Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 15:08:16
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Historie
| |-+  Straten en hofjes
| | |-+  Renbaanstraat
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Renbaanstraat  (gelezen 34249 keer)
teun kuiper
Scheepsjongen
**
Berichten: 16


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #15 Gepost op: 07-04-2015, 19:21:32 »

Ik ben in de renbaanstraat 99 in 1940 geboren mijn vader had daar een kapperszaak tot 1958 toen zijn  wij naar canada gegaan. onze buren waren de roomers woonden boven ons naast ons was bel de fietsenwinkel en daar boven woonden de mulders die hadden 17 kinderen ik kan me irene nog herrineren en gerard en piet aan de overkant was de slager lagendijk en daar naast het erf van roeleveld
 dan had je koolmoes honden en katten winkel en daarnaast vroeger zonneveld groenten winkel later rijstenbil dan had je kleermakerij van der jagt en daarnaast een soort speelgoed winkel wij noemden hem de spion end dan had je op de hoek van spronsen bloemen winkel. aan de ander kant  naast ons was vanderlinden schoenmaker boven hem woonden donk en van schaik naaast hem was kooistra met zijn indoneese vrouw en 5 kinderen jannie en sietske en arend. dan had een metaal en slijperij winkel. en dan even verder voorbij de poort had wachs en de scheveningse meubelhal waar tinus jongejan uit de katwijkstraat werkte en op de hoek was c jamin snoepwinkel
teun kuiper
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #16 Gepost op: 21-04-2015, 11:39:27 »

benny Roomer ken ik heb ik mee op school gezeten is later een goede ijshocky speler geweest
« Laatste verandering: 21-04-2015, 11:54:50 door Rinus.N » Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!