Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25-04-2024, 20:50:00
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  op zoek naar
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: op zoek naar  (gelezen 4542 keer)
wilfreds44
Gast
« Gepost op: 02-10-2010, 20:31:51 »

hallo ik ben wilfred selier,wonende in Spanje,en ben op zoek naar de fam.Pronk die woonde in de Jan Kistenstraat op nr 25.
De familie had 3 kinderen
Erica (dirkje)pronk ongeveer 63 jaar oud
Flora Pronk ongeveer 60 nu,getrouwd met Peter Versteeg en hebben 2 dochters,woonde in zaandam en later in Voorburg.
Simon Pronk, nu ongeveer 50 tot 55 jaar oud.
Vader Leen Pronk,was vroeger visser en werkte later als bootsman op de Holland /Amerika lijn,helaas overleden in 1971 of 1972
Er was een Oma in prachtige klederdracht,waarvan ik de boeken zo mooi vond,en zij heette Spaans en woonde op weg naar Duindorp waar de mooie kleine huisjes(wit)staan.
Ik ben al maanden bezig via alle sociale en vriendschap sites te zoeken,maar tot nu toe geen geluk.
groet
wilfred selier,
wilfreds44@yahoo.com
« Laatste verandering: 02-10-2010, 20:33:51 door wilfreds44 » Gelogd
arnold
Opper-stuurman
****
Berichten: 106



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 03-10-2010, 11:12:29 »

Beste Wilfred,

ik heb geen informatie over de kinderen Pronk.
In mijn boek Spaans heb ik waarschijnlijk wel het echtpaar gevonden waarvan de kinderen zijn. Misschien dat iemand anders dan een aanknopingspunt heeft.

In mijn boek staat: Maria Helena Spaans, geboren op 18 november 1922, zij trouwt met Leendert Arie Pronk, geboren 26 september 1920 (overleden in 1971).
De vader van Leendert heet Simon. De kleinzoon is dus vernoemd.

Succes,

Frans.
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!