Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
30-04-2024, 13:36:45
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Duindorp wat zit er in de grond
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: Duindorp wat zit er in de grond  (gelezen 15958 keer)
C. Bal
Gast
« Gepost op: 20-03-2013, 09:08:33 »

Wij hebben 2500 handtekeningen nodig

https://petities.nl/petitie/natura-2000-maar-dan-zonder-vuilstortlokaties
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 21-03-2013, 14:46:06 »

Cor is dat die stortplaats waar wij vroeger op speelden.??
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 21-03-2013, 14:57:20 »

het is weer eens een stokpaardje van J.B zal die wel weer vlug weg wezen
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 21-03-2013, 15:43:16 »

Zal wel rinus,eind jaren 40 speelden we daar dus,maar het spreekwoord zeg als je in stront roerd gaat het stinken,dus gewoon laten liggen en trouwens wat willen ze der mee dan vervoeren naar waar??en door de bebouwde kom.
Gelogd
C. Bal
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 22-03-2013, 09:10:31 »

Zal wel rinus,eind jaren 40 speelden we daar dus,maar het spreekwoord zeg als je in stront roerd gaat het stinken,dus gewoon laten liggen en trouwens wat willen ze der mee dan vervoeren naar waar??en door de bebouwde kom.
Hoi Rinus, Zier

Ten eerste is deze petitie gestart door Marina Wiersma. Dit naar aanleiding dat er de afgelopen jaren, een ZEER  hoog aantal mensen de ziekte kanker kregen. En niet alleen mensen op leeftijd, maar ook jonge mensen. De vuilstort die het meeste gif heeft ligt vlakbij het strand. Ga op het Markenseplein bij de snackbar het pad op naar het strand, op 100 m voor dat je het strand op gaat aan de rechterkant ligt die gifbelt. Ze hebben deze gifbelt bedekt met een paar meter zand, wat een oplossing is dat. Je moet ook weten dat het grondwater richting Scheveningen loopt. Dus Zier je hoeft niet te roeren, het grondwater doet dat. Ik hoop dat het jullie nu een beetje  duidelijker is. Mensen die in Duindorp wonen en familileden hebben verloren aan deze ziekte, doet het pijn dat er negatief op deze petitie beoordeeld word.

Zier kijk op de foto, de duinen liggen vol met stukken asbest


gr Cor


* 581809_503373066365064_1179674833_n.jpg (123.8 KB, 960x720 - bekeken 1178 keer.)
« Laatste verandering: 22-03-2013, 09:24:43 door C. Bal » Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22-03-2013, 09:26:11 »

Cor wanneer is die belt er dan neergelegd.??
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #6 Gepost op: 22-03-2013, 09:40:19 »

Cor het is niet negatief over de petietie maar over de man die het weer naar zich toe trek
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
C. Bal
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 22-03-2013, 09:48:08 »

Cor wanneer is die belt er dan neergelegd.??
Zier ik denk in de jaren 60, ik heb er als kleine jongen ook gespeeld. Nu groeien er bramen op, en daar hoef je niet blij om te zijn.
Gelogd
C. Bal
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 22-03-2013, 09:53:19 »

Cor het is niet negatief over de petietie maar over de man die het weer naar zich toe trek
Rinus

Marina zocht hulp om dit op te zetten, en daar Jan de weg hierin weet heb ik Jan aanbevolen. Groep Erik de Mos ex PVV zit hier ook in. Iedereen die mee kan helpen om dit probleem op te lossen is welkom. We moeten dan ook onze politieke gedachte achter ons laten.

Cor
« Laatste verandering: 22-03-2013, 09:57:51 door C. Bal » Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 22-03-2013, 10:30:43 »

Cor ik ken enkeld het stort bij de duivelandsestraat en dat is van de tijd dat de cemysetroep nog uitgevonden moest worden ,deze die jij op noemd is mijn nieuw.
Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 22-03-2013, 11:20:03 »

wat zal je zeggen van de vuilstort bij het zwarte pad daar storte on de jaren 45, 50 de ziekenhuizen ook hun afval
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 22-03-2013, 13:05:05 »

Och nederland is bekant 1 groote vuilnisbelt zowel onder als boven de grond.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 22-03-2013, 15:23:27 »

Ik kan ook alleen maar die vuilstort aan de Duivelandse straat. Daar leegden vroeger de puttenzuigers hun vuil.  Dat heeft tot in de zestiger jaren geduurd. Toen de gemeente het werk overdroeg aan een particulier werd er daar niet meer gestort.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 22-03-2013, 15:43:37 »

wat die puttenzuigers daar neergooiden was geen verontreiniging en je asbak werd er ook geleegd daar was volgens mijn niks vekeerd mee.
maar die belt waar cor het over heb dat is iets anders ,dat stink zo al naar de misdaad om het zo vert mogenlijk van de bewoonde wereld neer te gooien,want wat ik me herinnert was dat nog een aardig stuk lopen naar het strand,we hebben het genoeg keren gelopen eind jaren '40 als die hele karavaan sávonds naar het strand ging,en dan ging er niet een appeltje en een peertje en een snoepje en een beetje limonaden mee hoog uit een zeekaak.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 23-03-2013, 15:54:18 »

als die hele karavaan sávonds naar het strand ging,en dan ging er niet een appeltje en een peertje en een snoepje en een beetje limonaden mee hoog uit een zeekaak.

Dan heb ik het toch iets beter meegemaakt Zier wij kregen Grenadine mee en Komkommer. En brood met blikworst. Moest je wel een hele dag op teren !
Gelogd
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!