen!
Denk aan uw (klein)kinderen. Straks is Scheveningen een soort Monaco aan zee en dat willen we toch niet!!

Groeten
PK
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #322 Gepost op: 28-02-2012, 21:35:27 »

Nel heb jij in Friesland problemen met een wethouder die torenflats wil bouwen met heel veel horeca (restaurants + cafees)?
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #323 Gepost op: 29-02-2012, 20:43:55 »

Hallo Nel en overige Pleiners.

Nel is het ook zo spannend in Friesland, over een kwartier gaat Engeland - Nederland beginnen!
Ik doe geen voorspelling maar normaal gesproken zouden we die Britten toch moeten opvreten.
Ach, voetbal blijft voetbal!
Er is hier genoeg te eten en de drankjes staan op de juiste temperatuur dus het wordt zeker een geslaagde avond.

Groeten uit Leidschendam aan alle Pleiners waar ook ter land of ter zee Grin  Grin Grin

PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #324 Gepost op: 02-03-2012, 18:12:34 »

hoi allemaal
sorry nel kon even niet antwoorden want mijn computer is in reparatie heb er nu even een kunnen lenen zoals rinus zei  ze zijn ook aan de rechter kant bezig
en je ziet wat voor achtelijke plannen norder heeft die komt uit een ei wel een stinkei natuurlijk afschieten die handel maar genoeg geouwehoert
hoe is het met de andere pleiners hier gaat het goed de temperatuur wordt beter alleen de mist nog weg laat het maar gauw lente worden maarja het is nog winter voor de rest niet veel te melden dus de groetjes
jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #325 Gepost op: 02-03-2012, 22:35:36 »

gefeliciteerd nel en een goeie gezondheid en nog vele jaren sterrenbeeld vis ben je en een vis moet zwemmen dus neem er maar een stevige neut op neem ik er ook  een van je
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #326 Gepost op: 03-03-2012, 12:29:56 »

Nel, beter laat dan nooit, van harte gefeliciteerd.
Ik begrijp dat wel van je man, wat moet hij nu kopen voor de vrouw die allles al heeft Grin
Was dan misschien wel mistig gisteren maar de temperatuur loopt lekker op.
In Leidschendam is het nu 12 graden.
De vogels zijn al nesten aan het bouwen.
Er zit hier een Kaapse eend in de tuin te broeden.
Ik heb gelezen dat ze wel 12 eieren kunnen leggen dus daar zijn we mooi klaar mee.

Vanmiddag naar Heerjansdam voor de wedstrijd van Scheveningen.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #327 Gepost op: 04-03-2012, 14:33:12 »

hoi pleiners
als die eenden zoveel eieren leggen peet dan kan je lol op heb je straks net zoiets als de meweuwen plaag die dingen gingen vanmorgen om een uurtje of 8 hier behoorlijk te keer en dat op de kosteleke zundag het is hier bewolkt  maar het temperatuurtje is best lekel ga vanavond maar een chineesje halen met sambal bij de goetjes allemaal
jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #328 Gepost op: 09-03-2012, 01:04:08 »

hoi allemaal
hoe is die ermee alle pleiners en andere gasten het was vandaag redelijk weer een beetje anders als eergisteren als je kleindochter slaagt nel kost het je een auto dat is veel duurder als die rijles waar gaat ze naar toe in china hong kong soms daar ben ik in 1997 geweest een grote stinkende stad wat je hier druk noemt is daar heel stil een 4 baans weg door de stad en gewoon 4 banen terug en rivieren van auto's ik denk dat ze een heleboel verhalen heb als ze terug komt
waar is de rest van de bende van ellende eigenlijk hoor weinig
gr jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #329 Gepost op: 10-03-2012, 17:35:41 »

hoi allemaal
je weet wat BMW betekent nel bij motorpech weggooien zo te horen is het een sportmodel leuk voor de jeugd maar niet als je wat ouder bent
gr jochem
Gelogd
Pagina's: 1 ... 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!