Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 12:43:07
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Nieuw Film materiaal van Witkwast
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 ... 22 Omlaag Print
Auteur Topic: Nieuw Film materiaal van Witkwast  (gelezen 273258 keer)
De spienet
Gast
« Antwoord #165 Gepost op: 20-10-2011, 14:18:15 »

is toch de dag der dagen?HuhHuhHuhHuhHuh
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #166 Gepost op: 22-10-2011, 23:24:15 »

Helaas lieve vrienden is het opzetten v/d film wederom uitgesteld. Excusses daarvoor ik kan het ook niet helpen  dat door diverse omstandigheden het steeds weer wordt opgeschoven.
Gelogd
roker
Schipper
*****
Berichten: 185


Bekijk profiel
« Antwoord #167 Gepost op: 23-10-2011, 07:29:22 »

Het lijkt wel de wet van Murphy  Grin Grin Grin
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #168 Gepost op: 30-10-2011, 18:53:20 »

Lieve Allemaal en vooral Gina.

Hiebij de film van Duindorp. Deze film draag ik op aan Sil Roeleveld die ons  onlangs is ontvallen. Sil was een Duindorper in hart en nieren en een jarenlang lid van Alles over Scheveningen.

" Carpe Diem "  Zoals zijn lijfspreuk was.

 Voor vele van staan er vele herkennings punten op, Slagers, groenteboeren, kruidenieren en noem maar voor ieder een eigen herkenning. De vele poorten die voor ons jongens altijd een vluchtweg was om weg tekomen als de kit ons achterna zat. Maar ook de Fam Wessles onder onze jeugd zeer bekend. Als u herkennings punten zie en niet zo gauw meer weet wie of waar dat was reageer maar gerust. Ik heb doelbewust niet in te spreken op herkennings punten er zitten ook een paar verborgen punten in.

Gina  voor jou.  http://www.scheveningen-haven.nl/filmpjes/duindorp3.wmv

Witkwast   
« Laatste verandering: 30-10-2011, 18:59:44 door witkwast » Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #169 Gepost op: 30-10-2011, 20:09:12 »

Hallo Aad.
De film gezien maar er staat best nog veel oud in dat Duindorp en wat een auto`s voor je deur!!! Ik weet het! ik weet het!het is niet anders. Ik heb helemaal niets met Duindorp. mijn broer heeft eens in de Goereesestraat gewoond. Aad, toch leuk om dat oude en nieuwe te zien ,Bedankt daar voor. ik geef hem door aan mijn zwager die heeft op de Houtrustweg gewoond. Prettige week. groet nel.
Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #170 Gepost op: 31-10-2011, 01:14:06 »

Hallo Aad,
hartelijk dank dat je de kijker hebt mee kunnen nemen in hun beleving van het woonoord 'DUINDORP'. Mij zeker wel. Ik heb bij het kijken naar jouw film echt genoten. Sterker toen ik er aan begon kon ik niet bevroeden hoe kort of lang deze zou duren. Ik was gefascineerd door de beelden van herkenning in de omgeving waar ik de jaren van mijn jeugd heb beleeft. Als je mij nu vraagt hoe lang de film heeft geduurd moet ik je het antwoord schuldig bijven, het kon mij niet te lang zijn. Ik heb een flinke groep kennissen die denk ik evenzo geboeid naar jouw film zullen kijken en zal ze zeker naar de film verwijzen.
PROFICIAT!!!!!!!
H.G.
B@rtW.
Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
Maart
Schipper
*****
Berichten: 753


mijn worstelaers staen in de zije


Bekijk profiel
« Antwoord #171 Gepost op: 31-10-2011, 11:10:38 »

Aad een pracht man heb genote

gr Maart
Gelogd
Jaap60
Gast
« Antwoord #172 Gepost op: 31-10-2011, 11:44:50 »

Hallo scheepsmaat, leuke film. Ook ik had een onbezorgde jeugd in duindorp. Toch zou ik niet meer terug willen.
Groetjes, Jaap.
Gelogd
roker
Schipper
*****
Berichten: 185


Bekijk profiel
« Antwoord #173 Gepost op: 31-10-2011, 20:05:14 »

Aad , weer een mooie film
Gelogd
Post Boy
Schipper
*****
Berichten: 1317



Bekijk profiel
« Antwoord #174 Gepost op: 31-10-2011, 21:19:18 »

Aad, prachtige film alles kwam weer boven borrelen,van speeltuin in de Wieringse tot schooltuintjes op het Markenseplein heb genoten!!


Dirk.
Gelogd
Metser
Gast
« Antwoord #175 Gepost op: 31-10-2011, 21:30:37 »

Aad,

Leuke thuiswedstrijd voor je!

Die foto van die speeltuin aan de Wieringsestraat roept weer herinneringen op. Nu herinner ik mij dat de waker altijd zat te boeten en dat "het water aanging". Dan zette hij de buitenkraan open met een sleutel en konden we drinken.

Martin
Gelogd
jacobus
Gast
« Antwoord #176 Gepost op: 31-10-2011, 21:40:38 »

 Niet onbelangrijk de muziek was
ook mooi.
gr jac
Gelogd
schubbereet
Gast
« Antwoord #177 Gepost op: 31-10-2011, 21:44:17 »

Aad, je weet hoe ik over Duindorp denk, het zal je dan ook niet verbazen, dat ik met afschuw de beelden heb bekeken. Grin Grin
Maar masochist als ik ben, ik heb er van genoten, knap gedaan weer Knip oog
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #178 Gepost op: 31-10-2011, 21:52:25 »

Hans ,

Ik ben blij dat ik je beter ken.  Knip oog Knip oog

Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties hoop nog vaak wat in die zin wat te betekenen. Misschien kunnen we eens samen werken met een ander project uit jullie wijk of zo iets dergelijks.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #179 Gepost op: 05-11-2011, 20:42:37 »

 is dat u de nieuwbouw in Duindorp volledig negeert.

Beste Vierboet, M'n doelstelling is c.q. was om juist het verleden of het toen naar boven te halen zoals het in mijn en m'n leeftijd genoten was. Persoonlijk vond ik al dat ik veels te laat was  twee v/d hoven waren al weg een groot deel v/d houtrustweg was al gesloopt en het noordwesten van duindorp de toen malige gemeente woningen hebben alle een soort van muur behandeling gehad. Mijn doel was om zoveel mogelijk de oude herkenbare punten naar boven te halen. De vele oude winkeltjes alsook de vele poorten en portiekjes en andere herkenningen onder de Duindorpers. Vandaag heb ik bij het ZMH nog even na zitten praten met een paar Duindorpers en ook met onze webmaster. Alle zijn te vrede met het resultaat. En persoonlijk zit ik er aan tedenken om een prijs vraagje eraan te hangen.

Ik ben blij met uw opmerkzaanheid en dank u ook voor de reactie.

Aad (Witkwast )  
Gelogd
Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 ... 22 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!