Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 00:21:54
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 656840 keer)
jochem
Gast
« Antwoord #60 Gepost op: 15-05-2011, 12:32:40 »

hoi allemaal
gefeliciteerd nel met je dochter en ik zal niet meer zo hard schreeuwen
wat het voetbal betreft denk ik een gelijk spel ik heb liever dat ajax verliest dan hebben ze helemaal niets die kloteamsterdammers maar om 5uur weten we het een mooie voetbalmiddag toegewenst en de groetjes
jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #61 Gepost op: 15-05-2011, 16:40:00 »

Hallo Nel.
Ik zat er naast, AJAX dus kampioen.
Was wel spannend en FC Twente heeft er voor geknokt.
Maar ja het blijft voetbal dus alles is mogelijk.
Groeten uit een zonnig maar fris Leidschendam waar ze vanmiddag een zeehond hebben gevangen in de vliet!
Het moet niet veel gekker worden. De brandweer is vier uur bezig geweest om hem te vangen.
Het beestje is nu op weg naar Pieterburen om op te knappen en dan gaat'ie zo weer de Waddenzee in!

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #62 Gepost op: 15-05-2011, 22:01:59 »

niks meer aan te doen ajax kampioen helaas
hiier een foto van mij en me hondje de hond is de knapste voor dat jullie het zeggen
gr jochem


* Afbeelding_066.jpg (35.19 KB, 640x480 - bekeken 1144 keer.)
Gelogd
peter.rog
Gast
« Antwoord #63 Gepost op: 16-05-2011, 18:19:40 »


met opgekropte woede lees ik hoe jullie, van dat St. Aldegondeplein, de grootsheid van de Godenzonen besmeuren!

wij kunnen het echt niet helpen hoor, dat de besten hebben gewonnen. Grin Grin Grin

Piet (-Ien)
Gelogd
garrent
Opper-stuurman
****
Berichten: 140


Bekijk profiel
« Antwoord #64 Gepost op: 16-05-2011, 18:27:44 »

Piet ajax is toch een baggerploeg of niet.Toen ik zag wie de scheidsrechter was wist ik dat ajax zou winnen alles was al beklonken bij de knvb maar TWENTE blijft toch de beste.  Karel
Gelogd
garrent
Opper-stuurman
****
Berichten: 140


Bekijk profiel
« Antwoord #65 Gepost op: 16-05-2011, 18:41:56 »

En Piet die engert van een Frank de Boer die met andersman veren pronkt wat een engert en van Praag verleden week die de beker niet uit wilde reiken aan TWENTE wat een ploeg dat ajax gewoon op die ouwe baggerbakken van de Maas doen die hier vroeger voer en 2 mijl uit de kust de kleppen openenen.  Karel
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #66 Gepost op: 16-05-2011, 19:47:26 »

godenzonen we gooien het door de plee heen piet anders niet
garent mag ik je feliciteren met je fantastische smaak en je wijze woorden over de vriendjespolitiek die bij de nvb heerst want koningklijk is dat al lang niet meer
jochem
Gelogd
peter.rog
Gast
« Antwoord #67 Gepost op: 16-05-2011, 22:22:55 »


we houden het echt wel gezellig hoor, kolo-nel Koneca-Nel!

maar ik denk dat er op het middenpleintje van de St Aldegonde in de jaren, waarin jullie daar opgroeiden wèl Ajax was gekalkt en niet Twente...
die gasten bestònden toen niet eens.  Grin

schiet me nu ineens te binnen..........
in de maststraat, waar ik ben opgegroeid, was een "blinde muur", die als doel werd gebruikt....
ik herinner me nog 2 dingen............
op de muur was S.H.S. gekalkt met krijt, spuitbussen waren er nog niet (dat zal bij jullie wel niet anders zijn geweest)
de bewoners van het huis met de blinde muur werden knetter van de ballen tegen die muur.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #68 Gepost op: 16-05-2011, 23:53:03 »

daar stond de naam van die club die het eerste de europacup en de wereldbeker won FEYENOORD  DUS
gr jochem
Gelogd
peter.rog
Gast
« Antwoord #69 Gepost op: 17-05-2011, 10:14:29 »

lieve konecaan, Kiss
bedankt voor je verhaal! ik heb het helemaal gelezen en op me laten inwerken.
je hebt het dus niet cadeau gekregen in het leven.

ik denk dat je mij bedoelt met Piet; als dat zo is.......
jammer, dat je dacht dat ik serieus was over de wedstrijd Ajax - Twente en mijn fanatisme voor die z.g. godenzonen.
welnee konecaan!..... 't is maar een spelletje, zoals ik ook de berichten ervóór en erná van jouw vroegere pleingenoten opvat als een spelletje.
we hebben, denk ik, allemaal de leeftijd bereikt dat we het kampioenschap van 2010/11 zien als iets voorbijgaands, iets dat in 2011/12 er al weer anders uitziet.
wie weet.... Fc Twente opnieuw! Grin
 
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #70 Gepost op: 17-05-2011, 23:26:30 »

ik denk dat ado volgend jaar landskampioen wordt piet
jochem
Gelogd
Leo V
Gast
« Antwoord #71 Gepost op: 18-05-2011, 20:55:24 »

Welllicht dat Scheveningen uiteindelijk in de eredivisie komt! Grin
Net zoals destijds Holland Sport. Roll Eyes
Gelogd
peter.rog
Gast
« Antwoord #72 Gepost op: 18-05-2011, 23:23:47 »

als ik van me moeder nog eens een keer naar die kapper op het van St.Aldegondeplein moet,
dan weet ik het wel...............
dan sluip ik op me kousevoeten, via de Kenaustraat, zorg dat niemand me ziet en ga zeker geen Ajax! roepen! Grin
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #73 Gepost op: 18-05-2011, 23:35:35 »

goed zo piet maar jij kwam tochaltijd bij kapper de haas in de burg v werf straat of op de hoek van de nieuwe laantjes .
vrolijke leo waar heb jij al die tijd gezeten hoe is het ermee goed hoop ik is duindorp plat gegooid en ben je verhuist naar de schilderswijk of loop je onder de grond door
gr jochem
Gelogd
Leo V
Gast
« Antwoord #74 Gepost op: 19-05-2011, 08:33:58 »

Ha die jochem met mij gaat alles zn gangetje. Woont nog steeds in Duindorp Cry.
Zit niet zo vaak meer achter de computer. Werk momenteel in Utrecht dus ben vaak onderweg. En met jou ook alles goed?

 
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!