Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26-04-2024, 12:18:23
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659913 keer)
kootje
Gast
« Antwoord #510 Gepost op: 04-09-2012, 19:19:08 »

Goedenavond  allemaal.
Als ik het zo lees is er nood weer geweest, wij hebben er geen last van gehad.Wij zijn Donderdag vertrokken richting Duitsland en hadden prachtig weer, Zondag was het echt warm en steeds de schaduw in de tuin opgezocht en toch verbrand in gezicht, hals en armen, Vanochtend om half 9 vertrokken uit Setterich en dan richting Rotterdam/ den Haag zuid/ naar Monster naar mijn zus . Daar koffie gedronken, gesnoept, gegeten..... Heerlijke Haring!  en tot slot een Cadeau een doos met Westlandse  druiven. om half  6 waren wij weer in Harlingen.. de auto uit gepakt,  alles staat in de gang morgen nog een dag. wij hebben een heerlijk lang weekend gehad met het Wijnfeest in Saarburg, het was prachtig en het nodige gedronken, nee hoor! wel met ons 8ten  thuis een paar flessen wijn opengetrokken/ en.... bij Brusch de wijnboer wijn gekocht, dus kom je op visite  is er een wijntje uit de Moezel, Haha! Nu ga ik koffie maken. lieve groet Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #511 Gepost op: 05-09-2012, 14:13:19 »

ha die pleiners
hoe is het er mee met nel is alles goed geen noodweer meegemaakt naar die heimat geweest en in monster gewweesst en nu thuis in friesland aan de wijn
ben er op het ogenblik best jaloers op gisteren een neusbloeding gehad was of je een kraantje open draaide liep er zo uit in het ziekenhuis hadden ze er tampons ingedaan vanmorgen kwam het er gewoon doorheen weer naar het ziekenhuis en dicht laten branden mag geen wijn of andere alcoholische versnaperingen mag niet te koud of warm eten moet een paar dagen rustig aan doen en het is mooi weer ben ik leker mee gaat vanzelf wel over en hoop dat het weer tot de kerst toe zo blijft groetjes
jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #512 Gepost op: 05-09-2012, 15:56:43 »

Jochem!
Hou het goed in de gaten, en volg de regels op want je weet niet hoe het gaat verlopen. Neem een boek, kijk TV, heb je Arte (Duits) zender?  daar heb je  elke avond  om ongeveer half 8 prachtige natuurfilms dat heet ...Die Alpen von Oben prachtige! Maar, ieder zijn smaak. beterschap!! liefs Nel.
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #513 Gepost op: 06-09-2012, 11:27:04 »

Hai Jochem,

Let even goed op jezelf, en houd je maar aan de regels.

Groet en het beste,

Joop
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #514 Gepost op: 06-09-2012, 13:35:53 »

hoi allemaal
bedankt voor de tips joop en nel ik houw me gewoon aan de regels ga niet volop in de zon en niet te veel inspanning heb vannacht goed geslapen die tampons waren eruit dat scheelt enorm heb je lucht dus een paar dagen rust en dan moet het dicht wezen
groet jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #515 Gepost op: 12-09-2012, 18:51:15 »

Goedenavond allemaal.
Jochem, Hoe gaat het er mee? wat opgeknapt? en waar zijn alle anderen? allemaal aan het stemmen? En onder de indruk hoe het nieuwe kabinet wordt, reken maar van alles niks. Hier uit Harlingen weinig te melden maar ik laat mij even horen. Hallòòòòòòò`! groet van Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #516 Gepost op: 12-09-2012, 19:37:47 »

hoi pleiners
 ben weer in orde nel doe alles alweer  en heb gelukkig geen problemen meer
 wat het stemmmen betreftheb je helemaal gelijk ze kosten allemaal geld en veel ook dus het maakt geen reet uit op je stemt dus ik heb me de moeite maar bespaart maar de leukste coallitie lijkt me pvda en pvv hebben samson en geertje blijven de belgen helmaal lachen dat is een kinderprogama en die stomme hollanders hebben het in de kamer zitten
gr jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #517 Gepost op: 12-09-2012, 20:44:01 »

Jochem ik lach ook!     nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #518 Gepost op: 24-09-2012, 21:18:35 »

Hallo beste Pleiners

Daar zijn we weer even. De eerste najaarsstorm is aan de gang en de takken vliegen om je oren.
Het is hier erg stil maar en is ook niet veel te melden.
Scheveningen morgenavond voor de KNVB beker tegen FC Oss.
Wie weet gaan we nog stunten.
Ik wens alle Pleiners een fijne avond!

PK
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #519 Gepost op: 24-09-2012, 21:27:36 »

Ja het is rustig en niet rustig.

Het ene moment dan waaien de takken en baderen je om de oren en het andere moment is het weer rustig. Het zomer reces duurt dit jaar wat langer maar dat komt door het vreemde zomer weer. Maar de Herfst laat zich al goed gelden.
 
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #520 Gepost op: 25-09-2012, 19:29:38 »

hoi pleiners
hoe is het ermee het was vandaag rustig nog wel wat  wind maar vergeleken met gister het was nog redelijk zonnig nederland doet zijn naam eer aan land van wind wolken en water genoeg over het weer
denk dat pk op houtrust is waar de rest van de pleinersuithangen is een raadsel ik achter de computer en straks op het strand het hondje uitlaten effe de haven langs en dan hebben we het gehad voor vandaag de groetjes
jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #521 Gepost op: 25-09-2012, 22:20:08 »

Hallo Allemaal.  Peter  Ik heb altijd wel wat te vertellen .
Hier ben ik ook weer even, druk gehad met onze werknemers Haha! grapje! Een klein beetje waar maar het mag geen naam hebben. een klein verhaaltje, mijn man gaat elke dag naar het dorp(geen stad )daar is Harlingen te klein voor en mijn man kletst met de duivel en zijn ouwe moer, heeft altijd wel wat te vertellen en zo kwam hij bij een gepensioneerde  tuinman terecht even kletsen en hij had het voor elkaar, de tuinman heeft onze tuin winter klaar gemaakt, half Oktober zet hij de bollen, en dan mag hij in het Voorjaar teug komen. het was echt een boes boes. een tuin is leuk maar het onderhouden minder leuk en de knietjes willen niet zo als ik wil, dus dat is onze werknemer (ik moet er nog om lachen) zelf altijd werknemer geweest en nu is het andersom. Dan is Koos weer op pad en komt terug met de boodschap.... Volgende week komt de glazenwasser! He! Ja, hoef ik de ladder niet meer op, en jij de trap niet meer op.Dus je ziet mensen ouder worden heeft ook zijn leuke kanten, nu nog een werkster zou je zeggen maar daar begin ik niet aan zolang ik het allemaal nog zelf kan. Volgende week even naar Leidschendam  koffie drinken en `middags naar het  Haagje Achterkleindochter alweer 3 jaar.Nog voor de winter even Groningen en dan gaan wij in winterslaap. Voorlopig ben ik uit gekletst. allemaal een groet van nel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #522 Gepost op: 26-09-2012, 21:04:53 »

Beste Nel,  al met al heb je het best nog wel druk blijf maar lekker in beweging.  Knip oog

Aan diegene die hier nog in de buurt v/h plein wonen wil ik vragen of zij ook zo'n last hebben van HONDEPOEP op de stoep soms gewoon v/d deur en niet van die kleine keutels nee echt grote vieze drollen dus niet van een  klein hondje. 
Als de honden bezitters dit lezen en hier in de buurt hun hond uitlaten,  op de van Boetzerlerlaan kan de hond vrijuit zijn behoefte doen.  Jammer als het regent maar daar had u aan moeten denken voor u een hond aanschafte ! Boos Boos

Witkwast
« Laatste verandering: 26-09-2012, 21:06:44 door witkwast » Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #523 Gepost op: 26-09-2012, 21:30:17 »

Hallo Allemaal.
Beste Aad. Moeten ze de poep niet opruimen? bij ons staat bij het bruggetje  een groene poep bak daarbij rode poep zakjes en moeten de dames/heren de drol warm oppakken en in de groene bak deponeren. Maar soms...... als je zit te eten en je kijkt toevallig naar buiten zie je zo een heerlijke warme drol oppakken ,zakje dicht geknoopt en in de bak geworpen ,ondertussen ga je wel over je nek. Ik heb al een ingezonden stukje geplaatst in de Harlinger Courant dat de ze de Nolensstraat kunnen omdopen in Hondenstrontstraat, want er zijn baasjes bij die kijken eens om zich heen en lopen door met een rood leeg zakje aan de riem  dus  een beetje aso gedrag. dat hebben wij in de tuin met de katten afschuwelijk! wij hebben 20 jaar 2 katten gehad die kwamen echt niet buiten. de stoepen zijn hier wel schoon maar het gras!!!!!!! en dat geeft niks maar er spelen kinderen en dat is smerig als zo een kind thuis komt vol stront Bah!
Aad wij leven met je mee. Liefs Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #524 Gepost op: 27-09-2012, 18:03:57 »

ach ja de niet hondebezitters doen natuurlijk alles volgens de wet parkeren hun auto nooit dubbel rijen nooit eenrichting verkeer in zette hun fiets altijd keurig langs de kant alltijd hun huisvuil na 10 uur buitten zette we kenne allemaal wat verzinnen om te zeiken een hond is wel het enigste huisdier waar belasting voor betaald wordt we hebben hier een zooi katten in de buurt zitten als die krengen krols worden slaap je niet je tuin wordt verkracht en dat mag want het is een kat een paar stallen in de buurt en de straten liggen vol met paardestront en een hondebeziter is een zware misdadiger levenlang voordie gasten of toch even misschien naar andere dingen kijken
gr jochem
Gelogd
Pagina's: 1 ... 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!