Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 00:52:11
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 656843 keer)
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #240 Gepost op: 09-11-2011, 20:30:06 »

Beste allemaal.

Ik las vandaag in het Scheveningertje dat onze oude melkboer Henk v/d  Leede is overleden.  Henk is zwaar ziek geweest en had dit niet verdient na zijn zware werk, wat hij  op het laatst niet meer kon doen.  Als ik Henk in het verzorgings tehuis zag, waar ik regelmatig kom zag ik een triest beeld van iemand die alles voor zijn clienten in de wijk deed. Ik wens Adrie dan ook veel sterkte met het verlies.

Witkwast
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #241 Gepost op: 09-11-2011, 22:21:40 »

dat is een waar woord witkwast henk was jaren een vertouwd en graag gezien gezicht in de buurt iedereen kon henk en andersom ook
sterkte voor zijn familie
jochem
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #242 Gepost op: 10-11-2011, 07:44:21 »

Hai allen,

Een melkboer die zeker alles voor zijn klanten over had. Als er iemand jarig was kreeg mijn moeder bij haar bestelling, slagroom cadeau.

Weer een stukje nostalgie weg.

Familie veel sterkte.

Groet,

Joop
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #243 Gepost op: 13-11-2011, 13:53:14 »

hallo waar is iedereen op deze zonnige zondagmiddag het is weer verdomd stil hier allemaal in de winterslaap
ben gisteren even op de scooter  het nieuwe gedeelte van de boullevard over gereden je mag er eigenlijk alleen maar wandelen maar rijden gaat makkelijker aan de zeekant waren ze bezig met een bunker te verplaatsen ze zullen er nog wel een paar tegen komen denk ik
voor de rest niet veel te melden dus de groetjes
jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #244 Gepost op: 13-11-2011, 18:45:17 »

Hallo beste Pleiners.
Het was een kille zondag hier in Leidschendam, de winter komt eraan.
Ik wens Sinter Klaas veel succes 's-nachts op de daken met zijn paard.
Hij heeft trouwens een nieuw paard want die oude is met pensioen.
Scheveningen heeft gisteren gewonnen en is de nieuwe koploper van de Hoofdklasse.
De overwinning werd gade geslagen door diverse Pleiners: Joop de Lange, Bert Oosterbaan, Arie van Berkel, Arjan de Jager en nog vele anderen.
Voor de rest niets te melden en aan de Pleiners een tip niet dubbel of op de hoek te parkeren want de politie gaat bonnen schrijven. Hier voor Leidschenhage is plek zat om je auto te parkeren.
Tram 2 of 6, bus 23 en je bent zo weer thuis.

Groeten
PK
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #245 Gepost op: 15-11-2011, 07:29:12 »

Hai Jochem,

Kijk even in je p.b.

Groet,

Joop
Gelogd
gerrit k
Gast
« Antwoord #246 Gepost op: 25-11-2011, 15:07:35 »

Goedemiddag geachte Pleiners;

Hier weer eens een berichtje van mij;
Ik zie dat de animo op dit forum een beetje is wegge-ebt,er is al een dag of 10 geen nieuw bericht geplaatst.
Ik heb te vermelden dat de eerste boetes in de buurt al gegeven zij voor het fout parkeren,PK heeft dus een "gouwe pik"  met zijn woning in Leidschendam,de nieuwe Oranjeschool draait al weer op volle toeren en ik hoorde dat er in januari waarschijnlijk een open dag komt,misschien is dit weer een gelegenheid om net zo als voor de sloop van de oude school,de [oud] pleiners weer te ontmoeten,Het was toen erg gezellig,het was toen alleen jammer dat het bier snel op was.Morgen zie ik trouwens net zo als PK,een heleboel SA prominenten op Houtrust,ik ga eerst een uurtje trainen met de veteranen en daarna natuurlijk een biertje drinken.Hier wordt  het lied van "Rubberen Robbie","Zorg dat je er bij ben ,in de kantine"geheel tot de werkelijkheid gemaakt.PK heeft alleen een nadeel dat hij met de auto terug naar Leidschendam moet,heeft hij dus wel een"gouwe pik"?
Zo zie je dat elk voordeel ook een nadeel heeft en heeft die racist uit 020 of barcelona toch 1 keer in zijn leven gelijk!
Groetjes en misschien tot morgen; Gerrit
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #247 Gepost op: 04-12-2011, 15:53:47 »

ik geloof dat mijn broer gelijk kijgt de laatste volhouders taaien ook af pk en nel uit het hoge noorden hebben ook de moed pogegeven het was gezellig jammer maar helaas heb ook niet veel te melden jongens en meisjes behalve dat het aardig waait en morgen sinterklaaas is dan moet de sint met die wind over het dak ik weet niet of iedereen lief is geweest ik weet wel wie zoet is krijg lekkers en stout is de roe dus sommige pleiner kan ik niet feliciteren
gr jochem
Gelogd
jan oosterbaan
Gast
« Antwoord #248 Gepost op: 05-12-2011, 02:15:28 »

Gastenweinig te melden vanaf een stormachtige oceaan zie jullie de 23 december wel

Allemaal de groeten jan oosterbaan
Gelogd
joop de lange
Opper-stuurman
****
Berichten: 103


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #249 Gepost op: 05-12-2011, 09:31:07 »

Hai Jan,

Leuk dat je erbij kan zijn.

Groet,

Joop
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #250 Gepost op: 05-12-2011, 20:37:02 »

Hallo beste Pleiners, ter land, ter zee of in de lucht of waar dan ook.
Jan O dus op de oceaan. Moet er even niet aan denken met al die wind!
Het is rustig op deze Sinterklaasavond in Leidschendam en ik weet niet of de Goed Heiligman mijn adres weet te vinden vanavond. Nou maakt mij dat eerlijk gezegd niet veel uit. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op de goed bedoelde rotzooi die ik toch niet gebruik. Chocolade hou ik zo wie zo niet van en op de pepernoten breek je je kronen als je niet uitkijkt.
Is hier inderdaad wel erg stil de laatste tijd. Ik hoop niet dat Nel en Jochem ook nog eens hun bijdragen stoppen want dan gebeurt er dus niets meer hier.
Ik hoop wel veel van de Pleiners te treffen op 23 december a.s. in de Switch!!
Maken we een gezellige avond van!!

Groeten
PK
Gelogd
jenny
Gast
« Antwoord #251 Gepost op: 05-12-2011, 22:42:08 »

Hallo pleiners,

Wij zijn er ook de 23e.
Vanavond Sinterklaas gevierd bij Dirk, weer niet gelukt om mee terug met de Sint naar Spanje te gaan!
Was erg gezellig, echt weer een feest van de fam Bal.
Dus een hoop geschreeuw, hoop onzin, onzinnige kadootjes (we doen tegenwoordig het dobbelspel!)en nog veel meer gelach en gebrul, dus complete chaos!
Zelfs Oma Bal doet nog steeds volop mee!

En nu op naar de 23e!

Groetjes,
Jenny
 Grin Grin
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #252 Gepost op: 18-12-2011, 18:44:24 »

Alle Pleiners fijne feestdagen en een voorspoedig 2012 gewenst.

Groeten
PK
Gelogd
bert .o
Gast
« Antwoord #253 Gepost op: 19-12-2011, 09:12:13 »

HALLO PLEINERS EN EX PLEINERS IEDEREEN JIJNE KERSTDAGEN.

GR BERT
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #254 Gepost op: 19-12-2011, 11:39:29 »

hoi pleiners
vanaf deze kant allemaal hetzelfde zo weer een heel nieuw jaar
gaan jullie nog naar de switch aanstaande vrijdag
gr jochem
Gelogd
Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!