Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 19:03:59
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Familie en vrienden van Tinus de Groot- Kolenboer.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Familie en vrienden van Tinus de Groot- Kolenboer.  (gelezen 3660 keer)
Kolenboer
Gast
« Gepost op: 16-11-2016, 19:23:01 »

Hello Allemaal,
Ik ben Mart de Groot, jongste zoon van Tinus de Groot, de kolenboer van de Kolenwagenslag.
Veel van jullie "jongen mensjes" kennen natuurlijk herinneren de waterstokerij met de heerlijke snoep in de grote glazen potten?
Wel ernaast was het kantoor en opslag van mijn Opa Arie ,A.J de Groot, Brandstofhandelaar. Alles was zwart van de kolen en elke dag kwam mijn Vader thuis van ze werk als de echte Zwarte Piet. Dus je ken begrijpen mij kon je niet bang maken met Sinterklaas .

Speelde vaak voetbal met mijn broer Jan en vriendjes Henkie den Heijer, Aad de Mos, en ? de Bruin allemaal van de Dr. de Vissersplein.

In 1952 zijn mijn ouders (Tinus en Gar) ,broers Aad en Jan, en ik geëmigreerd naar het land van de kangoeroes, Australië.
 
Ben nu weer terug in Nederland en zoek graag contact met familie en vrienden van mijn ouders en mijzelf. Wie kan mij helpen met herinneringen, namen en misschien contact adressen?HuhHuh?     
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!