Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-03-2024, 08:51:55
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Schip Veronica kan naar Scheveningen!
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: Schip Veronica kan naar Scheveningen!  (gelezen 38345 keer)
reuzekee
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: 08-07-2008, 10:28:52 »

... ik was afgelopen vrijdag in Antwerpen ...... en zag dat de Veronica weg was van zijn oude stekkie.....Huh Shocked Shocked Shocked
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 06-04-2009, 19:51:11 »

In de Haagse gemeente raad zijn volgens het Schevenings krantje weer vragen en ideeën naar boven gekomen om alsnog Veronica naar Scheveningen te halen. Aldus het krantje afgelopen week. Zou het er dan toch van komen. Enkele wethouders vinden dat het een tourische trekpleister is en bij Scheveningen past.


Witkwast
Gelogd
Haagse Harry
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 12-04-2009, 19:23:06 »

Is dat de reden dat die ene goser van de gemeenteraad ineens begon te meuken over de Mercuur.

Denken ze dat die 2 niet bij mekaar kenne legge dan, lijkent me juist een supercombinatie, de ene in het voorste gedeelte en de ander op Landhoofd C bij het op te richten Popmuseum?

Hersenspinseltje misschien maar als die gemeente ff wil schokken ipv alles in hoogbouw en cruiseterminals te pompen moet het toch uitvoerbaar zijn.

Ik stel mij bij deze beschikbaar als burgervader Grin  Cheesy Knip oog Cool
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!