|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #661 Gepost op: 17-02-2013, 13:24:58 » |
|
hoi allemaal allereerst nel gefeliciteerd een beetje laat maar liever laat dan nooit zo tezien krijgt onze pk gelijk het is mooi weer lekker zonnig en de weer berichten zijn ook niet slecht dus laat het voorjaar maar komen ze zullen over een paar weken de standtenten wel opbouwen en hopen oop eenlange zomer groetjes jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #665 Gepost op: 17-02-2013, 21:08:56 » |
|
ze hebben het proberen te innen peet maar het adres van neptunus was moeilijk te vinden gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #667 Gepost op: 06-03-2013, 01:32:36 » |
|
hoi allemaal gefeliciteerd nel nog vele jaren en een een goeie gezondheid het is inderdaad stil hier de winterslaap duurt lang al was het vandaag wel lente van mij mag het zo door gaan van jullie ook denk ik peet wie rijdt er terug ofnemen we gewoon een hoteletje in harlingen als het zo ver is lijkt me beter anders staan we opde kop in de sloot de strandtenten staan al aardig denk dat er eind van de week een heleboel open zijn dan krijgen we weer regen gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #669 Gepost op: 15-03-2013, 11:43:30 » |
|
hoi allemaal de strandtenten staan en het sneeuwt hier dat is wat anders als een witte kerst het schijnt dat het wat warmer gaat worden en wat meert gaat regenen dat is ook fijn van de regen in de drup heb het wel gehad met de winter net als de rest van nederland denk ik moet eigenlijk de stad in maar maandag weer een dag ze bekijken het maar blijf wel dicht bij huis bertje vindt het ook best dielegt lekker op de bank effe een broodje hale in de keizerstraat en dan zien we wel wat de dag brengt gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #670 Gepost op: 17-03-2013, 12:34:40 » |
|
hoi boys and girls net wat je zegt nel we krijgn een nieuwe ijstijd denk ik nu hoor je niet dat het te koud is ga me beest effe uitlaten en een bakkie doen aan de haven zonnetje komt er af en toe een beetje door als het maar droog blijft dat is het voornaamste gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper

Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
 |
« Antwoord #672 Gepost op: 18-03-2013, 15:57:49 » |
|
Nel, je hoef niet gelijk boos te worden. Ik vertel ook maar wat alle zogenaamde geleerden vertellen. Het was hier ook blauw maar het nu ook weer grauw en grijs en er valt vocht uit de lucht. Fijne dag nog.
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #673 Gepost op: 19-03-2013, 14:02:09 » |
|
goeie dag allemaal een beetje volksweerkunde me opa zei als de overgang van de winter naar de lente slecht is dan hou je dat weer een 3\4weken dus als dat klopt dan krijgen we nog een beetje kouw en geen opwarming van de aarde dat is alleen verzonnen door een stelletje geldwolven denk ik de groetjes allemaal jochem
|
|
|
|
|
|
|
|