Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 20:01:52
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 60 61 62 63 [64] Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 656821 keer)
kootje33
Scheepsjongen
**
Berichten: 20



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #945 Gepost op: 20-01-2019, 21:42:10 »

En is  de boulevard nog wat Peter? Hier is ook een ondergaande zon alleen komen wij niet vaak aan het strand/ dijk. Als je oud bent geef je daar niet  meer om. Misschien TE veel gezien Haha!   :DD
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #946 Gepost op: 01-02-2019, 23:57:27 »

Ja de boulevard, wat moet ik daar van zeggen Nel? Ik vind het niks maar ik zal het wel niet goed zien en ben geen architect. Het strand is ook heel breed. Als je in een strandtent een biertje drinkt en je wil naar de zee lopen ben je 5 minuten onderweg. Nee niks meer voor mij om naar het strand te gaan als het strandweer is. Begrijp me goed ik kom nog wel regelmatig in de strandpaviljoens (strandtent mag je niet meer zeggen!) om een biertje te drinken en dat met veel plezier!
Gelogd
kootje33
Scheepsjongen
**
Berichten: 20



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #947 Gepost op: 02-02-2019, 05:41:50 »

Weet je wat het is Peter... als je ouder wordt (zoals wij) kan je het moderne  niet accepteren ....... je blijft aan het verleden hangen van.....toen was het mooi ....Het zal nu ook best mooi zijn alleen wij moeten daar aan wennen (mijn man en ik) Daarom zal ik nooit een bezoek brengen aan de Haag waar wij zo gezellig hebben gewoond, omdat het zo veranderd is.Ik hou het in gedachten van hoe het was. ..........Ik ben vandaag vroeg op want onze dochter uit Duitsland komt er straks  met man en dochter. Heerlijke pan bruinebonensoep gemaakt   (op hun verzoek)...,dat kennen ze in Duitsland niet. over 3 weken onze zoon en familie uit den Haag en onze dochter uit Atlanta VS. dus drukke boel. groet Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #948 Gepost op: 08-03-2019, 18:06:50 »

Hallo Nel, even een vlug berichtje uit Berkel en Rodenrijs. Hoe is het in hoge noorden? Hier veel wind en af en toe flinke buien maar de dagen worden langer. De vogels hier in de polder zijn al druk bezig hun partners te zoeken en een nestje te bouwen. De lente komt er dus echt wel aan en dan natuurlijk weer de zomer.
Was vandaag even op Scheveningen. Met de auto is het bijna niet meer te doen. Westduinweg een puinhoop en daar willen ze dan ook nog een tram over laten rijden. Arme Scheveningers.

Groeten
Peter
Gelogd
kootje33
Scheepsjongen
**
Berichten: 20



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #949 Gepost op: 09-03-2019, 13:34:12 »

Hallo Peter. Het is Zaterdag ..... fris, veel wind en somber. Wij zien dat de wilgen hun groene pakjes laten zijn, in de tuin staan al narcissen, krokussen. Wij moeten nog wat aan de tuin doen maar heeft geen zin, regen, en kou dan ga je niet in de tuin werken ,,we wachten op ons gepensioneerd tuin mannetje  Als die komt kan je rekenen  dat het mooi weer wordt. Wij rekenen op die man want als je 88 en 86 bent is de tuin wel lekker om te luieren maar niet om te werken ''alhoewel'mijn man is soms Oost-Indisch doof  en gaat de tuin in. En voor de rest is het hier lekker rustig......soms TE rustig. Maar terug naar het Westen van ze lang zal ze leven niet.Een mooie Zondag! groet uit Harlingen.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #950 Gepost op: 09-03-2019, 18:26:44 »

Goed om te horen dat het nog lekker gaat in Friesland Nel. We hebben hier weer een stormachtige zaterdagmiddag achter de rug met hagel, regen maar ook zon. Positieve nieuws is dat SVV Scheveningen vanmiddag heeft gewonnen dus daar neem ik een neut op
Gelogd
kootje33
Scheepsjongen
**
Berichten: 20



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #951 Gepost op: 10-03-2019, 05:49:29 »

Proost!!!
Gelogd
kootje33
Scheepsjongen
**
Berichten: 20



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #952 Gepost op: 29-04-2020, 05:09:24 »

Zo! dat is dik een jaar geleden dat ik hier was. Niks nieuws onder de zon . sluiten wij maar weer. groetjes Nel.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 60 61 62 63 [64] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!