$db_last_error = 1713390703; ?> Schepen op Scheveningen 2
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 08:13:18
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Schepen op Scheveningen 2
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 ... 72 Omlaag Print
Auteur Topic: Schepen op Scheveningen 2  (gelezen 674262 keer)
jacobus
Gast
« Antwoord #750 Gepost op: 07-04-2014, 19:00:55 »

https://www.youtube.com/watch?v=tkQtUONdjoQ
Hier waren ze nog volop aan het werk zier/knorhaan.
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #751 Gepost op: 08-04-2014, 10:42:36 »

Ja ik heb het gezien,an het zien is die er nog uitgeweest ook.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #752 Gepost op: 08-04-2014, 15:50:48 »

Shit........ik wist niet dat die een boegschroef had ik vond hem al zo mooi gaan op zen achteruit.
Ja dan kan de groenteboer het ook.

Nou misschien een groente boer van vroeger hoewel ik daar toch wel m'n twijfels over heb. En zekers over de hedendaagse vaklui. Vroeger had men praktijk ervaring en dat missen de hedendaagse vakmensen ja theorie maar praktijk homaar. 
Gelogd
Evert
Gast
« Antwoord #753 Gepost op: 09-04-2014, 09:00:02 »

Shit........ik wist niet dat die een boegschroef had ik vond hem al zo mooi gaan op zen achteruit.
Ja dan kan de groenteboer het ook.

Nou misschien een groente boer van vroeger hoewel ik daar toch wel m'n twijfels over heb. En zekers over de hedendaagse vaklui. Vroeger had men praktijk ervaring en dat missen de hedendaagse vakmensen ja theorie maar praktijk homaar. 
jij doet net of ze tegenwoordig een stel kloodzakken benne witkwast ga jij maar eens een dagje kijken in rotterdam wat of ze tegenwoordig kenne daar sta jij nog van te kijken met al jou wijsheid.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #754 Gepost op: 09-04-2014, 10:26:10 »

Shit........ik wist niet dat die een boegschroef had ik vond hem al zo mooi gaan op zen achteruit.
Ja dan kan de groenteboer het ook.

Nou misschien een groente boer van vroeger hoewel ik daar toch wel m'n twijfels over heb. En zekers over de hedendaagse vaklui. Vroeger had men praktijk ervaring en dat missen de hedendaagse vakmensen ja theorie maar praktijk homaar. 
jij doet net of ze tegenwoordig een stel kloodzakken benne witkwast ga jij maar eens een dagje kijken in rotterdam wat of ze tegenwoordig kenne daar sta jij nog van te kijken met al jou wijsheid.
Stap jij maar eens een groente winkel binnen en vraag aan een meisje achter de toonbank om appels zonder pitten !
Gelogd
jacobus
Gast
« Antwoord #755 Gepost op: 09-04-2014, 10:58:11 »

https://www.youtube.com/watch?v=S1ygrULjG_Q


 Zeearend (kustwacht)                        filmpje


* kustwacht_zeearend_8-4-2014.jpg (95.23 KB, 900x506 - bekeken 767 keer.)
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #756 Gepost op: 09-04-2014, 11:22:49 »

Hi....hi....h.i....Evert daar waar jij het over heb heeft tog weinig met Rotterdam te maken,waar jij van praat is de Eurosport en de maasvlakte.
Die anderhalve haven die in Rotterdam leg die zijn zo goed als leeg en zijn ze waarschijnlijk aan het dempen voor de woningbouw.
Rotterdam en den haag en Amsterdam hebben alle drie 1 ding gemeen ,en dat is pronken met andermans veren,want voor de rest zijn het 3 grootte bakken vuil.
En voor de rest is het mooi weer en ga ik weer ff fietsen over de maassluise boulevard en daar is niks Rotterdams bij.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1816



Bekijk profiel
« Antwoord #757 Gepost op: 09-04-2014, 12:39:13 »

Shit........ik wist niet dat die een boegschroef had ik vond hem al zo mooi gaan op zen achteruit.
Ja dan kan de groenteboer het ook.

Nou misschien een groente boer van vroeger hoewel ik daar toch wel m'n twijfels over heb. En zekers over de hedendaagse vaklui. Vroeger had men praktijk ervaring en dat missen de hedendaagse vakmensen ja theorie maar praktijk homaar. 
jij doet net of ze tegenwoordig een stel kloodzakken benne witkwast ga jij maar eens een dagje kijken in rotterdam wat of ze tegenwoordig kenne daar sta jij nog van te kijken met al jou wijsheid.
Stap jij maar eens een groente winkel binnen en vraag aan een meisje achter de toonbank om appels zonder pitten !

Dan krijg je vast en zeker een zak pruimen Grin Grin Grin

K
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #758 Gepost op: 09-04-2014, 12:48:19 »

Shit........ik wist niet dat die een boegschroef had ik vond hem al zo mooi gaan op zen achteruit.
Ja dan kan de groenteboer het ook.

Nou misschien een groente boer van vroeger hoewel ik daar toch wel m'n twijfels over heb. En zekers over de hedendaagse vaklui. Vroeger had men praktijk ervaring en dat missen de hedendaagse vakmensen ja theorie maar praktijk homaar. 
jij doet net of ze tegenwoordig een stel kloodzakken benne witkwast ga jij maar eens een dagje kijken in rotterdam wat of ze tegenwoordig kenne daar sta jij nog van te kijken met al jou wijsheid.
Stap jij maar eens een groente winkel binnen en vraag aan een meisje achter de toonbank om appels zonder pitten !

Dan krijg je vast en zeker een zak pruimen Grin Grin Grin

K

Zonder pit  Grin Grin Grin Knip oog

A
« Laatste verandering: 09-04-2014, 12:50:58 door witkwast » Gelogd
Evert
Gast
« Antwoord #759 Gepost op: 09-04-2014, 13:43:38 »

europoort en maasvlakte dat is tog rotterdam zier ik heb ze daar bezig gezien en dan ken je tog niet zeggen datte ze geen vaklui zijn.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #760 Gepost op: 09-04-2014, 19:47:28 »

europoort en maasvlakte dat is tog rotterdam zier ik heb ze daar bezig gezien en dan ken je tog niet zeggen datte ze geen vaklui zijn.

Zier zitten er op de Maasvlakte dan ook groente boeren ?  Shocked Shocked Shocked Huh Roll Eyes
Gelogd
Evert
Gast
« Antwoord #761 Gepost op: 09-04-2014, 21:31:45 »

wijnig groenteboeren op de maasvlakte witkwast wel is het der vergeve van de beste stierlui an wal mischien is der nog een plekje voor je met al je kennis over vroeger.
Gelogd
jacobus
Gast
« Antwoord #762 Gepost op: 09-04-2014, 22:32:36 »

nog even in stellendam dan komen ze hier heen.
zo te zien zien ze er spic en span uit.


* wirons_5_en_6_stellendam_nog_even_dan_zijn_de_dames_hier_op.jpg (115.66 KB, 960x720 - bekeken 735 keer.)
« Laatste verandering: 09-04-2014, 22:34:22 door jacobus » Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #763 Gepost op: 10-04-2014, 15:44:03 »

Beste Evert,

Niet boos worden m'n beste ik reageerde op Zier zijn uitlating dat een groenteboer dat ook kon, En dat moet je zien met een knipoog. En ik ga zekers niet op de Maasvlakte wonen zit hier veels te lekker op Scheveningen. Even goede vrienden zeun.
  Knip oog Knip oog
Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #764 Gepost op: 10-04-2014, 16:25:23 »

Kzel der is kikke of ik nog een visje heb om uit te gooije ,kikke of er nog ien bijt.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 ... 72 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!