Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 10:24:29
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  onbestuurbaar schip op de noord zee
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: onbestuurbaar schip op de noord zee  (gelezen 12851 keer)
Feeling
Gast
« Gepost op: 06-02-2014, 17:35:55 »

   Zaterdag 25 Januari 2014  kregen wij om 9:00 uur een melding binnen dat er twee stuurloze schepen op de Noordzee rond dobberden.
Deze schepen bevonden zich ongeveer 20 km ten noorden van Den Helder.
Tot onze verbazing troffen wij hier twee oude onzeewaardige schepen vol met Nederlandse bejaarden en gepensioneerden aan.
De senioren zaten onder erbarmelijke omstandigheden op deze overvolle boten.
De kustwacht heeft de boten naar de haven van Den Helder gesleept en de senioren ondervraagd.
De oude van dagen verklaarden: ‘Wij waren van plan om onze paspoorten overboord te gooien en ons aan te melden als asielzoekers, om op deze manier aanspraak te maken op betere voorzieningen dan we nu hebben. Denk bijvoorbeeld aan gratis wonen, kleding, sporten, meubels, TV, internet, opleidingen, verzekeringen, medicijnen en een uitkering met vakantiegeld en géén sollicitatieplicht!’
Hierna heeft de kustwacht, na een felle berisping en een waarschuwing, de senioren weer op de bus naar hun woonplaats gezet.Tot zover deze melding.
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 06-02-2014, 17:57:51 »

   Zaterdag 25 Januari 2014  kregen wij om 9:00 uur een melding binnen dat er twee stuurloze schepen op de Noordzee rond dobberden.
Deze schepen bevonden zich ongeveer 20 km ten noorden van Den Helder.
Tot onze verbazing troffen wij hier twee oude onzeewaardige schepen vol met Nederlandse bejaarden en gepensioneerden aan.
De senioren zaten onder erbarmelijke omstandigheden op deze overvolle boten.
De kustwacht heeft de boten naar de haven van Den Helder gesleept en de senioren ondervraagd.
De oude van dagen verklaarden: ‘Wij waren van plan om onze paspoorten overboord te gooien en ons aan te melden als asielzoekers, om op deze manier aanspraak te maken op betere voorzieningen dan we nu hebben. Denk bijvoorbeeld aan gratis wonen, kleding, sporten, meubels, TV, internet, opleidingen, verzekeringen, medicijnen en een uitkering met vakantiegeld en géén sollicitatieplicht!’
Hierna heeft de kustwacht, na een felle berisping en een waarschuwing, de senioren weer op de bus naar hun woonplaats gezet.Tot zover deze melding.

Is dit Serieus?Huh,of is dit een soortement v Leed vermaak,ook ik behoor met m,n 59jaar tot de senioren.
M.v.G.
 Adje.
Gelogd

Evert
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 06-02-2014, 18:04:01 »

adje, adje wat denk je zelf.  Grin
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 06-02-2014, 18:35:26 »

adje, adje wat denk je zelf.  Grin
Grin ;Dzoetzuur,
Gelogd

Maart
Schipper
*****
Berichten: 753


mijn worstelaers staen in de zije


Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 07-02-2014, 10:30:11 »

Er zit natuurlijk wel wat waarheid in Grin
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 07-02-2014, 17:59:07 »

Wel wat veel waarheidin,breek me de bek niet open,maar wie kan me vertellen wat het volle katje AOW bruto is en ook van je vrouw als ze 65 is.
Want me vrouw burt namelijk meer als ik en zij heb nooit een cent betaald en ik heb me eigen er groen en geel aan betaald in het laatst 16.000 tot 18.000 gld op jaar basis.
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #6 Gepost op: 08-02-2014, 11:07:37 »

normaal krijgt een egpaar iedere even veel maar dat kan je zien op de site van de svb
maar als je een tijdje in het buitenland hebt gewerk kan dat verschillen
de getrouwde vrouw betaalt geen premie is wel geweest maar dat kreeg je meest al terug bij je jaar opgaaf voor de belasting

http://www.svb.nl/int/nl/aow/index.jsp
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 08-02-2014, 12:06:38 »

Rinus dat heeft niets met buitenland te maken.
Als je in het buiten land zit en je vrouw woont in nederland dan ben je premie plichtig.
Als je in het buitenland werkt en je neem je vrouw mee dan kan je je laten uitschrijven en hoef je de premie niet te betalen maar wordt je als je 65 bent voor ieder jaar dat je weg was 2% gekort.
Als je vrijgezel bent is het gemakkelijk weg is weg.
Ik was in 66 in februari uitgeschreven dus als ik het aanvecht win ik het ,maar het is me de moeite niet waard dus kunnen ze het in der reet steken.
Maar het mooiste is dat me vrouw is in 67 hier gekomen en haar arbeidsleven ging in 63 in dus werd ze 4 jaar gekort,de tijd dat ik AOW kreeg kreeg zij 8 % minder tot dat zij 65 werd toen kreeg zij der volle katje dat houd in dat iedere kut allochtoon krijg dan zen volle AOW en die hollander blijven ze gewoon korten.
Dus weer een stimulans voor ze om een enkelde reis nederland te nemen.
Lang leven de bananen republiek.

Heb je hem zien zitten gisteravond met poetin,over het homo beleid,en dan moet je horen dat die die homo gaat bellen van ik heb het er met hem over gehad,daar zakt tog je broek van af van dat zootje ongeregeld.

Zo dat mos ik tog ff kwijt.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 08-02-2014, 12:36:56 »

Zier
Ik had graag het vervolg van dat filmpje gezien, waar Gordon over belde.
Grote kans dat die gasten die in elkaar geslagen werden om de hoek van de straat als grote vrienden van elkaar weg liepen en het filmpje bewust op internet gezet hebben, van ziezo. Dat hebben we weer even geflikt.
Ben benieuwd of er nog slimme journalisten zijn die dat ff uitzoeken.
In Syrië flikken ze toch dit soort streken ook om de tegenpartij in een slecht daglicht te stellen.

K
« Laatste verandering: 08-02-2014, 12:53:04 door Knorhaan » Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 08-02-2014, 12:50:42 »

Werd vroeger al voor de 2e wereld oorlog gedaan. Duitsers trokken Poolse uniformen aan schoten op hun eigen Douane mensen om zo de aanval op Polen te recht vaardige.
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!