Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-03-2024, 04:53:02
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Allerlei.
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 ... 87 Omlaag Print
Auteur Topic: Allerlei.  (gelezen 865587 keer)
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1140 Gepost op: 19-12-2015, 11:02:45 »

Cheesy
Deuze komt er te liggen Zier. Zit ook nog wat astbest in Grin Grin Grin
Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy,zou leuk zijn als het mogelijk was,stel:dat het mogelijk zou zijn:Dan krijgen de Toppers,die zo graag schev tot een voor hun ZEILhaven willen transformeren,een bittere Bijsmaak in hun mond Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
greets from the Dekzwabber(altijd maar Psalmzingen op die Kl zeilschepen) Cheesy Cheesy Cheesy



At die toppers bedoel je daar die homos mee ??.
Of ze homo zijn dat weet ik niet Zier,Bobo:s kan wel,dit zou een unieke meerplaats zijn voor een x aantal zeiljachten,hoorde ook dat er plannen waren om er een schoener neer te leggen,als dat doorgaat heeft het nagenoeg niks meer met schev te maken,en krijgen die toppers stukje bij beetje weer meer ruimte voor hun plannen om over te gaan op schev als Top zeezeilhaven.
Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1141 Gepost op: 19-12-2015, 12:21:24 »

Gewoon het steiger van de staandewandt vissers naar de kade halen,dan hebben we een beetje zicht as die gasten aan het scharelen bennen.
En den haag moet doen wat ik in men gedachten heb.
Gelogd
jacobcramer
Schipper
*****
Berichten: 1246


bijna


Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #1142 Gepost op: 19-12-2015, 13:56:12 »

inderdaad zier steiger naar de kant , maar voorlopig gebeurt er nix
ik hoorde in de wandelgangen dat witkwast het 1 april bekendmaakt na na na na na


* 20151218_165745.jpg (179.05 KB, 800x450 - bekeken 1495 keer.)
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1143 Gepost op: 19-12-2015, 15:28:26 »

inderdaad zier steiger naar de kant , maar voorlopig gebeurt er nix
ik hoorde in de wandelgangen dat witkwast het 1 april bekendmaakt na na na na na
iets wat ik ook al in m,n gedachte had omtrent de staande want vissers.maar?:waar gaan deze jongens naar toe?als ze plaats zouden moeten maken voor het Zeil,deze jongens liggen er al velejaren,en zouden moeten Opzouten voor de Commercie oftewel:Het grote geld binnen brengen,terwijl deze Hardwerkende vissers proberen in hun bestaan te overleven,wat dichterbij scheveningen komt dan de wereld v/d gesiteerden die zich Luxe kunnen veroorloven,ik als niet scheveninger leef met deze jongens mee,in de geschiedenis moest Zeil Wijkenvoor Stoom/motorModernisering heete dat toen,anno 2016 zouden we weer terug gaan na die oude tijd,iets wat nu in de 21e niet meer te realiseren is:dus hou die 120 vierkante meter Vrij voor de nostalgie die Scheveningen als Bad en VissersPlaats Ooit verdient heeft.
Euhhh enne Op 1 april verloor Alva zņ Bril,ik zat toen nog in de verrekijker v m ņ Pa,maar geeft me toch wel stof tot Nadenken Cheesy Cheesy Cheesy
Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1144 Gepost op: 18-01-2016, 12:31:54 »

Watzijn dat tog een stelletje fariezeeers die KNVB.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1145 Gepost op: 30-01-2016, 17:28:59 »

Rotterdam is er nog steeds niet uit waar de kuip moet komen,de meningen zijn verdeelt.
Ik zou zegge wacht een jaar of 3 misschien is die dan niet meer nodig,of als ze persee tog willen weet ik wel een geschikte plek .
Der is nog ruimte genoeg in de slufter.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1146 Gepost op: 14-02-2016, 20:19:57 »

Nou is vorige week de blindedarm der al uitgehaald en dit weekend degalblaas,maar wat moet je er de volgende week er nu uithalen zonder dat de passieent overlijdt,want hij moet nog wel een tijdje blijven leven want ze moeten die beker tot de laatste druppel leeg drinken.
Gelogd
uitkijk
Schipper
*****
Berichten: 197


Bekijk profiel
« Antwoord #1147 Gepost op: 15-02-2016, 11:25:24 »

laatste druppel uit de beker? die winnen ze niet. De laatste druppel uit de kuip!
Gelogd
uitkijk
Schipper
*****
Berichten: 197


Bekijk profiel
« Antwoord #1148 Gepost op: 15-02-2016, 11:30:28 »

Hier alvast een foto van de Coolsingel aan het einde van het voetbalseizoen


* Rotterdam-Feyenoord.jpg (18.25 KB, 213x159 - bekeken 898 keer.)
Gelogd
vreemdeling
Schipper
*****
Berichten: 1860


Bekijk profiel
« Antwoord #1149 Gepost op: 15-02-2016, 18:44:40 »

Jacobus,

In het Reformatorisch Dagblad van Maandag 15 Februari, staat een verslag over de resultaten  van de MDV  1
Als je het miet te pakken kunt krijgen, geeft dan je adres en ik stuur het je op.
Gr.
Cor
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1150 Gepost op: 18-02-2016, 14:55:42 »

Je kan wel zien dat het regenr,35 man zit te koekeloeren en niemand die wat zegt.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1151 Gepost op: 21-02-2016, 19:29:26 »

De beker is dus nog niet helemaal leeg,en ik durf ook nog te zegen dat dat eene punt magen ze de scheidsrechter voor bedanken,anders kan je overal wel een vrijje trap voor geven.
Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #1152 Gepost op: 21-02-2016, 21:44:38 »

Zier, ik kan je effe niet volgen waar heb je het over?
Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1153 Gepost op: 22-02-2016, 10:58:04 »

Bart ik heb het over die club in 010 die hebben dankzij de scheids gelijk gespeeld,dus de beker met gif die ze leeg moeten drinken is dus nog niet helemaal leeg,misschien als ze in het rechterrijtje komen dat het dan voor elkaar is.
Nu is het weer de schuld van het bestuur die zou dan weg moeten,het enigste waar je het bestuur van zou kunnen betichten is dat ze toen brandhout in gekocht hebben.
Nu kan je zegge maar in het begin ging het goed,maar dat snap ik want toen ging de tegenstander gewoon op zij want die voelde er weinig voor om het ziekenhuis in geschopt te worden.
Nu dat aan banden gelegd is openbaard het zig dat ze niet voetballen kunnen.
Als je die 8 punten van in het begin die ze bij elkaar gesprokkeld hebben met rauzen der aftrekt komen ze ergens op de 12de plaats te staan en dat is ongeveer de plaats waar ze tuis horen.


Zo ik heb men maandag ochtend zegje ook weer gedaan. Goedenmorgen.


O... Ja... De enigste die daar deugd zou vermeer kunnen wezen en die hebben ze nog van ajax gekregen.
Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #1154 Gepost op: 22-02-2016, 13:17:09 »

Ohoo het gaat over voetbal bij jou in de buurt begrijp ik inmiddels. Op de kruising hier in de buurt van A12 met A4 ligt ook een veldje waarbij door een cluppie dat spel nog wordt gespeeld
maar dat is dan Chinees voetbal en worden ze (ADO) Aangemoedigd Door Oerwoudgeluiden, heb ik me laten vertellen.
« Laatste verandering: 23-02-2016, 22:35:21 door B@rtW. » Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
Pagina's: 1 ... 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 ... 87 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!