Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 10:17:17
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Fam. Schenk
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Fam. Schenk  (gelezen 38233 keer)
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 03-05-2012, 15:01:23 »

Ja, nu je het zegt gaat mij wel iets dagen.
Maar ik kan me er geen gezicht bij voorstellen.
Gelogd
Berg
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 08-05-2012, 14:51:09 »

Ik kan je niet uitleggen hoe ze eruit ziet, misschien dat ze nog ergens op een klassefoto staat van het JdW op schoolbank.
Schiet nog niet echt op met de zoektocht naar de Schenkjes eerlijk gezegd, heb jij niet toevallig een oude klassefoto waar ze op staat? Cheesy
Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 11-05-2012, 10:03:17 »

Nee, maar misschien moeten we dat Schoolbank.nl eens doorpluizen.
Ik ga vanmiddag wel eens ff zoeken.
Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 15-05-2012, 10:05:46 »

Met wie heb jij allemaal in de klas gezeten dan ?
Dirk Taal was altijd mijn maatje, zaten vaak bij elkaar in huis, samen voetballen, samen keten.
Het hele weekend rondhangen in Hans & Grietje op het Plein.
Mooie tijd.
Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 16-05-2012, 11:30:20 »

Joke was mijn overbuurvrouw en Ellen woonde om de hoek in de Renbaanstraat. Zij is trouwens de tante van Tim Krul die bij Newcastle en het Ned. elftal speelt. Arie Turfboer zie ik nog geregeld, hij heeft een koffietent op de hoek van de Scheveningseweg en de Badhuisstraat. Op dat veldje in de Haarlemsstraat heb ik ook heel wat uurtjes doorgebracht. I.p.v. huiswerk maken natuurlijk.. Grin. Speelden we vaak "goaltje-over", een 1 tegen 1 spel. Ik ben pas geleden nog wel eens in de Haarlemsestraat wezen kijken, je weet niet wat je ziet. Alleen maar blokkendozen met huizen. Met Rolf Rombout heb ik nog een tijdje bij SVPTT gespeeld, mooie man. Hij rookte en zoop maar op de training liep hij iedereen altijd vierkant uit...pff.
Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 23-05-2012, 09:22:18 »

Wist niet dat wij elkaar kenden joh !!
Leuk !!
Hoe heet jij dan ?
Kom je veel bij Timmie dan ?
Ik niet veel meer sinds in in het Westland woon.

Nee, Scheveningen is niet meer het Scheveningen van vroeger.
Toch wil ik wel weer graag terug, blijft toch trekken.
Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 23-05-2012, 14:38:24 »

Ja, ik weet het weer !!
Leuk !!

Jij kon toch ook altijd goed voetballen ?
Speelde jij niet bij JAC ?

Volgens mij kwam jij ook wel eens in die snackbar in de Gentsestraat, weet je nog ?
Heette dat niet Ricardo ofzo ?
Gelogd
Berg
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: 23-05-2012, 15:58:05 »

Ik dacht dat je wel wist met wie je aan het mailen was haha maar idd leuk ff oude herinneringen ophalen.
Voetbalde idd een paar jaar bij JAC maar om nou te zeggen dat het goed was weet ik niet zo heel zeker, was wel vaak aan het voetballen op het schoolplein bij ons in de buurt met Rolf en de gebr. Kooijenga en van Duin e.d. of in de Haarlemsestraat met Dirk.
« Laatste verandering: 25-02-2013, 09:59:48 door Berg » Gelogd
Berg
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: 31-05-2012, 13:10:06 »

Ik ga m'n oproep nog een keer herhalen, want ik zie dat een hoop mensen het lezen maar qua reactie's is het wat karig.
Ben dus op zoek naar Cathy en Jolanda Schenk die vroeger, tot ('74 '75) in de Marcelisstraat woonde en waarvan de ouders een bloemenzaakje hadden naast de sigarenwinkel op de hoek van de Jurriaan Kokstraat.
Cathy zat op Het Goede Leven aan de Rijslag en later op het Johan de Witt aan de Nieuwe Duinweg, totdat ze verhuisden en ik het contact met hen verloren ben.
Weet misschien iemand waar ze destijds naartoe zijn verhuisd en wat er van hen is geworden?
Ik weet dat het wel erg lang is geleden maar alle info helpt...
Alvast bedankt,

BERT.
« Laatste verandering: 05-06-2013, 09:30:09 door Berg » Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 08-06-2012, 14:25:28 »

Misschien kunnen we nog eens met die meiden afspreken !!
Gezellig met z'n viertjes.... Grin
Gelogd
Berg
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: 08-06-2012, 16:27:59 »

Hahaha ik ben voor, maar dan moet er toch enig teken van leven gaan komen binnenkort van ze...!!!  Undecided
Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: 03-07-2012, 09:39:44 »

Al wat gehoord, Bert ??
Of hou je ze voor jezelf ?  Grin Grin
Gelogd
Berg
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: 03-07-2012, 11:46:27 »

Nee Patrick,tot op heden geen enkele aanwijzing of tip van iemand die me kan vertellen waar ze zich bevinden.

Ik hoop dat er iemand zich iets kan herinneren en die informatie wil delen mail dan aub naar 123berg@ziggo.nl  ,alvast bedankt en alle kleine beetjes helpen.
« Laatste verandering: 05-06-2013, 09:35:47 door Berg » Gelogd
Patrick Fieret
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: 28-01-2013, 12:57:04 »


Hoi Bert, leef je nog ??
Hoe gaat het met de zoektocht ?


gr, Patrick




Nee Patrick,tot op heden geen enkele aanwijzing of tip van iemand die me kan vertellen waar ze zich bevinden.

Ik hoop dat er iemand zich iets kan herinneren en die informatie wil delen.

Prive een mail kan ook, dat is 123berg@ziggo.nl  ,alvast bedankt en alle kleine beetjes of tips helpen.
Gelogd
Berg
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: 29-01-2013, 13:02:26 »

Hoi Patrick,

Nee het is nog steeds hetzelfde, niets gehoord ,gezien of gekregen aan tips.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!