Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 00:28:24
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Nieuwsbericht.
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 ... 53 Omlaag Print
Auteur Topic: Nieuwsbericht.  (gelezen 607894 keer)
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #675 Gepost op: 16-07-2017, 12:30:44 »

ja ik heb het gezien,hij zou eerst naar turkije gaan ,is zeker al weer gecanseld.
der leg al weer een nieuwe aan de overkant lijk de servant.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #676 Gepost op: 16-07-2017, 16:38:36 »

ja ik heb het gezien,hij zou eerst naar turkije gaan ,is zeker al weer gecanseld.
der leg al weer een nieuwe aan de overkant lijk de servant.

Is de Mighty Servant 3 met een vrachtje eigen materiaal

K


* IMG_1550a.jpg (106.93 KB, 1000x750 - bekeken 1077 keer.)

* IMG_1551a.jpg (99.49 KB, 1000x750 - bekeken 1033 keer.)
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #677 Gepost op: 17-07-2017, 10:11:22 »

karel volgens mijn stonden ze los aan dek,want ze zijn net langs gekomen .

en die anderen zag ik gisteravond ook die langs kwam,dus die zijn nog steeds bij elkaar,humor tog.


* dockwish.JPG (74.87 KB, 957x601 - bekeken 1025 keer.)
Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #678 Gepost op: 17-07-2017, 14:45:23 »

Ik zie op Scheveningen-haven bij overige Schepen wel een hoop namen van mensen die er aan meegewerkt hebben maar zeggen en schrijven twee schepen. Is de rest allemaal weg gehaald? Dat is dan verdomt jammer!
« Laatste verandering: 17-07-2017, 14:49:37 door B@rtW. » Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #679 Gepost op: 17-07-2017, 20:15:21 »

Karel ik zag hem vanmiddag langskomen in de hoek,buiten is die gedraaid en de rivier opgegaan.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #680 Gepost op: 17-07-2017, 20:47:03 »

karel volgens mijn stonden ze los aan dek,want ze zijn net langs gekomen .

en die anderen zag ik gisteravond ook die langs kwam,dus die zijn nog steeds bij elkaar,humor tog.

Zaten niet los, want gistermiddag waren ze die bakken aan het los branden.

K
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
jacobcramer
Schipper
*****
Berichten: 1246


bijna


Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #681 Gepost op: 26-07-2017, 23:56:37 »

duurzaam of niet de Denen blijven bouwen , daar is het regelmatig
vlaggetjesdag


* Screenshot_20170726-230730.png (448.85 KB, 700x436 - bekeken 1030 keer.)
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #682 Gepost op: 06-08-2017, 16:50:54 »

Stene Hollandica ging wel heel erg langzaam naar buiten vanmiddag. Dwars van Dirkzwager gaf hij ook nog geluidsignalen.
Geen schip in de omtrek te zien.
Misschien motorstoring, want eenmaal buiten de pieren kwam er een fikse rookpluim uit de pijp.

K
Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #683 Gepost op: 06-08-2017, 17:52:54 »

Inderdaad ging die zeer langzaam naar buiten,tot 2 maal toe heb ik hem 3 maal lang en 1 maal kort horen geven ik vermoed dat er 1 zen laatste reis aan het maken was want er hing ook nog wat te lezen buitenboord rond d acomodatie,ruim buiten de pieren is die volaan gegaan.
Ik zat op het bankje aan het strand.

Sory maar dirkzwager zit in maasluis,wat jij bedoeld is de verkeerspost daar zit de hele rateplan.
« Laatste verandering: 06-08-2017, 17:55:26 door zier » Gelogd
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #684 Gepost op: 06-08-2017, 18:07:01 »

Zit met genoegen naar foetbal te kijken ,is gewoon een opebaaring,moeten die houthakkers van gisteren maar eens goed naar kijken,en voor de scheidsrechter zou ik zegge ook goed kijken kan je wat van leren ook al sta je op de loonlijst van de thuisclub.
Gelogd
Knorhaan
Schipper
*****
Berichten: 1815



Bekijk profiel
« Antwoord #685 Gepost op: 07-08-2017, 10:17:58 »

Zit met genoegen naar foetbal te kijken ,is gewoon een opebaaring,moeten die houthakkers van gisteren maar eens goed naar kijken,en voor de scheidsrechter zou ik zegge ook goed kijken kan je wat van leren ook al sta je op de loonlijst van de thuisclub.

Ja maar; ik mis toch wel wat. Huh Huh

Waar bleven de rellen; politie te paard en de ME   Politie Politie Politie
De Denen en Hollanders zaten zomaar door elkaar in het stadion  Roll Eyes Roll Eyes

Het mannenvoetbal met die overbetaalde arrogante kwasten maar snel in de ban doen  Dance Dance Dance

Zouden die dames nou ook een lintje krijgen opgespeld.  Shocked Shocked Shocked

K
« Laatste verandering: 07-08-2017, 10:21:31 door Knorhaan » Gelogd

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #686 Gepost op: 07-08-2017, 10:44:45 »

Dames voetbal gaat steeds populairder worden. In het buitenland was dat al een eerder.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
zier
Schipper
*****
Berichten: 3619


wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere


Bekijk profiel
« Antwoord #687 Gepost op: 07-08-2017, 12:51:40 »

Wat denk je van die mee lullers van radio en TV daar ga je ook gruwelijk van over je nek.
Hier staat altijd de radio aan op 538 nu zit er een vervanger van tineke dat is ook zon slijmjurk heb die het over dat die meisjes alemaal weg gekocht worden door het buitenland,teneerste zijn het geen meisjes maar vrouwen want er zijn er van 27 tot 30 jaar en er spelen er zo al 5 bij twente ( die nu wel gouw weg gekochten zullen worden).
En wat is er mis met weg gekocht worden door het buitenland,hier in nederland kunnen ze er nog niet eens van leven.
Gelogd
vreemdeling
Schipper
*****
Berichten: 1860


Bekijk profiel
« Antwoord #688 Gepost op: 17-10-2017, 11:37:47 »

Niet zo heel lang geleden, kon men op deze site het volgende bericht lezen.

Nieuws,
Zaterdag 14 Oktober is het weer eens tijd om een drankje met elkaar te drinken in het ZMH.
Het eerste drankje is van " Alles over Scheveningen."
Vanaf rond drie uur in de middag.

Zaterdag, 14 Oktober 2017  om 15, 05 uur.
Ik was wat verlaat door een mij onbekende weg omlegging , wat mij zeker een kwartier aan rijtijd heeft gekost
En eenmaal in Den Haag zijnde, ook door het verkeer richting Scheveningen, vanwege het schitterende weer, wat hier ook mede schuldig aan was.

Aankomend bij het ZMH, merkte ik tot mijn grote verrassing, dat er nog voldoende parkeer plaatsen waren
Een slecht voor teken ? ....... of is iedereen zo netjes geweest om de auto of motor thuis te laten om  alcohol houdende dranken te kunnen nuttigen.?

Maar op  het terras waren alle plaatsen bezet en ik zag  voorlopig nog geen bekende gezichten..
Ik ging dus maar  het Z.M.H binnen ( want de spreuk boven de toegangsdeur ) nodigde mij daartoe  vriendelijk uit en hier kwam ik tot de ontdekking dat er binnen aan de bar en in de ontvangst ruimte, ook veel gasten aanwezig waren.
Een ontmoeting na een begrafenis ?      Iedereen was daar wel in het zwart gekleed !
Maar ook hier geen bekende gezichten.

Ik bestelde een kop koffie en wachtte rustig af, of ik soms nog bekende gezichten zou herkennen,.. waar ik echter niet veel van verwachtte.
De ledenlijst is wel 746 leden groot., waarvan ik persoonlijk drie leden eens in het Z.M.H. ontmoet had  ( J.H., J.C en Post Boy ) sedert ik wat dichter bij Scheveningen woonachtig ben en hier voor met het te vroeg gestorven lid Demarico.
Verder nog staan er nog wat familie leden op ledenlijst, die ook af en toe, hun stem ( geschreven ) hebben laten horen op de site.

Na mijn koffie te hebben genuttigd, vroeg ik aan één der lieflijke blonde serveuses, of zij soms iets wist over een bijeenkomst van de " site Scheveningen ", waarop zij negatief antwoordde, maar wel vroeg, waar dat mee te maken zou hebben..
Ik antwoordde haar dat het met computers te maken had, waarna zij mij verder alleen liet en zich bezig hield met de bediening van de andere aanwezige gasten.

Ik besloot nog even te wachten, want ik was niet voor niets gekomen en wilde na zes jaar lid zijn, ook wel eens wat andere leden ontmoeten.
En trouwens, ik had mij van te voren aangemeld, dat ik hoopte aanwezig te zijn., waarop beantwoord was, dat ik van harte welkom zou zijn.

Na ongeveer vijf minuten, stond de serveuse weer naast mij en vertelde mij dat een zekere Roos gearriveerd was en van mijn komst op de hoogte was.
Deze Roos was voor mij een onbekende en de serveuse wees hem mij aan, tussen  het, op het terras, aanwezige publiek.
Is het die persoon, daar op die bank, in dat zwarte polo shirt, ? ,...... waarop zij bevestigend  ja antwoordde en zich verder met mij niet meer bemoeide en haar werkzaamheden vervolgde bij de bediening.
Na met elkaar kennis gemaakt te hebben, bleek al gauw dat het heel natuurlijk was, dat ik hem niet kende, want het leeftijd verschil was 30 jaar en het laatste jaar dat ik op Scheveningen in de Menninckstraat woonde, was in 1959, dus bijna  ruim 59 jaar geleden.
Ik informeerde of er nog meer leden van de site aanwezig waren, maar op dat moment waren er geen gegadigden.
Maar hij hield er de moed in en was er van overtuigd, dat er spoedig wel andere leden zich zouden melden..
Na enige tijd zei hij mij dat er wel wat belangstelling was, maar dat was in de vorm van zijn zuster, die schijnbaar erg gesteld was van de site.
Spoedig hierna verscheen gast no.4, nu ook weer een dame, die in het verleden, haar levensloop op het eiland "Vloek ", op de site had verteld..

Hier is het aantal bezoekers bij gebleven.
Zijn dit de voortekens van een aflopende zaak, of worden de leden te oud, om nog hun bijdrage te kunnen  leveren ?  (op een paar uitzonderingen daar gelaten ).
Of zijn de leden te oud geworden, om nog eens elkaar te ontmoeten of is de jaarlijkse boot tocht , het zgn"dagje varen met de oud vissers", voldoende, maar ...... dan zijn alle de drankjes wel gratis ?

Was het mooie weer de spelbreker ?
Of is de "Site Scheveningen " werkelijk een aflopende zaak ?

Een teleurgestelde bezoeker
Gelogd
Hans
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 995


Morgen is alles anders.


Bekijk profiel
« Antwoord #689 Gepost op: 17-10-2017, 18:09:54 »

Weet van 1 deelnemer dat hij het heel jammer vond dat hij het niet wist. Cry Cry
Anders was die op zeker langs gekomen.

Maar helaas, nieuwe technieken en nieuwe platforms hebben ons ingehaald,  maar onze doelstelling was om die schitterende tijd van vroeger  aan het grote publiek te laten zien en ervaren en dat is ons ook gelukt. Ook al neemt de belangstelling af, wat natuurlijk heel logisch is.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Pagina's: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 ... 53 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!