Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24-04-2024, 14:47:55
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Reacties op Herinneringen aan Duindorp
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Reacties op Herinneringen aan Duindorp  (gelezen 41372 keer)
viking
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 01-08-2009, 23:43:14 »

vind het maar een raar stukje.
m'n grootouders hebben er voor de oorlog gewoont,m'n ouders erna tot '68. ik moet zeggen dat dat geen nadelige gevolgen voor mijn groot worden heeft gehad..in tegendeel.
duindorp wordt maar als een soort aso-getto afgeschildert.
niet zo lang terug reed ik door een buurt in scheveningen,dat werd ; potieren op slot en extra goffie(tot een drempel). het is niet alleen duindorp,het is overal.

rob
Gelogd
garrent
Opper-stuurman
****
Berichten: 140


Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 04-08-2009, 18:42:34 »

Helaas is mijn reactie verwijdert maar wil hem toch nog een keer geven.

Piet Es heeft terecht het aanbod van TV West afgeslagen om daar de radio zijn commentaar over die uitzending te doen..Met radio kun je niet recht zetten wat op TV is vertoond.De TV is visueel en blijft bij de mensen hangen en radio gaat meesta het ene oor in en het andere oor uit.Hoe had u bv gereageerd als u van de aanslagen in New York geen beelden had gezien maar alleen een verslag op de radio??.Hoe had u gereageerd als u van het laatste autobus ongeluk in Spanje geen beelden had gezien maar alleen een verslag op de radio??. Juist u bent het alweer vergeten.Als TV West goede bedoelingen had dan was Piet Es uigenodigd voor de TV en aansluitend op het nieuws zijn zegje kunnen doen met evt.beelden maar dat komt nu de journalist even niet goed uit want radio wordt vergeten.  Karel
Gelogd
schubbereet
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 10-08-2009, 21:19:43 »

Als ik het zou wagen deze "geloofsbelijdenis" te bekritiseren ben ik bang dat dit op dit forum als heiligschennis wordt ervaren.
Mocht ik mij daarin vergissen dan hoor ik dat graag.

Vierboet.


Ik krijg het idee dat jij als kind ontzettend bent gepest en dat je dat moet afreageren op dit forum Vierboet.
Normaal gesproken gebruik ik dit soort woorden niet, maar ik wil voor jou graag een uitzondering maken,Ik vind je een zeikerd
Gelogd
Vierboet
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 10-08-2009, 21:41:15 »

Beste Schub,

Ik herken mijzelf absoluut niet in uw reactie.
Maar desondanks bedankt voor uw mening.

Met vr.gr. Vierboet.
« Laatste verandering: 10-08-2009, 21:46:41 door Vierboet » Gelogd
Piet Es
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 11-08-2009, 08:53:26 »

Als ik het zou wagen deze "geloofsbelijdenis" te bekritiseren ben ik bang dat dit op dit forum als heiligschennis wordt ervaren.
Mocht ik mij daarin vergissen dan hoor ik dat graag.

Vierboet.


Ik krijg het idee dat jij als kind ontzettend bent gepest en dat je dat moet afreageren op dit forum Vierboet.
Normaal gesproken gebruik ik dit soort woorden niet, maar ik wil voor jou graag een uitzondering maken,Ik vind je een zeikerd


Hans,

Wie lacht niet die de(ze) mens beziet? En dan nog een bedankje op de koop toe! Leuker kan hij het niet maken: tóch?   

Piet
 
Gelogd
Vierboet
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 11-08-2009, 09:34:34 »

Piet Es,

Alleen de mens die over voldoende geestelijke bagage beschikt kan zich een dergelijke ruimdenkende opstelling permitteren en heeft het ook niet nodig te pogen de ander belachelijk te maken.

Met vr. gr. Vierboet
« Laatste verandering: 12-08-2009, 13:35:45 door Vierboet » Gelogd
viking
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 11-08-2009, 10:50:28 »

een zacht antwoord keert de grimmigheid af,maar een smartend woord doet den toorn oprijzen.  Spreuken 15:1

de groeten
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #22 Gepost op: 11-08-2009, 11:40:00 »

we hebben het op deze topic over herinneringen aan Duindorp
 laten we dat ook zo houden en nu eens kappen met op de man spelenen maar op de bal
 DANK U
« Laatste verandering: 11-08-2009, 12:06:10 door Rinus.N » Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
viking
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: 11-08-2009, 11:53:52 »

voorgaande was in het algemeen bedoelt.iedereen loopt maar te bekvechten,het ene woord haalt het andere los.als de herrinneringen/ervaringen nu eens normaal en vriendelijk gedeeld worden,wordt deze jongen ook wat wijzer over toen. daar geniet ik van en niet van kinderlijk katten. het verleden zijn lessen voor de toekomst,niet alleen voor mij maar ook voor andere mee-lezers.
ook mijn dank.

rob
Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 11-08-2009, 12:08:43 »

mensen laten we deze mens negeren dan kruipt hij van zelf weer in zijn holletje
Gelogd
demarico
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: 11-08-2009, 12:37:59 »

Zet is wat foto's op de site met wat beschrijving,prettige dag verder,
gr.Cor
Gelogd
Piet Es
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: 11-08-2009, 14:27:46 »

mensen laten we deze mens negeren dan kruipt hij van zelf weer in zijn holletje

Beste Spienet,

Je hebt helemaal gelijk. Bij dezen beloof ik, alhoewel de verleiding soms groot is, op geen enkele wijze, en dus nooit meer, op Vierboet/Vrolijk te reageren.

Piet Spaans
« Laatste verandering: 12-08-2009, 08:51:03 door Piet Es » Gelogd
Vierboet
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: 11-08-2009, 14:51:36 »

Piet Es,

Afgezien van de enkele keer dat u mij belachelijk probeerde te maken heeft u tot nu toe nog nooit, laat staan inhoudelijk op mijn kritische reacties willen reageren.
Dus wat dat betreft verandert er weinig tot niets. Tenzij ik zou besluiten niet meer op uw bijdragen te reageren omdat dit, door het uitblijven van een reactie van uw kant en geen enkel effect sorterend, volslagen zinloos is gebleken.

Vierboet.
« Laatste verandering: 12-08-2009, 16:41:27 door Vierboet » Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: 11-08-2009, 15:54:21 »

hij blijft bezig wat heb je tegen onze schevenings verleden laat ons dat is het laatste wat ik er over kwijt wil cor?HuhHuhHuhHuhHuh??
Gelogd
Vierboet
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: 11-08-2009, 16:03:20 »

Beste Spienet,

Ik heb niets tegen ons Schevenings verleden (en heden). Integendeel zelfs. En wil het wat mij betreft hier verder bij laten.

Vr.gr. Kees
« Laatste verandering: 11-08-2009, 17:40:11 door Vierboet » Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!