Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 16:12:33
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 656889 keer)
kootje
Gast
« Antwoord #495 Gepost op: 10-08-2012, 23:06:23 »

Dank je Aad. We zullen ons wel vermaken, mijn mijn man zegt , wij hebben 1 x in ons leven druiven feest mee gemaakt in het Westland, dan doen wij het ook 1 x  in Duitsland. je hoort wel hoe het verlopen is als ik nog kan schrijven haha! Peter plat gedrukt? ik lees hoeveel mensen er zijn, wat een drukte!! Fijn Weekend allemaal.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #496 Gepost op: 20-08-2012, 21:17:58 »

Boe Grin

PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #497 Gepost op: 20-08-2012, 22:23:06 »

 Stil he! komt door de warmte.Nel
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #498 Gepost op: 21-08-2012, 18:43:48 »

Hallo allemaal.
Zo ik zal hier even nieuw leven inblazen. Het is lekker aan het afkoelen, alle ramen en deuren, boven en beneden staan wagenwijd open, Niet vergeten dicht te doen want dat gebeurt hier nog wel eens. kom je `s morgens op heeft de hele nacht de fiets buiten gestaan en de garagedeur niet op slot, mijn man zegt wel eens .... vandaag of morgen halen ze ons weg, en dan zeg ik... wie moet ons nu nog hebben! Zo de achterkleinkinderen bezocht, ons plicht gedaan, nu nog naar die Heimat en dan gaan deze 2 mensen voorlopig niet meer op stap. Verleden week met het treintje naar Sneek geweest, dan moet je nog een eind lopen naar het Centrum , en toen wij terug gingen had ik geen beentjes meer ,zooooo moe! het was een leuk dagje. Er zijn volgende week Haven dagen in Harlingen muziek tot half 4 in de ochtend, die zijn gestoord! Gelukkig zitten wij er een eind van af. Fijne avond! Liefs Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #499 Gepost op: 21-08-2012, 23:10:24 »

Hallo Nel.

Ja weinig te beleven hier bij het St Aldegondeplein.
Hitte is hier nu gelukkig ook weg want dat was echt niet prettig al heb ik er geen last van gehad met de airco in de slaapkamer. Alleen om nu de hele dag in de slaapkamer te zitten daar heb ik weinig trek in al was dat twintig jaar geleden wel anders Grin. Ach hitte hoort bij de zomer alleen jammer als je dan moet werken maar als je rustig aan doet overleef je dat ook wel. Nu de hitte voorbijj is hoop ik wel op wat meer reacties hier van de Pleiners want lezen doen ze wel maar reageren ho maar!!
A.s. zaterdag Scheveningen - Spakenburg komt dat zien beste Scheveningers!!

PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #500 Gepost op: 22-08-2012, 08:28:22 »

Goedemorgen allen!!!!!

Ik ben vroeg op want het is zòòòòo heerlijk koel! Dus peter doe die Airco nu maar uit.Ik mis Jochem,waar is Jochem? Ziek? op vakantie? Jochem ik mis je!
Liefs nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #501 Gepost op: 22-08-2012, 21:13:53 »

hoi pleiners
hier ben ik weer heb een paar dagen genoten op de scheveningse costa del sol was effe leker een beetje zwemmen beetje in de zon bakke niet te lang want dan ben je zo rood als een kreeft
nu is het weer koel nel net wat je zegt slaap je ook weer leker het is hier ook een fris windje net met bertje boven aan de zeekant gezeten heb je nog een stukkie duin achter het uiterjoon was best leker bertje groeit stevig door hij is nu ongeveer 35 kilo en is 8 maanden  en hij groeit tot 2 jaar ben bang dat het een pony wordt moet ik een stal gaan zoeke de groetjes allemaal
jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #502 Gepost op: 22-08-2012, 21:29:11 »

Goh! ben blij dat je er bent Haha! Lekker dat duintje, ik weet het , ik was eens bij mijn Tante in het Uiterjoon en zijn toen naar de bovenste verdieping geweest daar had je een pracht uitzicht. Die Bertje, wat geef je dat beest te eten? misschien wordt het een ezeltje kan je op het strand wat verdienen met ezeltje rijden. Maar wij met z`n Drieën zijn weer paraat. Lieve groet nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #503 Gepost op: 26-08-2012, 17:01:25 »

Hallo beste Pleiners, het weekend zit er weer bijna op.
Tropische regenbuien hebben we gehad en af en toe dacht ik dat ik in het Brazilaans regenwoud mijn hond aan het uitlaten was. Wat een water!! Geen exotische vogels hier wel twee Kaapse eenden. Een met drie kuikens en de ander met 15 kuikens (geen typefout!!).
Scheveningen gisteren helaas weer verloren en niet eens slecht gespeeld. Ja dat is ook voetbal. Komt allemaal goed.

Groeten
PK
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #504 Gepost op: 29-08-2012, 15:00:00 »

Hai Peter,

Komt sneller goed dan je denkt, knappe overwinning Van Scheveningen.

Groet,

Joop
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #505 Gepost op: 30-08-2012, 22:30:52 »

ik was eens bij mijn Tante in het Uiterjoon en zijn toen naar de bovenste verdieping geweest daar had je een pracht uitzicht.

 Op 09-10-2012 treden wij  Shantykoor Scheveningen op in het Uiterjoon.  Afgelopen zondag stonden wij op de Boulevard En hebben daar met succes een drietal optredens verzorgt.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #506 Gepost op: 30-08-2012, 22:35:13 »

Hallo Nel

Ik begrijp dat het vanavond een beetje geregend heeft bij jou in de buurt? Althans dat staat vanavond in de Telegraaf!! Ik hoop niet dat je bent weggespoeld!! Hier in Leidschendam was het ook zeer nat!! Maar alles voor de rest onder controle!

Groeten
PK
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #507 Gepost op: 31-08-2012, 20:44:17 »

Ja het heeft zo een beetje langs de hele kuststrook  aardig huis gehouden. Een vrachtschip verloor brugdelen in de vaar geul van IJmuiden. Bij Terschelling is een sleepboot zijn sleep kwijt geraakt. De reddings diensten zijn zo'n beetje de hele nacht in touw geweest. Bij Noordwijk zijn ook de Feesttenten v/d huldigging van Andre Kuijpers weggewaaid. Maar we hebben het weer gehad. er komt wat rust in de tent. 
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #508 Gepost op: 01-09-2012, 18:29:40 »

hoi allemaal
 het is op het ogenblik mooi weer hoop dat het nog even zo blijft de dingen die witkwast meldt doet je denken aan november storm en noodweer laten we nog maar even wachten kenne we nog een garendje trekken misschien nog een tongetje als bijvangst geniet er nog van pleiners groetjes
jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #509 Gepost op: 01-09-2012, 19:09:37 »

Was vandaag in vergelijking met gisteren inderdaad prachtig weer had een buiten optreden in Schiedam en dat voel ik aan m'n gezicht. Maar ook de weer berichten zien er voor v/d week redelijk uit dus misschien kunnen we in september nog genieten van een mooie nazomer.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!