Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25-04-2024, 02:54:53
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659717 keer)
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #675 Gepost op: 24-03-2013, 13:54:29 »

Zeker de Kleindochter van bakker Vollebrecht  Jochem
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
jochem
Gast
« Antwoord #676 Gepost op: 24-03-2013, 20:36:33 »

hoi allemaal
het blijft koud en het wordt vanzelf zomer zullen we maar zeggen voorlopig nog een oostelijk windje was net nog effe op de boulevaar was niet echt lekker de strandtenten  waren niet echt voll  niet echt warm in een houte tent in jaren niet meer zo koud geweesst in maart een Elfstedentocht zal wel niet nel daar vriest het niet hard genoeg voor
rinus bakker vollebrecht  wat bedoel je daar mee zit je verkeerd of zo want ikweet niet waar je het over heb ik zie in de laatste berichten niets staan over een bakker
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #677 Gepost op: 04-04-2013, 21:30:58 »

Hoi Jochem, Peter, Joop en Nel,  het wordt echt tijd dat het zomer gaat worden. Het lijkt wel of iedereen zich in een winterslaap heeft verstopt het is ook niet prettig buiten met die koude wind was vandaag ook weer knap aanwezig die wind, maar als we de weergoden mogen geloven komt er temperatuur verhoging aan. Het is echt niet lekker om buiten even een wandelingetje te maken. Het mag van mij zomer worden. En Nel je ben toch niet ingevroren daar in dat Friese gat.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #678 Gepost op: 06-04-2013, 20:28:52 »

Beste Nel,  Helaas ik kan er ook niks aan doen dat het zo koud blijft alhoewel het vanmiddag in ons Scheveningen best te vertoeven vielt. Wel in 't zonnetje te verstaan. Dus kom maar weer terug naar Scheveningen misschien komen die andere 2 ook met je mee terug.
P.s. mooie foto's.  En voor u ben ik echt geen  meneer het zou eerder andersom zijn naar ik weet. Fijn weekend nog.



Aad   
« Laatste verandering: 06-04-2013, 20:33:37 door witkwast » Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #679 Gepost op: 08-04-2013, 11:32:39 »

hoi allemaal
jullie gebeden zijn verhoord de temperatuur wordt hoger alleen krijg je nu regen dat is ook niet leker ben benieuwd of de haring met vlaggetjesdag goed genoeg is voor de verkoop schijnt dat de natuur 3 weken achter ligt haalt die wel weer in
is er nog iemand naar de opening van de boulevaar geweest en een bakkie gedronken met norder weet eigenlijk niet veel te ouwehoere dus de groetjes allemaal tot schrijfs
jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #680 Gepost op: 08-04-2013, 16:43:35 »

Beste Jochem en Lieve Nel,

De opening viel mij persoonlijk een beetje tegen. Was wel aardig druk en op dat moment was de temperatuur ook redelijk. Gisteren was het een stuk frisser dan verwacht. Maar vandaag in de loop van de dag werd het allengs zachter. Samen met moeders even het vijvertje aangepakt en alletwee een voldaan gevoel. Voo a.s. zondag geef teletekst en zonnetje en ± 19 ° en dat is niet mis. Dus we richten ons allemaal op zondag.   
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #681 Gepost op: 08-04-2013, 23:09:29 »

dat zijn betere weerberichten aat nu kijkken of het waar is
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #682 Gepost op: 09-04-2013, 15:36:59 »

Nou de temperatuur is alweer wat bijgesteld maar daarnaast zijn er 2 dagen met zon begeteld. De temeperatuur is naar gecorrigeerd naar  11°  zaterdag  en  15 ° zon/maandag  ook niet slecht plus  dat we volgens de  weerkaart dus nu 3 dagen met een zonnetje hebben.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #683 Gepost op: 10-04-2013, 19:23:51 »

Raar het was hier gisteren zonnig en uit de wind was het lekker. Maar vandaag zijn we weer in een koude mist gehuld.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #684 Gepost op: 10-04-2013, 20:38:04 »

Ach!  welke hoge heren niet.


Nou nee hoge heren niet,  wel slimme jongens. Kijk maar naar de banken  verlies draaien en toch een bonus krijgen. Mij is vroeger geleerd dat je meer  moest verkopen dan de standaard anders kreeg je alleen het garantie loon dus hou meer je verkocht hoe meer bonus. Maar ja tegenwoordig is alles anders. Wij moesten extra vut , sum en pensioen gaan betalen om de ouderen eerder te laten stoppen. Nu moeten wij betalen om langer door tewerken en voor de jeugd een oude dag te bezorgen, ik kan dat nog steeds niet rijmen. Maar ook dat zal wel aan mij liggen.   
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #685 Gepost op: 14-04-2013, 13:17:29 »

hoi nel en andere
het is hier 17 gr en bewolkt de zon is afwezig het zouw zo mooi worden ze weten het nog niet voor een uur lat staan voor 5 dagen
ga maar effe de haven langs en ergens een bakkie doen de groetjes allemaal
jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #686 Gepost op: 29-04-2013, 18:23:17 »

Beste vrienden en vriendinnen van het Pleintje.
Ik dacht: laat ik even wat op het forum plaatsen.
Dus bij deze.
Vanuit Leidschendam wil ik jullie allemaal van harte feliciteren met onze nieuwe koning Willem.

Groeten
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #687 Gepost op: 29-04-2013, 20:01:17 »

laten we er maar eentje nemen op koning willem bier
gr jochem
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #688 Gepost op: 29-04-2013, 20:51:33 »

Beste vrienden en vriendinnen van het Pleintje.
Ik dacht: laat ik even wat op het forum plaatsen.
Dus bij deze.
Vanuit Leidschendam wil ik jullie allemaal van harte feliciteren met onze nieuwe koning Willem.

Groeten
PK

Je bent een dag te vroeg hoor Peet, hij wordt morgen pas ingehuldigd.  Maar ik heb al bijvoorbaat een lekkere oranje soes opgegeten. 
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #689 Gepost op: 03-05-2013, 23:17:26 »

Nel van harte gefeliciteerd met het kampioenschap van Cambuur.
Volgend jaar dus tegen ADO Den Haag.

Groeten
PK
Gelogd
Pagina's: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!