Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 01:52:35
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  mededeling
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6 Omlaag Print
Auteur Topic: mededeling  (gelezen 66637 keer)
kannebrou
Volmatroos
***
Berichten: 53



Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 02-12-2013, 22:30:57 »

Ja klapte zijk op de towerbridge
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1816



Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 03-12-2013, 10:04:28 »

Sailing Holland heeft aan de NOS bevestigd dat ze mee doen aan de Volvo race,en ze geven morgen uitleg over de campagne.
Wedstrijdzeiler Roy heiner probeert nog een tweede boot aan de start te krijgen.
Gerd-Jan Poortman doet met bekking mee.

http://www.youtube.com/watch?v=dzUI0EnygSQ&app=desktop

Gepland voor  3 dec 2013  10.15 uur 


Kijk hier live naar de persconferentie van Sailing Holland die dinsdag 3 december aanstaande gehouden wordt. Tijdens de persconferentie zal belangrijk nieuws bekend worden gemaakt in verband met de Volvo Ocean Race.

Sailing Holland is een samenwerking van Bouwe Bekking, Gideon Messink en Gerdjan Poortman en heeft als doel een professioneel Nederlands team op te zetten voor deelname aan de Volvo Ocean Race 2014 - 2015.

Dan zullen ze toch een heeeeeeele dikke sponsor nodig hebben.

K
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1816



Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 03-12-2013, 11:05:37 »

Nederland doet nu ook mee in de komende editie van de Volvo Ocean race.
Brunel wordt de hoofdsponsor. De boot zal ook de naam Brunel krijgen met Bouwe Bekking als schipper.
Bouwe Bekking gaat proberen zo veel mogelijk Hollanders te selecteren als bemanning

K
« Laatste verandering: 03-12-2013, 11:08:02 door Knorhaan » Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #18 Gepost op: 03-12-2013, 21:16:28 »

Oeps,komt effe hard aan hier,m,n vriendinnetje Verkocht,was er al Half op voorbereid,maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht,ik hoop dat ze nog een 3e leven mag hebben,maar ik zal de tijd aanboord van haar Nooit vergeten,maakte haar mee op m,n 1 e reis met haar,(Scheveningen/Lowestoft),waar bij ze het goed voor haar kiezen kreeg,zowel op de heen,en op de terug reis Windkracht 8,waarbij ze haar Kranig weerde,Scheveningen zal de Zwart Witte kleuren Missen in de haven.
 Lady TOGO het ga je goed in je verdere Varend/Drijvend bestaan.
 
 Adje.



* index_togo.jpg (313.74 KB, 800x450 - bekeken 1257 keer.)
« Laatste verandering: 04-12-2013, 07:39:19 door Rinus.N » Gelogd

Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1816



Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 04-12-2013, 10:51:07 »

Nederland doet nu ook mee in de komende editie van de Volvo Ocean race.
Brunel wordt de hoofdsponsor. De boot zal ook de naam Brunel krijgen met Bouwe Bekking als schipper.
Bouwe Bekking gaat proberen zo veel mogelijk Hollanders te selecteren als bemanning

K

Is dit een antwoord op je vraag Zier ?
Of wil je ook nog weten hoe groot ze zijn

5.1.3 A Boats 7 Race Sails and her X additional Race sails will be supplied in Alicante during the
Assembly Period.
While Racing the Boat may only carry on-board the following Race Sails see VOR Class Rule
C10.2 (a).
(a) 1 x Mainsail
(b) 1 x J1
(c) 1 x J2
(d) 1 x J3
(e) 1 x A3 (Gennaker)
(f) 1 x Fractional Code 0 (FRO)
(g) 1 x Masthead Code 0 (MH0)

K
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 04-12-2013, 11:23:48 »

ja wat mijn betreft ook de tekening en de groote,want wat is het verschil tussen j1 en j2.
als ze iemand in schakelen die daar brood in ziet zet ieder zeil op een a4 tje met de maten en overzichtelijk en dan kan iedereen dat bestellen tegen betaling,want er zijn nu geen geheimen meer iedere boot is het zelfde.


en denk er om het schip mag geen nederlandse boot genoemd worden maar brunel.
« Laatste verandering: 04-12-2013, 11:25:49 door zier » Gelogd
Nico
Volmatroos
***
Berichten: 73


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #21 Gepost op: 04-12-2013, 15:24:23 »

Hoi,

Jammer dat de Togo weg is, ik vond het een leuk schip en denk nog veel aan de leuke reis naar Lerwick toen ik als machinist meeging. Ik hoop dat ze nog een lang varend bestaan zal krijgen, alleen die Blackstone die er instaat daar ben ik niet zo gek van.
Hier nog een foto die ik toen gemaakt hebt van de Lotos sch 445 met de grafsteen van die jongen die er toen op voer. Alle bekenden de groeten van

Nico Kuijt


* lotos.jpg (258.49 KB, 476x640 - bekeken 1172 keer.)
Gelogd
Nico
Volmatroos
***
Berichten: 73


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #22 Gepost op: 04-12-2013, 15:40:22 »

Hoi Zier,

Die hopper daar bij B.A. is niet de oude Humber River maar een gebouwde in Zuid-America of hij is daar helemaal gestript (cap. Nunez).  Jan de Nul heeft er iets mee te maken en verder op de rivier is ook nog de Sanderus tezien.
Nog een tip voor een leuke baggersite www.dredgers.nl
Gr, Nico
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 04-12-2013, 17:02:26 »

nico ik denk niet dat die in zuid america gebouwd is,maar eerder over gekocht van europa je had een paar van die gevallen de cloet had er ook een wat ik me herinner de antwerpen 18
ik zie dat de santa fe ook nog steeds leef,dat is er 1 van de 4 door spanje gebouwd voor arg.
bos kalis heeft dag dat het de santa fe was in beheer gehad werkte er mee in mar del plata en nicosea,het schijnt dat ze daar nog steeds rendabel zijn.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #24 Gepost op: 04-12-2013, 18:00:05 »

Oeps,komt effe hard aan hier,m,n vriendinnetje Verkocht,was er al Half op voorbereid,maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht,ik hoop dat ze nog een 3e leven mag hebben,maar ik zal de tijd aanboord van haar Nooit vergeten,maakte haar mee op m,n 1 e reis met haar,(Scheveningen/Lowestoft),waar bij ze het goed voor haar kiezen kreeg,zowel op de heen,en op de terug reis Windkracht 8,waarbij ze haar Kranig weerde,Scheveningen zal de Zwart Witte kleuren Missen in de haven.
 Lady TOGO het ga je goed in je verdere Varend/Drijvend bestaan.
 
 Adje.


Thnx  Rinus voor het plaatsen v/d foto,onder het geschrevene,natuurlijk neemt elke ruimte (ongeschreven bits/ ruimte in)sorry ging ff verkeerd hier,murrege Storm in Holland,hoop dat de Geestelijke zich op de Daken kan houden,met al die wind,die er komen gaat.
Fijne Pakjes avond nog,en the greets uit Letland.
Gr.
Adje
Gelogd

zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 04-12-2013, 18:00:19 »

de santa fe


* santa_fe.JPG (47.93 KB, 819x552 - bekeken 1063 keer.)
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 04-12-2013, 18:17:24 »

nunez


* nunez.JPG (46.7 KB, 785x558 - bekeken 1248 keer.)
Gelogd
Nico
Volmatroos
***
Berichten: 73


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #27 Gepost op: 05-12-2013, 15:04:43 »

Hoi Zier,
Bedankt voor de fotos,
Volgens mij waren er 3 dezefde, Humber River (ballast),Delta Bay(costain) en Vlaanderen 18 (cloedt).
Verder weet ik nog toen mn broer erop zat dat, de Humber River tijdens dokken in  Zuid America van zn blokken is gevallen Ze is toen mank naar Holland komen varen voor reparatie.
Gr, Nico
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 05-12-2013, 15:29:01 »

ja nu weet ik de derde weer de delta bay,dat van de humber river dat was een stunt want hij lag in een drijvend dok.
ze waren vergete de kegelkleppen op een kier te zetten dus dat beun daar bleef het water in staan ,toen die droog stond zij der een o ja de kleppen moeten ook nog open en drukt die de kleppen aan 1 kant open maar niet de andere kant ook,door de kippenkooi bleef het water aan die kant staan dus toen ging dat dok slagzij maken en daardoor is die tegen de dokwand gedonderd,toen is die op 1 motor naar holland gekomen hebben ze de prins gehuurd en die heb het in 7 maanden afgemaakt.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 18-12-2013, 10:08:02 »

Der komt in de donkerte iedere ochtend een jacht voorbij naar buiten,en in de donkerte savonds naar binnen van 92 mtr. De y709 daar is nog geen foto van maar het is een pracht om te zien.

Der komt ook net weer een dockwis binnen de target met een booreiland an boord.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!