Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 22:34:24
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  foto"s Trijntje de Bruijn en Jacobus van der Zwan
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: foto"s Trijntje de Bruijn en Jacobus van der Zwan  (gelezen 4211 keer)
redgirl
Gast
« Gepost op: 27-08-2012, 14:34:22 »

Ik ben op deze site al heel goed geholpen door verschillende mensen. Ben puzzelstukjes aan het in elkaar zetten. Ik weet dat Trijntje en Jacobus geen mensen waren die foto's konden betalen, maar misschien zijn er toevallig foto's van hen. Ze zijn getrouwd op 5 januari 1898. Trijntje had al twee kinderen en Jacobus had ook kinderen uit zijn vorige huwelijk met Leuntje Dijhuizen. Na het overlijden van Jacobus is Trijntje getrouwd met Johannes Ladderman op 9 oktober 1929. Johannes was eerder getrouwd met Maria Toet. Jacoba van der Zwan was een kind van Trijntje en Jacobus. Ik ben ook benieuwd wanneer Trijntje overleden is. Dit kan ik nog niet vinden.

P.S. Op 8 en 9 september is er open monumentendag. Ik ga dan waarschijnlijk ook naar Scheveningen. In de Oude kerk is van alles te doen, las ik. Heeft iemand tips wat ik absoluut niet moet missen?

Anneke
Gelogd
vrolijk10
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 27-08-2012, 20:34:59 »

Trijntje de Bruijn is overleden op 6 september 1951 te Den Haag (akte 1737 A).

Trijntje was gehuwd met Klaas Nieuwenhout, eerder met Johannes Ladderman.

Trijntje was een dochter van Willem de Bruijn en Cornelia Toet.

vrolijk10
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!