Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 16:10:34
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Nieuwsbericht.
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 47 48 49 50 [51] 52 53 Omlaag Print
Auteur Topic: Nieuwsbericht.  (gelezen 607837 keer)
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #750 Gepost op: 24-08-2019, 20:52:47 »

Hans Bedankt voor het condeolance bezoek.
 Hg .
Adje
Gelogd

Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #751 Gepost op: 25-08-2019, 08:11:44 »

Deed me goed jou even te zien.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #752 Gepost op: 28-10-2019, 11:34:11 »

'Thuisfront-jongere’ leert op zeilschip Eendracht over werk ouder

ROTTERDAM - Niet de militaire vader of moeder liet afgelopen week het gezin voor een tijdje achter. Dit keer waren het kinderen uit militaire gezinnen die vertrokken.
Een 35-koppige groep koos 5 dagen het ruime sop aan boord van zeilschip de Eendracht. Vandaag legden ze weer aan in Rotterdam. En net als militairen die terugkeren
van missie, heette hoog bezoek hen welkom: de Defensieminister Ank Bijleveld.

De ‘thuisfront-jongeren’ moeten vaak voor lange periodes een ouder missen, óók op belangrijke, vrolijke en verdrietige momenten. Om deze groep in het zonnetje te
zetten sloegen de Dienst Humanistisch Geestelijke Verzorging van Defensie en de Stichting Zeilschip Eendracht de handen ineen. Dat resulteerde voor het 2e jaar in een
zeilreis op Nederlands grootste 3-mastschoener.

Gezamenlijk verhaal
Samenwerking, teambuilding, doorzettingsvermogen en discipline stonden aan boord centraal. De jongeren van 15 tot 25 jaar draaiden mee in een wachtsysteem van

‘4 uur op en 8 uur af’. Naast de nodige ontspanning, maakten ze schoon, assisteerden in de kombuis, hesen, streken en trimden de zeilen, stonden achter het roer en
hielpen bij de navigatie. Zo begrijpen ze beter wat ouders meemaken tijdens hun bijzondere werk. Doordat nu het kind van de militair op reis is gegaan, ontstaat
bovendien een gezamenlijk verhaal rondom uitzending.

Betrokkenheid
“Geweldig dat de Eendracht samen met de geestelijk verzorgers van Defensie deze zeilreis mogelijk maken”, zei minister Ank Bijlveld-Schouten. “Het toont ook de
betrokkenheid vanuit de samenleving. De vaders en moeders zetten zich in voor de veiligheid van die samenleving. Mooi dat die iets terugdoet voor de kinderen,
die hun ouders zo vaak moeten missen.”


* Eendracht-Defensie-Fotograa.jpg (214.32 KB, 900x600 - bekeken 919 keer.)
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #753 Gepost op: 18-11-2019, 15:20:19 »

Even een mededeling van de webmaster, wij gaan overstappen naar een nieuwe server mede door dat slotje gedoe boven in de browser. En omdat zij ons verleden jaar 14 dagen uit de lucht hebben gehouden, omdat ik nog een klein bedrag moest betalen en dat niet op vakantie kon fiksen.  www.jolybit.nl is over. www.snuffelbeurs.nl, straatfotos.nl en scheveningen-haven.nl daar ben ik nu mee bezig. Mochten er problemen ontstaan dan hoor ik het wel.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #754 Gepost op: 23-11-2019, 10:40:00 »

Scheveningen-Haven, snuffelbeurs en straatfotos  zijn uit de lucht, omdat ik bezig ben met deze te verplaatsen naar een andere server.
Sorry voor het ongemak
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #755 Gepost op: 24-11-2019, 22:38:34 »

Haven is weer in de lucht, alleen winkels en bedrijven werken nog niet, ga ik morgen naar kijken.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #756 Gepost op: 01-12-2019, 09:42:08 »

Haven is weer in de lucht, alleen winkels en bedrijven werken nog niet, ga ik morgen naar kijken.
Deze werkt nu ook weer.

www.snuffelbeurs.nl werkt
www.straatfotos.nl werkt
www.jolybit.nl werkt
https://www.scheveningen-haven.nl werkt
en deze is een  hele belangrijke, want als dit lukt konden wij pas aan de andere forums beginnen Muziek man Muziek man
https://www.scheveningen-haven.nl/yabbse/ het oude cafeetje werkt  Dance Dance

Mochten jullie na rare dingen tegenkomen, meld het mij want wij hebben al wel wat gemaakt in de loop van de tijd en soms zie je wat over het hoofd.
Het aller belangrijkste is dat de slotjes gesloten zijn in de navigatiebalk en dat de site nu beveiligd zijn. Muziek man Muziek man
Je werd niet meer opgenomen bij Google in de zoekmachine als je nog onbeveiligde sites had. Muziek man Muziek man


Ga nu de forums klassenfoto's en wie wat waar naar https://www.scheveningen-haven.nl verplaatsen dan kunnen we een tijdje samen draaien en als alles goed werkt dan pas overstappen.
Wil niet dat er 18 jaar werk verloren gaat, wat wij met elkaar hebben bereikt en sommige van ons zijn er niet meer bij.

Fijn weekeind allemaal
« Laatste verandering: 01-12-2019, 09:50:19 door Hans » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #757 Gepost op: 01-12-2019, 13:17:17 »

 Hallo Hans.
Zit net te lezen over die beveiliging,maar alleen op de hoofdsite is een gesloten slotje te zien.
Op de neven sites zo als wie wat waar,en nieuws bericht geeft hij een niet beveilicht signaal aan,was het de bedoeling  dat ook deze sites beveiligt zijn,of geld dit alleen voor de Hoofdsite?
Hg
Adje.
Gelogd

machinist
Webmaster
Opper-stuurman
*****
Berichten: 143


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #758 Gepost op: 01-12-2019, 13:41:08 »

Hallo Hans.
Zit net te lezen over die beveiliging,maar alleen op de hoofdsite is een gesloten slotje te zien.
Op de neven sites zo als wie wat waar,en nieuws bericht geeft hij een niet beveilicht signaal aan,was het de bedoeling  dat ook deze sites beveiligt zijn,of geld dit alleen voor de Hoofdsite?
Hg
Adje.
Ja klopt die draaien nog op de oude server. Heb nu twee servers draaien. En ben langzaam aan het over stappen.
Maar dat valt niet mee, omdat de scripts zo oud zijn is het veel werk om dat aan de praat te krijgen.
Gelogd

dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #759 Gepost op: 01-12-2019, 13:59:06 »

  Hartelijk Dank voor de info Hans,ook namens mede Site Leden,die met deze vraag Worstelden Grin Duimpje.
 Sucses met de rest v/h overzetten Duimpje.
 Adje. 
Gelogd

Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #760 Gepost op: 02-12-2019, 22:59:25 »

https://www.scheveningen-haven.nl/yabbse/ het oude cafeetje werkt niet meer   Cry Cry
https://www.scheveningen-haven.nl/cafeetje/ maar het is verhuist om plaats te maken voor wie wat waar  Dance Dance
« Laatste verandering: 02-12-2019, 23:07:29 door Hans » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #761 Gepost op: 03-12-2019, 21:06:47 »

Zoals jullie het merken is die forum overgezet en net zag ik dat er nog een berichtje tussen door kwam en die kon ik niet meenemen, dus even opnieuw graag.
Hoop dat het goed blijft werken, hoor graag als er iets niet lekker loopt.

Moet nu alle links goed gaan zetten en onder tussen wordt je wel automatisch doorgesluisd naar de nieuwe server als je naar de oude wilt gaan. Grin De meeste forum gebruikers zullen het niet eens merken hoop ik.
« Laatste verandering: 03-12-2019, 21:10:35 door Hans » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #762 Gepost op: 04-12-2019, 18:06:54 »

Het cookie werkt  niet meer omdat het een ander domein is. Je moet wel even opnieuw inloggen.
Als dat niet lukt mail mij dan even, dan kan ik het aanpassen.
jolydesign@ziggo.nl
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #763 Gepost op: 07-12-2019, 13:56:48 »

Goede middag,
even een update over de nieuwe server.
www.scheveningen-centrum.nl  en
www.scheveningen-duindorp.nl
zijn over. Heb nog wel wat foutmeldingen bij Klassenfoto's en het duindorp forum, voor de rest wekt het wel naar behoren denk ik.

Ben nu bezig om www.allesoverscheveningen.nl over te zetten.
en als dat klaar is alle slotjes, zoals bij scheveningen-haven.nl

Fijn weekend
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #764 Gepost op: 08-12-2019, 12:09:34 »

 www.allesoverscheveningen.nl is over. Slotjes werken behalve bij www.scheveningen-cemtum.nl daar krijg je behoorlijke waarschuwingen  Boos
We hebben nog wel een groot probleem en dat zijn de vreemde tekens Sad
Kan dus nog niet achterover zitten Grin
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Pagina's: 1 ... 47 48 49 50 [51] 52 53 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!