Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 13:00:16
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Leo van Duijn
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Leo van Duijn  (gelezen 5752 keer)
HP
Gast
« Gepost op: 06-08-2009, 20:15:42 »

Vroeger (1960) was ik met leo van Duijn bevriend. Hij woonde in de Zeezwaluwstraat. Zijn vader had een smederij aan de haven waar we vaak naar toe gingen. Ik woonde in de markensestraat. Destijds voer hij op de SCH-42, de Nelly. Ik voer op de SCH-125. Schipper Jan Bal. Ik zou graag willen weten hoe het hem vergaan is. Kan iemand mij helpen.
Hans Plugge   
Gelogd
mink
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 01-03-2010, 13:17:24 »

He Hans,

effe een vraagje ben jij de Hans Plugge die vroeger in de markense woonde en een broer van teun ?
Ik ben een broer van Nico Kuijt en ik kan me jou nog goed herineren van de SCH 153.

gr

Mink
Gelogd
HP
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 01-03-2010, 23:24:36 »

Ja goh wat leuk. Ik kan mij jou en je andere broer ook nog herinneren. Ja ik ben Hans. Ik heb met Nico op de SCH/153 gevaren. DE schipper was Job OOsterbaan.
Hoe is het met Nico.
Greot Hans...
Gelogd
mink
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 02-03-2010, 11:03:54 »

Hoi Hans ,
Ja dat klopt ik ben toen een paar reizen meegeweest, zat in mijn laatste jaar van de visserijschool en spijbelde nogal veel. Met Nico gaat het goed is natuurlijk een vutter, hij woont in Voorburg. Ik zal zeggen dat ik jou op de site tgenkwam.

gr

Mink

Trouwens volgens mijn broer heeft hij nog met je vader gevaren, het kan zijn dat dat op d SCH 61 was. Je vader was een kei in het makn van nassie, klopt dat
Gelogd
HP
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 02-03-2010, 19:27:51 »

Hoi Mink,
Ja mijn vader stond als de nassiekok te boek. Als ze ergens voor anker lagen dan zat de messroom altijd vol. Dat was erg gezellig. Ik weet niet of hij op de Sch-61 heeft gevaren.
Ik kan mij jou wel heel goed herinneren maar dat je op de Sch-153 een paar reizen hebt gemaakt weer niet. Gijs was ook een van de jongens die aan boord was. Doe Nico de groeten...
Groet Hans 
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!