Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 23:55:07
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659465 keer)
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #615 Gepost op: 16-01-2013, 16:00:52 »

En wat winterse beelden van de tuin.


* Witkwast_283.JPG (140.5 KB, 640x480 - bekeken 713 keer.)
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #616 Gepost op: 16-01-2013, 16:01:22 »

3


* Witkwast_285.JPG (113.46 KB, 640x480 - bekeken 670 keer.)
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #617 Gepost op: 16-01-2013, 16:01:59 »

4


* Witkwast_284.JPG (117.9 KB, 640x480 - bekeken 683 keer.)
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #618 Gepost op: 16-01-2013, 20:19:31 »

hoi allemaal
voor deze week nog winterweer misschien blijft het wel aanhouden you never now goed weer voor de plaatwerkers  veel autoschade dus kenne die jongens ook wat verdienen als het goed blijft vriezen mogen de stratmakers alle herstellen als het voorjaar wordt hebben die ook wat te doen dus ieder nadeel heeft een voordeel wie zei dat ook alweer
hebben julle al geschaatst? is er al een elfsteden koorst in het noorden nel of valt het nog mee ik heb er van het jaar niet voor getraint dus ik doe maar niet mee als die komt misschien pk of witkwasst en joop niet te vergeten genoeg slap getaai vandaag de groetjes
jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #619 Gepost op: 16-01-2013, 21:15:30 »

you never now goed weer voor de plaatwerkers  veel autoschade dus kenne die jongens ook wat verdienen

Zou daarom de HTM het materiaal binnenhouden. Hebben die een deal met de garages gemaakt zij niet rijden dan moeten er veel automobilisten de weg met de kans op S....... ! Eergistern reden de trams om 14:30 u. al niet meer. Dat was vroeger wel anders.  Roll Eyes Huh Shocked
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #620 Gepost op: 17-01-2013, 12:26:24 »

hoi allemaal
in verbnd met het opwarmen van de aarde heeft de htm bezuinigt op de pekelwagens op het spoor in ieder andere plaats is het schoon behalve als je denhaag binnenrijdt je blijft lachen hier maar wat wil je als je een halve leip als norder als wethouder heb net wat je zegt nel in andere landen blijft het gewoon rijden ik lees dat je niet kan schaatsen geef toch niet langs de kant is het vaak gezelliger met een koek en een zoopie dan in de wedstrijd maar hij moet er eerst maar komen dan hebben we nog wel een paar weken vorst nodig denk ik als die komt kijk ik wel op de televisie op de bank met een bitterbal en een colatje
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #621 Gepost op: 17-01-2013, 15:44:07 »

Nel en Jochem,

Ik heb gisteren ook al gereageerd op cafe a/d haven.  Dat de trams en bussen niet op tijd rijden in deze omstandigheden kan ik begrijpen, maar dat de openbare dienstverlening 's-middags om 14:30 u. uit dienst wordt genomen vind ik absurd.  Het is verd.... een openbare ( burgelijke ) dienstverlening die moet tot het laatste toe in bedrijf blijven juist om gestrande burgers thuis te brengen. En Nel net wat je zegt vroeger reed alles gewoon op you tube staat een filmpje uit vervlogen tijden en al het openbaar vervoer rijdt.  Dat onze regio voor het eerst sinds jaren te kampen heeft de met meeste sneeuw overlast en dat hier nog veel sneeuw ligt mag geen excuus zijn.  We hebben het nieuwste en modernste materiaal van de wereld en als er een wolk v/d zon komt hebben we uitval.  Nu weet ik wel waar de kluw zit, vroeger moest de trambestuurder met een stoot ijzer de wissel omgooien en als dat niet ging schraapte hij langs de wissel.  Tegenwoordig gaat alles op wagen nummer en route board computer gestuurt zodat de berijder niet van de route af kan wijken.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #622 Gepost op: 17-01-2013, 15:48:14 »

de htm bezuinigt op de pekelwagens

Vorig jaar heeft men museum materiaal ingezet. De HTM heeft geen shovels om op de eerst rijdende trams te monteren. 
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #623 Gepost op: 17-01-2013, 18:41:56 »

staat ook op tv west teletekst  dat het tram netwerk verslonst is ze hebben veel te veel nodig voor die prestige projecten zoals een kabelbaan hoogbouw op het norfolk terrein en eurojust dus waar geef jeje geld aan uit gewoon blijven lachen om die gekken loopt vanzelf helemaal vast
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #624 Gepost op: 17-01-2013, 19:37:16 »

staat ook op tv west teletekst  dat het tram netwerk verslonst is ze hebben veel te veel nodig voor die prestige projecten zoals een kabelbaan hoogbouw op het norfolk terrein en eurojust dus waar geef jeje geld aan uit gewoon blijven lachen om die gekken loopt vanzelf helemaal vast
gr jochem

Ik denk niet dat het vast loopt men komt dadelijk gewoon weer geld aftroggelen bij de burger. En dat gelach gaan wij betalen. Weer duurder het openbaar vervoer dat zich niet waar kan maken.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #625 Gepost op: 18-01-2013, 12:10:29 »

je ziet al dingen die vast lopen aat geval vestia die wil de huren wel omhoog gooien maar mag het niet en als je het openbaar vervoer neemt met die chipkaart is het al veel duurder gewordenzo krijg je de mensen nooit uit de auto en heb je geen auto pak jede fiets of scooter neem het geval huisvuil  ophalen vroeger deed de gemeenten het was het gewoon gem. reiniging hoeveel heb je er nu niet je kan wel blijven halen bij de burger die heb het ook niet meer
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #626 Gepost op: 18-01-2013, 15:52:43 »

neem het geval huisvuil  ophalen vroeger deed de gemeenten het

Ja Jochem 2 X in de week,  veegwagens er achteraan en  puttenzuigers. En nu veel vuil op straat ( wat ook a/d burger ligt ) putten verstopt en noem maar.  Al die privatisering is er niet beter op geworden. Het openbaar vervoer rijdt nog steeds niet volgens de dienst regeling ZE hebben totaal de efficienty niet om het op te lossen. Moet wel zeggen ondanks al die sneeuw hier in de straatjes dat de reiniging wel heeft gereden. En de HTM kan nog niet eens op de doorgaande wegen zijn weg vinden. D'r moet echt een bezem door het bestuur v/d HTM zonder BONUS want dat verdienen ze echt niet na deze wan prestatie.   
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #627 Gepost op: 18-01-2013, 15:58:15 »

Jochem verhoudings gewijs met losse kaartjes is het wel voordeliger.  Maar owee als je problemen hebt met opwaarderen. M'n vrouw d'r pas is goed maar ze de ov chip niet opwaarderen.  Je moet dan een nieuwe pas aanvragen kost weer extra geld dus we doen het wel met mijn pas. Te Gek om los telopen.     
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #628 Gepost op: 18-01-2013, 16:22:03 »

Aat zou jij weer trerug willen naar de strippenkaart.??
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #629 Gepost op: 18-01-2013, 16:37:17 »

Aat zou jij weer trerug willen naar de strippenkaart.??

Nou nee niet direct,  maar in de huidige wereld van technologie moet er toch een simpel systeem zijn. dan wat er nu gebruikt wordt. In de winkel kan je ook betalen met je pinpas.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!