Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
16-04-2024, 20:16:11
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Vrouwtje Toet
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Vrouwtje Toet  (gelezen 5401 keer)
harry aalbers
Gast
« Gepost op: 23-10-2009, 23:32:34 »

Beste Scheveningers,

Op 23 oktober j.l. had ik een vraag over Boukje Toet, die aan het eind van de oorlog was geevacueerd van Scheveningen naar Winterswijk.
Nu heb ik informatie ontvangen van haar kleindochter dat dit haar oma was en wel:
Willemina Toet geboren, 7 april 1868, zij is op 4 januari 1893 getrouwd met Leendert v/d Plas, geboren 16 maart 1869 te Katwijk, overleden 3-12-1930.
Nu ben ik voor de kleindochter de genealogie van de familie v/d Plas aan het onderzoeken, ik blijf echter steken bij de vraag: "wie waren de ouders van Leendert geb 1869 en van willemina Toet geb. 1868"??
Misschien kan iemand mij verder helpen??

met vriendelijke groet,
harry aalbers
« Laatste verandering: 27-12-2009, 11:16:15 door harry aalbers » Gelogd
tgaeko
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 24-10-2009, 08:22:04 »

Harry,

Ik heb gezocht op de website van het gemeentearchief van Den Haag, maar kon zo snel niets vinden. De voornaam Boukje deed mij vermoeden dat het hier niet zou gaan om een geboren Scheveningse, maar iemand uit Drenthe of omgeving. Op Drenlias kwam ik haar naam echter ook niet tegen. Wel de veelvuldig de achternaam Toet.

Theo

PS zoals je weet zoeken mannen met hun neusgaten.  Grin Het is dus goed mogelijk dat ik niet goed gekeken heb op de website van de gemeente Den Haag.
Gelogd
harry aalbers
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 04-03-2010, 21:21:55 »

Piloot,
Hartelijk dan voor de aanvulling.
Ik heb gezien op genlias, dat ik nu weer verder kan!
vr. groet, harry aalbers.
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!