Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 12:22:05
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 5 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 656878 keer)
jochem
Gast
« Gepost op: 06-02-2011, 14:41:24 »

ziet er lekker uit kan helaas ook niet volgende keer kom ik is een kkeer even kijken lijkt me wel gezellig
gr jochem
« Laatste verandering: 09-03-2012, 18:47:22 door Hans » Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06-02-2011, 17:21:41 »

Beste Jochem,

Regelmatig zijn we vrijdags 's-avonds in het ZMH. Maar het kan ook wel eens zo zijn dat we er niet zijn door bijvoorbeeld werk etc. Maar je kan daar forum leden vinden van bijna elke topic.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 07-02-2011, 22:18:06 »

Nou pleiners jullie reacties  zijn ook erg enthousiast. Krijgen we weer eens een keer de gelegenheid om elkaar te ontmoeten ook die van andere topics. Had wel meer verwacht van ons echte Scheveningers
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 09-02-2011, 20:59:26 »

hoi pleiners
je heb wel een beetje gelijk nel het zouw best is een keertje een vrijdag avondje in het zeemanshuis afgesproken kunnen worden maar dan van de zomer
als de tocht naar het pannekoeken huis niet doorgaat
wat scheveningen betreft nel dat is vergald het is niet mooier geworden
ga ook een brief schrijven naar de gemeente met het verzoek om ons plein op de monumentenlijst te zetten denk alleen dat het niet lukt
gr jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 12-02-2011, 13:52:08 »

hoi allemaal ben bij de gemeente geweest ook op het plein komt hoogbouw iets van 200m zegt marnix maar het kan ook hoger geintje
voor de rest is het weerstil denk dat we ismoeten gaan wachten tot er is een keer iemand anders reageerd
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 12-02-2011, 16:40:09 »

het is toch grut wat op de forums zit met ons vergeleken


Sorry,  ik vind dit niet reclame makend. Zo sluit je in ieder geval al een deur voor iemand die voor het eerst eens op ons forum komt kijken.  Ik dacht dat we juist een zo'n breed mogelijk terrein  voor een ieder willen bereiken en onze memorie aan hen doorgeven via dit forum.
« Laatste verandering: 12-02-2011, 16:44:18 door witkwast » Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 13-02-2011, 16:18:17 »

Oké Nel  Kiss Kiss

Ik haal het zout weg En jij komt eens lekker over waaien naar ons jongelui hoe gezellig we het hebben met één van onze bijeenkomsten waar dan ook in  .......  Scheveningen Natuurlijk 

We hebben afgelopen vrijdag een hoop nieuwe leden mogen begroeten en je wil niet weten hoe gaaf ze het vonden om daar andere leden te ontmoeten die ze achteraf al jaren niet gezien of gesproken hadden en van elkaar niet wisten dat ze op :

Alles over Scheveningen zitten


Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 13-02-2011, 17:21:05 »

hebben wij dan een Sorbet dag.

Ik weet niet of ik het ijs zolang kan bewaren hoor Nel.  Dan moet ik bij Den Dulk een paar staven ijs halen. En San Remo is ook weg uit de Keizerstraat en bij die nieuwe ben ik nog niet geweest.  Knip oog Cheesy
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 15-02-2011, 02:22:09 »

de sorbet van de nieuwe san remo schijnt niet zo goed te smaken wet ook niet of het nog zelf gemaakt wordt adrieano was altijd in de weer met ijsmaken en zijn vrouw en dochter in de winkel anders moet je toch naar de torenstraat florencia of een paar flessen siroop naar den dulk brengen heb je waterijs met een smaakje
gr jochem
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #9 Gepost op: 15-02-2011, 07:17:42 »

Hai Pleiners,

San Remo is niet meer wat het geweest is en schreeuwend duur. Mijn advies de ijssalon in de Theresiastraat.

Groet,

Joop
Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 15-02-2011, 08:32:02 »

kurhausplein
Gelogd
C. Bal
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 15-02-2011, 11:28:50 »

Goedemorgen Leden.het is vroeg, mistig, koud  en mijn man is jarig. dus....de dag begint goed. Jullie willen  goed te ijs komen om een goede ijssalon aan te prijzen, goed toch! Eerst even de rest van de Winter door en dan maken wij plannen. Fijne Maandag. groet Nel.
Hallo Nel, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jou man. Maak er een fijne dag van met de familie daar in Friesland.  Grin Grin
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 15-02-2011, 13:32:35 »

Goedemiddag allen.
C. Bal. Dank U wel voor de felicitatie. wij hebben het rustig vandaag, het is Zaterdag in den Haag gevierd bij onze zoon en schoondochter er waren 30 personen. familie hebben wij niet in Friesland alles zit in het Westen en Duitsland en is den Haag mooi centraal voor een ieder die op bezoek wil komen.Wij hebben alle familie, vrienden en kennissen weer eens ontmoet . Die afsluitdijk is voor vele een heet hangijzer om naar ons toe te komen dus gaan die 2 oudjes naar het westen., en wij begrijpen het niet want in nog geen kwartier ben je er overheen, en er is soms meer te zien dan alleen water.lieve Groet van Koos en Nel.
Gelogd
jenny
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 15-02-2011, 15:34:15 »

Hallo Nel,

Van harte gefeliciteerd met je man, en  nog vele jaren.
Bij de Overduinen alles goed, erg druk maar alles weer gezond!
Als we het over lekker ijs hebben staat Florencia bij mij bovenaan!
Rij er soms speciaal even voor om als ik uit de stad kom.
Ook de ijstaarten zijn ellendig lekker!

Groeten,

Jenny
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 15-02-2011, 17:48:14 »

hoi nel gefeliciteerd en een fijne dag
gr jochem
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 4 5 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!