Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-02-2021, 00:58:25
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Wie wat waar
| | |-+  Koopvaardijschepen en Coasters heden
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omlaag Print
Auteur Topic: Koopvaardijschepen en Coasters heden  (gelezen 41100 keer)
Maart
Schipper
*****
Berichten: 753


mijn worstelaers staen in de zije


Bekijk profiel
« Antwoord #60 Gepost op: 17-08-2013, 11:07:38 »

Bedankt Gerard je heb het vrouwtje blij gemaakt de reden is dat haar opoe er mee naar Cairo is vertrokken in 1920 ze heeft haar nooit gezien

Maart
Gelogd
GerardKnoester
Gast
« Antwoord #61 Gepost op: 17-08-2013, 11:09:38 »

Bedankt Gerard je heb het vrouwtje blij gemaakt de reden is dat haar opoe er mee naar Cairo is vertrokken in 1920 ze heeft haar nooit gezien

Maart
Graag gedaan Maart.

Gr:Gerard.
Gelogd
J.H.
Schipper
*****
Berichten: 2151


Bekijk profiel
« Antwoord #62 Gepost op: 14-05-2019, 14:02:32 »

Hellas Liberty.


* Hellas_Liberty.jpg (115.59 KB, 951x634 - bekeken 376 keer.)
« Laatste verandering: 15-05-2019, 16:16:53 door J.H. » Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1725



Bekijk profiel
« Antwoord #63 Gepost op: 31-01-2021, 16:03:05 »

MS Arvin in de Zwarte zee voor de kust van de Turkse provincie Bartin.
Onderweg van Georgie naar Bulgarije.
6 man zijn om het leven gekomen.
Schip is gebouwd voor de rivieren

https://www.youtube.com/watch?v=gaZhnNlutuQ

https://www.youtube.com/watch?v=K6yvJJXIa7g

K



Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 384

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #64 Gepost op: 31-01-2021, 17:59:37 »

Een geval van/een weg brenger.en dan de verz premie op strijken.
 1:schip 46jaar oud,gebouwd voor de rivier vaart,dus niet berekend op Hol water(zee,en),en waarschijnlijk,een groot achterstand in Onderhoud.
Het land van herkomst spreekt al voor zich,daar nemen ze het niet zo nauw,met de scheepvaart in specties,denk maar eens aan de bilge inspecties, en wat er nog meer bij komt kijken,tijd is geld,en zeker,in die landen achter het voormalige Ijzeren Gordijn.
Een Kaptein,heeft de volledige verantwoording van het schip,dus als hij de Job aanneemt,ga ik er van uit,wat hij wist,waar hij in mee in zee ging.
Nu kan ik makkelijk oordelen want:ik heb nog geneens een vaarbewijs voor een roeiboot,maar wat hier gebeurd is:vroeger sprak men in de binnenvaart over een schip met een Katterug:wat inhield,dat de schipper meerdere malen te veel lading innam,wat weer tenkoste ging v/d Kielbalk),het zelfde lijkt mij okk hier het geval,zekers omdat het schip voor de riviervaart gebouwd is,en dus niet berekend op Hol water.
Gelogd

Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!