Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20-04-2024, 03:14:16
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659476 keer)
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #690 Gepost op: 04-05-2013, 21:57:50 »

Hallo Nel. Dat is duidelijk!
Scheveningen heeft zich vanmiddag gehandhaafd in de Topklasse en  moet volgend seizoen spelen tegen ONS Sneek. Naar die wedstrijd ga ik zeker kijken!!
Die bioscoop op de Leyweg is er niet meer. Ben er zelf vaak geweest. Ze hadden een super groot scherm voor die tijd. Ik geloof dat de Sound of Music daar zo'n 500 keer heeft gedraaid

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #691 Gepost op: 12-05-2013, 13:20:52 »

ha die pleiners
hoe is het er mee een beetje een dooie boel hier is even kijken of er nog wat leven in de brouwerij komt
we  zitten middn in de ijsheiligen en dat kan je wel merke ook vindt ik het wordt nog geen zomer
ga zo met de hond effe naar het doffertje een bakkie doen is het beesie ook uit geweest en ik ook daarna de stofzuiger en de bezem maar door het huis halen want ik moet nu me lieslaarzen aan en dan zie ik wel verder
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #692 Gepost op: 12-05-2013, 15:46:07 »

Het is overal rustig het lijkt wel of de crisis nu duidelijk merkbaar wordt. Ook op het plein zelve is het rustig geen kinderen zie je niets. Vroeger zag je met moederdag hele families naar een oma gaan. Maar die tijd is voorbij. Ook wij hebben het gestopt het is de laatste jaren veels te commercieel geworden. En het weer nodigt ook niet uit om lekker buiten te vertoeven.   
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #693 Gepost op: 12-05-2013, 16:37:50 »

Laten we hopen dat die tante van jou gelijk krijgt Nel. Gisteravond hebben wij de verwarming ook een graadje hoger gezet.  Was gisteren i.v.m. optredens van ons Shantykoor de hele dag op Leidschenhage had een paar stalbenen. Maar wel lekker buiten. Af en toe een bui maar alles is daar overdekt. dus we stonden gelukkig droog.
   
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #694 Gepost op: 15-05-2013, 18:46:11 »

Ja het blijft koud, vooral de wind.
Ook hier in huis de verwarming nog steeds aan.
In Moskou is het echter 30 graden maar  daar hebben we hier weinig aan.
In ieder geval nog geen last van muggen.
En die mooie zomerdagen komen heus nog wel.

Groeten
PK
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #695 Gepost op: 15-05-2013, 19:58:37 »

Ha die Nel, Was vanmiddag ook nog in het Uiterjoon was iets van Lentedagen ( hoewel je dat van de temperatuur niet kan zeggen ) Was erg leuk en er waren standjes georganiseerd misschien heb ik je tante ook nog gezien. Er waren meer vrouwen dan mannen. Je tante 100 jaar Nel dat is toch wel een mijlpaal. Misschien zie ik je nog wel volgende week. 
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #696 Gepost op: 20-05-2013, 16:43:05 »

hoi pleiner
gewoon blijven lachen na regen komt zonneschijn ben zeiknat van duindorp naar huis gelope langs de haven
hoefde nog net niet tezwemmen
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #697 Gepost op: 20-05-2013, 16:57:08 »

hoi pleiner
gewoon blijven lachen na regen komt zonneschijn ben zeiknat van duindorp naar huis gelope langs de haven
hoefde nog net niet tezwemmen
gr jochem

Had ik ook was even naar de Bouleyard gegaan i.v.m. Air Coled volgens teletekst 20-05-2013 Nou mooi niks tebekennen bij Kurhaus. Op m'n gemakje terug fietsen richting huis begint het te regene. Op de hoogte van Henk Kraan ging het en beetje te te hard dus de middag bij m'n zwager gaan schuilen. Maar het regent nog steeds.   
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #698 Gepost op: 20-05-2013, 19:43:14 »

Neem nog maar een glaasje Nel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #699 Gepost op: 21-05-2013, 16:34:51 »

Witkwast ik neem nog een glas om het weg te spoelen.liefs Nel.

Lieve Nel, Als ik alles zo'n een beetje leest van jou maar ook op het nieuws zijn we sinds de grenzen open zijn gegaan hard hollend achteruit gegaan met de Nederlandse samen leving. En de veroorzaker doet of er niets aan de hand is.  Nederland verpauperd in een zeer snel tempo.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #700 Gepost op: 21-05-2013, 17:52:21 »

dat is allemaal zo poolse bouwvakkers aan het werk Nederlanders in de ww hetzelfde verhaal voor de vrachtwagen chauffuers komen Roemenen voor die niks weten van gevaarlijkestoffen en hier net een b rijbewijs hebben maar we nemen het alemaal gooi plat dat land en zeg is een keer tot hier en niet verder er is geen eenheid anders gebeurt dit niet
gr jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #701 Gepost op: 27-05-2013, 21:15:34 »

hoi nel en andere
gefeliciteerd met je tante fijn dat je een leuke dag heb gehad in scholleland 100 jaar is wel een leeftijd kijken of wij ook zo ver komen
hoe is het met de andere pleiners gesteld allemaal vertrokken naar zonnige oorden heb er helaas net als heel veel Nederlanders geen geld voor 7 magere jaren en 7 vette zeggen ze ik heb alleen een paar vette jaren over geslagen
de powerbootrace is ook niet door gegaan in verband met het mooie weer een reddingsboot liep zelfs vol met water die dingen moeten 200 km per uur halen ik denk dat ze nog geen 50 km haalde je moet ook een vlak zeetje hebben voor die dingen ik denk dat ze volgend jaar hier niet meer komen het is hier te winderig denk ik
gr jochem
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #702 Gepost op: 01-06-2013, 01:27:05 »

hoi allen
het is weer bijna weekend nel en we hebben nog steeds weinug zon dat gele ding hebben  ze gejat denk dat het van de week op opsporing verzocht komt en ik denk dat we onze pk maar bij de uitzending van vermist doen is die tv avond ook weer vol
groetjes uit een bewolkt scheveningen
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #703 Gepost op: 01-06-2013, 19:25:00 »

Hallo Nel en andere Pleiners.
Nou Nel dan heb jij geluk gehad met het weer.
Gisteravond een feestje gehad op de boulevard in Scheveningen.
Echt waterkoud en mistig. Best wel droevig voor die strandtenthouders.
Vandaag ook weer waterkoud in Leidschendam. Vanochtend toen ik de hond uitliet slecht 8 graden!!
Ik kan mij met mijn 55 jaar niet herinneren ooit zo'n koude lente te hebben meegemaakt.
Verwarming staat thuis nog steeds te loeien om het 22 graden te houden.
Komt echter allemaal goed met een hittegolf in december!

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #704 Gepost op: 01-06-2013, 23:13:29 »

hoi pleiners
in 1962 is het ook zo geweest toen was je 5 peet moet je een heel goed geheugen hebben peet heb het ook maar van de tv want ik was 2 dus weet er ook niet veel van met dat feesje heb je toch wel genoeg antivries genomen
het is net wat je zegt nel straks lopen we weer te puffe het is nooit goed dan gaan we klagen dat het te heet is ik ga nu maar een  neut tegen de kouw nemen en eentje voor het slapen de groetjes allemaal
jochen
Gelogd
Pagina's: 1 ... 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!